0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 5 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju

Burzliwe otoczenie rynkowe oraz dynamika zmienności zachodzących we wszystkich obszarach zarządzania przedsiębiorstwem determinuje mechanizmy decydujące o istnieniu przedsiębiorstw, ich zwycięstwie...
45,00 zł 50,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Współczesne trendy i wyzwania w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw

Współczesne trendy i wyzwania w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw

Redaktor: Marek Jabłoński
Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstw jest już stosunkowo dogłębnie opisana w literaturze przedmiotu. Swoim zasięgiem obejmuje szeroki zakres podejmowanej problematyki. Fakt ten powoduje ...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Innovations, entrepreneurship and the creative process – the micro- and macroeconomic perspective

Innovations, entrepreneurship and the creative process – the micro- and macroeconomic perspective

Revolutionary changes in economy, progressive globalization of the world of innovation, greater openness of societies, migration processes, large social mobility and unlimited relations by means of...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Modele biznesu wobec wyzwań współczesnego zarządzania

Modele biznesu wobec wyzwań współczesnego zarządzania

Redaktor: Adam Jabłoński
Burzliwe otoczenie rynkowe wyznacza nowe mechanizmy funkcjonowania przedsiębiorstw. To, iż przedsiębiorstwa konkurują modelami biznesu, już dawno stało się faktem. Teraz nie chodzi już o posiadanie...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Determinanty oraz instrumenty podnoszenia innowacyjności przedsiębiorstw

Determinanty oraz instrumenty podnoszenia innowacyjności przedsiębiorstw

W warunkach globalnej konkurencji, szybko zachodzących zmian i wyczerpujących się trwałych źródeł rozwoju, innowacje, a przede wszystkim ich komercjalizacja są tym, w czym upatrują przedsiębiorst...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 5 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20