0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Designing Brands

(Twarda)

A Collaborative Approach to Creating Meaningful Identities

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2023

  • Wydawca: Gestalten

  • Typ oprawy: twarda

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 183,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 163,47 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

167,39 zł
Stan magazynowy:
Ostatnie sztuki
Dostępność:
w magazynie
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Designing Brands

In Designing Brands, the Creative Voyage team provides a backstage view into eight studios who produce some of the world’s most captivating visual identities. Alongside these independent agencies’ greatest projects, the book features in-depth conversations with their leaders and collaborators. This select group of industry experts shares intimate details about their processes and the art of creating with rationality, thoughtfulness, and intuition.

Designing Brands is split into chapters—discovery, direction, typography, illustration, photography, design, digital, and physical—based on the essential elements of this creative practice. But at its heart, the book is about community and the designers, strategists, animators, illustrators, stylists, photographers, and tastemakers who combine forces to bring brand universes to life.

  • Kategorie:
    1. Pozostałe książki
  • Język wydania: angielski
  • ISBN: 9783967041224
  • EAN: 9783967041224
  • Liczba stron: 240
  • Wymiary: 21.0x26.0cm
  • Waga: 1.42kg
  • Data premiery: 12.12.2023
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

126,65 zł 149,00 zł
Do koszyka

Fundamentals of designing hydraulic gear machines

Hydraulic gear machines (HGM) are a type of machines applied in the hydraulic drive and control systems where gears are the main unit both in terms of the design and operation principle. HGMs are utilized for converting mechanical energy into hydraulic...
52,06 zł 69,99 zł
Do koszyka

Monster 5

"Dawno, dawno temu żył sobie bezimienny potwór. Za wszelką cenę zapragnął mieć imię. Podjął decyzję i postanowił wyruszyć, żeby je znaleźć." Dlaczego ta dziecięca historia miała taki wpływ na Johana? Czy w książce można znaleźć jakieś ...
20,14 zł 26,90 zł
Do koszyka

Teoria miłości #04

Nadarza się niespodziewana okazja, by Yarahata wreszcie przestał być prawiczkiem. Mistrz Aiya już zaciera rączki w nadziei na wykonanie zadania, jednak nasz bohater niespodziewanie dochodzi do wniosku, który zamknie mu drzwi do niezobowiązująceg...
25,88 zł 39,90 zł
Do koszyka

Batpig Zobaczyła świnka niebo Tom 1

Komiks o superprosiaku, który podbije serca fanów Dogmana! Przedstawiamy przezabawną powieść graficzną z wyjątkowo nieustraszonym bohaterem w roli głównej – superprosiakiem, który nieustannie walczy o sprawiedliw...
247,89 zł
Do koszyka

Smile Designing

Smile design refers to the many scientific and artistic principles that considered collectively can create a beautiful smile. These principles are established through data collected from patients, diagnostic models, dental research, scientific measurem...
506,34 zł
Do koszyka

Smile Designing

The crafting of ideal smile requires analyses and evaluations of the face, lips, gingival tissues and teeth and an appreciation of how they appear collectively. Such an ideal smile depends on the symmetry and balance of the facial and dental features. ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!