0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Controlling działań marketingowych

(eBook)

Pojęcie, narzędzia, etapy

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Łódź, 2023

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Wojciech Grzegorczyk

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 24,95 zł
22,46 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Controlling działań marketingowych

Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych procedur naprawczych. Przedsiębiorstwo gromadzi więc informacje stanowiące podstawę do opracowania planu marketingowego, który następnie jest realizowany i poddawany ocenie z punktu widzenia zaprojektowanych inicjatyw. W literaturze fachowej właśnie tak rozumiany jest controlling marketingowy w ujęciu funkcjonalnym.
W publikacji przedstawiono podstawowe informacje na temat controllingu marketingowego – jego uwarunkowań, funkcji, barier stosowania, narzędzi i etapów, a także zaprezentowano niezbędne analizy controllingowe odnoszące się do działań marketingowych przedsiębiorstwa i jego zasobów. Na końcu zamieszczono trzy studia przypadków, które mogą zostać wykorzystane w pracy ze studentami kierunków ekonomicznych i zarządzania.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • ISBN: 978-83-8331-230-9
  • ISBN druku: 978-83-8331-229-3
  • Liczba stron: 134
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp	7

Rozdział 1. Controlling – pojęcie i instrumenty	9
1.1.	Kontrola działalności marketingowej – pojęcie, rodzaje i etapy	9
1.2.	Pojęcie controllingu – jego funkcje i uwarunkowania	13
1.2.1.	Uwarunkowania stosowania controllingu	16
1.2.2.	Uwarunkowania zewnętrzne controllingu	19
1.3.	Controlling marketingowy – istota, ograniczenia i etapy	21
1.4.	System informacji marketingowej jako warunek stosowania controllingu marketingowego	25
1.5.	Zakres przedmiotowy controllingu marketingowego	28
1.6.	Audyt jako narzędzie controllingu	33
1.7.	Audyt marketingowy – pojęcie, ewolucja i zakres przedmiotowy	35

Rozdział 2. Analizy controllingowe w marketingu	45
2.1.	Analiza sytuacji rynkowej i popytu	45
2.2.	Analiza nabywców	48
2.3.	Analiza konkurencji	53
2.4.	Analiza controllingowa personelu przedsiębiorstwa	56
2.5.	Analiza controllingowa sytuacji finansowej przedsiębiorstwa	59
2.6.	Analiza controllingowa działań marketingowych	63
2.6.1.	Analiza controllingowa polityki produktu i sprzedaży	65
2.6.2.	Analiza controllingowa cen i polityki cenowej	77
2.6.3.	Analiza controllingowa polityki dystrybucji	85
2.6.4.	Analiza controllingowa polityki promocji	91
2.7.	Analiza controllingowa efektywności działań marketingowych 	93
2.8.	Budżet działań marketingowych i jego procedury	98
2.9.	Ustalanie nakładów na działania marketingowe	102
2.10.	Prognozowanie sprzedaży jako czynnik budżetu działań marketingowych	106
2.11.	E-controlling marketingowy i stosowane wskaźniki	113

Podsumowanie	117
Załącznik. Studia przypadków	119
Bibliografia	127
Spis rysunków	131
Spis tabel	133

Inni Klienci oglądali również

51,75 zł 69,00 zł
Do koszyka

Założenia działań w cyberprzestrzeni

Lata 20-te XXI w. przyniosły już ogromne zmiany i nacisk na kwestię bezpieczeństwa informacyjnego na poziomie krajów, instytucji czy nawet zwykłego „Kowalskiego”. Każdy miesiąc przynosi kolejne dowody na to, jak ważny i wrażliwy jest...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka

Jednostka kontrterrorystyczna - element działań bojowych w systemie bezpieczeństwa antyterrorystycznego

Niniejsza monografia składa się z czterech rozdziałów, których rozdział pierwszy odnosi się do problematyki współczesnych zagrożeń terrorystycznych, metod i form działalności terrorystycznej, organizacji systemu bezpieczeństwa antyterrorystycznego pańs...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka

Wybrane aspekty działań profilaktycznych w obszarze HIV/AIDS w Polsce

Problematyka HIV/AIDS stanowi ważny aspekt dyskusji o strategii prozdrowotnej w skali globalnej i lokalnej. Według danych UNAIDS z 2015 r. na całym świecie żyje około 36,7 mln osób, które znają swój status i wiedzą, że są zakażone ...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka

Controlling zarządczy

W książce zaprezentowano metody skutecznego wdrażania controllingu zarządczego, wspierającego procesy decyzyjne w przedsiębiorstwie. Autor publikacji dzieli się swoją wiedzą w dziedzinie adaptacji controllingu w przedsiębiorstwach. Przekazuje wnioski p...
107,10 zł 119,00 zł
Do koszyka

Opodatkowanie akcji marketingowych

Książka ma formę przewodnika kompleksowo przedstawiającego najważniejsze zagadnienia podatkowe, z którymi spotykają się krajowe oraz zagraniczne podmioty prowadzące działalność marketingową na polskim rynku. W publikacji omówiono ...
24,30 zł 27,00 zł
Do koszyka

Wybrane aspekty prowadzenia działań taktycznych w środowisku górzystym - brygada (z założeniami ćwiczenia)

Publikacja ma na celu wprowadzenie czytelnika w problematykę teorii i praktyki prowadzenia działań bojowych na szczeblu oddziału. Przekazana w książce teoria jest powiązana z konkretnymi sytuacjami, których źródła mają odniesienia history...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!