0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Cultural Values in Strategy and Organization

(Książka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
307,22 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Cultural Values in Strategy and Organization

The field of strategy science has grown in both the diversity of issues it addresses and the increasingly interdisciplinary approaches it adopts in understanding the nature and significance of problems that are continuously emerging in the world of human endeavor. These newer kinds of challenges and opportunities arise in all forms of organizations, encompassing private and public enterprises, and with strategies that experiment with breaking the traditional molds and contours. The field of strategy science is also, perhaps inevitably, being impacted by the proliferation of hybrid organizations such as strategic alliances, the upsurge of approaches that go beyond the customary emphasis on competitiveness and profit making, and the intermixing of time-honored categories of activities such as business, industry, commerce, trade, government, the professions, and so on. The blurring of the boundaries between various areas and types of human activities points to a need for academic research to address the consequential developments in strategic issues. Hence, research and thinking about the nature of issues to be tackled by strategy science should also cultivate requisite variety in issues recognized for research inquiry, including the conceptual foundations of strategy and strategy making, and the examination of the critical roles of strategy makers, strategic thinking, time and temporalities, business and other goal choices, diversity in organizing modes for strategy implementation, and the complexities of managing strategy, to name a few. This book series on Research in Strategy Science aims to provide an outlet for ideas and issues that publications in the field do not provide, either expressly or adequately, especially as regards the comprehensive coverage deserved by certain emerging areas of interest. The topics of the volumes in the series will keep in view this objective to expand the research areas and theoretical approaches routinely found in strategy science, the better to permit expanded and expansive treatments of promising issues that may not sufficiently align with the usual research coverage of publications in the field.

Cultural Values in Strategy and Organization contains contributions by leading scholars on the role of cultural values in the field of strategy science research. The 11 chapters in this volume cover the topics of ecological organizing and evolving cultural values, corporate cultural responsibility, cultural integration in mergers and acquisitions, culture and paradoxical frames, cultural values in the fair trade market, national culture and legitimacy, family businesses as values-driven organizations, cultural intelligence of executives, building an alliance culture, personal values of civil engineers and architects, and cultural characteristics of Chilean and Brazilian workforces. The chapters collectively present a wide-ranging review of the noteworthy research perspectives on the role of cultural values in strategy and organization.

 

  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki ekonomiczne
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9781648025129
  • Liczba stron: 372
  • Wymiary: 15.6x23.4cm
  • Data premiery: 12.06.2021
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

422,27 zł 450,22 zł
Do koszyka

Cross Cultural Adaptation and Validation of SIS in Hindi Language

India has 28 states and 7 union territories and each having their own regional languages apart from Hindi as a National Language and speaks in most of the part in India. Also in India, majority of population lives in rural areas having limited resource...
41,76 zł 50,00 zł
Do koszyka

A Transnational Strategy for Social Innovation in the Integration of Non-EU Nationals

The number of people willing to settle and take up employment on the territory of the European Union has increased in recent years (especially in 2022) which placed the EU’s migration policy in the focus of public interest. This publication "...
30,33 zł 44,90 zł
Do koszyka

Louisiana Powrót do domu

Lubicie Lunę Lovegood? Pokochacie Louisianę Elefante! Druga część cyklu o przygodach trzech przyjaciółek z niewielkiego amerykańskiego miasteczka. Obdarzona pięknym głosem i bujną wyobraźnią Louisiana powraca, aby opowiedzieć swoją historię &nda...
40,18 zł 59,90 zł
Do koszyka

Historia Pragi życiorysami pisana

Książka prezentuje dzieje dwudziestu dwóch rodzin, których życie związane było z warszawską Pragą. Są wśród nich tak znane i zasłużone rody, jak rodzina premiera Jana Olszewskiego, czy wywodząca się od Szmula Zbytkowera rodzina fra...
48,24 zł 69,00 zł
Do koszyka

Niewidoczny Tybet

"Zawsze wierna, lojalna, pełna czystej, bezinteresownej odwagi".Jego Świątobliwość Dalajlama"Konfrontacja między tybetańską pisarką Oser a starym chińskim reżimem to przede wszystkim zderzenie wolności sumienia z nakład...
235,33 zł
Do koszyka

Cultural Policy

How do Canadian provincial and territorial governments intervene in the cultural and artistic lives of their citizens? What issues and influences shaped the origin and implementation of these policies? On what f...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!