0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 1610 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Teoretyczno-metodologiczny wymiar badań nad instytucjami Unii Europejskiej - Konstanty Adam Wojtaszczyk

Teoretyczno-metodologiczny wymiar badań nad instytucjami Unii Europejskiej

Wydawca: Aspra
Publikacja jest odzwierciedleniem metodologicznej konceptualizacji badań nad najważniejszymi instytucjami UE. Poszczególne rozdziały dostarczają autorskiego spojrzenia i prezentacji warsztat...
32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Trzy fale globalizacji - Gabriela Ziewiec

Trzy fale globalizacji

Rozwój, nadzieje i rozczarowania

Wydawca: Aspra
Analiza przemian globalizacyjnych oparta na perspektywie ekonomii rozwoju unaocznia falowy przebieg globalizacji – jej zmienną intensywność oraz okresowe nasilanie się typowych dla niej sympt...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie procesami i produktami w organizacji. Wybrane zagadnienia

Zarządzanie procesami i produktami w organizacji. Wybrane zagadnienia

W publikacji zaprezentowano podstawowe zagadnienia dotyczące zarządzania procesami i produktami wynikające z aktualnych tendencji wymuszających na zarządzających organizacjami poszukiwanie rozwiąza...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie biznesem banku spółdzielczego w praktyce. Prosto i zrozumiale - Wiesław Żółtkowski

Zarządzanie biznesem banku spółdzielczego w praktyce. Prosto i zrozumiale

Książka Wiesława Żółtkowskiego świadczy o tym, że została napisana nie przez teoretyka, ale przez praktyka. Autor mocno stąpa po ziemi i widzi konkretne, codzienne problemy banków sp&...
43,20 zł 48,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Social media w banku spółdzielczym Jak prowadzić komunikację i pozyskiwać klientów? Praktyczny poradnik - Grzegorz Marciniak

Social media w banku spółdzielczym Jak prowadzić komunikację i pozyskiwać klientów? Praktyczny poradnik

Jest to publikacja przede wszystkim dla osób, które w swoich bankach spółdzielczych odpowiadają za kształtowanie działań marketingowych. Jednak nie tylko. Informacje tutaj zawa...
24,57 zł 27,30 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie projektami w kształtowaniu elastycznych modeli biznesu operatorów systemu dystrybucyjnego - Agnieszka Anna Szpitter

Zarządzanie projektami w kształtowaniu elastycznych modeli biznesu operatorów systemu dystrybucyjnego

W książce przedstawiono możliwości wykorzystania metodyk zarządzania projektami, a także – w ramach tego podejścia – doświadczeń wynikających z zastosowania rożnych modeli biznesu pocho...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Perspektywy rozwoju Wspólnej Polityki Rolnej po 2013 r - Andrzej Wojtaszak

Perspektywy rozwoju Wspólnej Polityki Rolnej po 2013 r

Wydawca: Aspra
Przez 50 ostatnich lat Wspólna Polityka Rolna była jednym z najważniejszych mechanizmów Wspólnot Europejskich (a następnie Unii Europejskiej) ukierunkowanym na wzrost produkcji...
32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Cyfrowa komunikacja organizacji

Cyfrowa komunikacja organizacji

Niniejsza książka wychodzi naprzeciw potrzebom badaczy komunikacji cyfrowej oraz oczekiwaniom praktyków, wykorzystujących w zarządzaniu organizacjami najnowsze rozwiązania w komunikacji wewn...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Banki spółdzielcze na rynku finansowym w Polsce - Grażyna Szustak

Banki spółdzielcze na rynku finansowym w Polsce

Wydawca: CeDeWu
Autorzy monografii, bazując na aktualnych regulacjach prawnych, źródłach literaturowych oraz własnej wiedzy i doświadczeniu naukowym, prezentują w niniejszej publikacji, w kompleksowy spos&o...
49,50 zł 55,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bezpośrednie inwestycje zagraniczne a konkurencyjność eksportu Polski - Bożena Pera

Bezpośrednie inwestycje zagraniczne a konkurencyjność eksportu Polski

Wydawca: CeDeWu
Kształtowanie się międzynarodowej konkurencyjności gospodarki każdego z krajów jest zagadnieniem wieloaspektowym i złożonym, a jego zgłębienie i analiza ma znaczenie nie tylko dla rozwoju te...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rola wyspecjalizowanych agencji Unii Europejskiej w obszarze spraw wewnętrznych i wymiaru sprawiedliwości - Jolanta Szymańska

Rola wyspecjalizowanych agencji Unii Europejskiej w obszarze spraw wewnętrznych i wymiaru sprawiedliwości

Wydawca: Aspra
Głównym celem opracowania jest ukazanie i objaśnienie złożoności zjawisk i procesów związanych z funkcjonowaniem zdecentralizowanych agencji w przestrzeni spraw wewnętrznych i wymiaru...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Audyt marketingowy. Wydanie II - Wioleta Dryl

Audyt marketingowy. Wydanie II

Autor: Wioleta Dryl
Wydawca: CeDeWu
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno u...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rozszerzanie Unii Europejskiej - Adam Szymański

Rozszerzanie Unii Europejskiej

Współczesne uwarunkowania i perspektywy kontynuacji procesu

Wydawca: Aspra
Rozszerzanie Unii Europejskiej należy do najważniejszych procesów zachodzących we Wspólnotach/Unii Europejskiej od kilkudziesięciu lat. W związku z tym wart podejmowania jest problem ...
32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zmiana polityki rozszerzania Unii Europejskiej - Adam Szymański

Zmiana polityki rozszerzania Unii Europejskiej

Ujęcie instytucjonalne

Wydawca: Aspra
Rozszerzanie Unii Europejskiej należy do głównych procesów integracji europejskiej. Polityka UE w tej dziedzinie - do niedawna jeden z najbardziej efektywnych obszarów unijnej ...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bankowość elektroniczna w Polsce - Artur Borcuch

Bankowość elektroniczna w Polsce

Autor: Artur Borcuch
Wydawca: CeDeWu
Bankowość elektroniczna to z jednej strony usługi związane z dostępem do konta bankowego przez Internet, z drugiej zaś karty płatnicze. W Polsce jest ok. 18 mln kont bankowych, do których po...
38,70 zł 43,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Decyzje finansowe i inwestycyjne w gospodarce rynkowej. Nowe wyzwania i możliwości. Tom 10 - Aldona Uziębło

Decyzje finansowe i inwestycyjne w gospodarce rynkowej. Nowe wyzwania i możliwości. Tom 10

Wydawca: CeDeWu
Finanse przedsiębiorstw to obszar, w którym zachodzą nieustanne zmiany, wpływając na działalność różnych podmiotów. Problematyka tej dziedziny fi­nansów w zmieniając...
47,70 zł 53,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bankowy rachunek wspólny dla osób fizycznych - Renata Mianowana-Kubiak

Bankowy rachunek wspólny dla osób fizycznych

Wydawca: CeDeWu
Publikacja zawiera analizę problemów prawnych powstających na tle umowy rachunku wspólnego dla osób fizycznych, istotnych zarówno dla teorii, jak i praktyki. Autorka oma...
49,50 zł 55,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rola Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej na przykładzie polityki rozszerzeniowej UE - Aleksandra Saczuk

Rola Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej na przykładzie polityki rozszerzeniowej UE

Wydawca: Aspra
Opracowanie ma charakter nowatorski i oryginalny ze względu na przedmiot badań oraz jego ujęcie. Prezydencja rotacyjna była realizowana od początku integracji europejskiej, podlega jednak ciągłym z...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bank w sądzie. Hipoteka po nowelizacji oraz bankowe tytuły egzekucyjne. Wydanie II - Bartosz Łopalewski

Bank w sądzie. Hipoteka po nowelizacji oraz bankowe tytuły egzekucyjne. Wydanie II

Wydawca: CeDeWu
Działalność każdego banku, polegająca na udzielaniu pożyczek i kredytów, stawia go w roli cywilnoprawnego wierzyciela. Zapobiegliwy wierzyciel, dbając o własne interesy majątkowe, powinien z...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Relacje Unia Europejska-Chińska Republika Ludowa - Łukasz Zamęcki

Relacje Unia Europejska-Chińska Republika Ludowa

Uwarunkowania wewnętrzne i międzynarodowe

Wydawca: Aspra
Rola Chin w stosunkach międzynarodowych, zarówno politycznych, jak i gospodarczych, rośnie. Państwo Środka jest obecnie drugą gospodarką świata i prowadzi dialog z innymi mocarstwami coraz b...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 1610 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20