0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 3 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Energy Sustainability Sensing in Manufacturing SMEs: Overview, Perspectives and Assessment Approaches - Aldona Kluczek

Energy Sustainability Sensing in Manufacturing SMEs: Overview, Perspectives and Assessment Approaches

The work gives an overview of sustainability and energy issues integrated in sustainable manufacturing providing a comprehensive insight into emerging perspective of energy sustainability and actio...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
SPC – Statistical Process Control - Tadeusz Sałaciński

SPC – Statistical Process Control

Nowoczesne i otwarte na zmiany przedsiębiorstwo nie może obyć się bez sprawnie funkcjonującego systemu zarządzania jakością wyrobów i usług. Jedną z kluczowych ról w takim systemie od...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Sustainable Management — Marketing Perspective. Essence, Determinants and Manifestations - Marek Seretny

Sustainable Management — Marketing Perspective. Essence, Determinants and Manifestations

Autor: Marek Seretny
The reviewed work, according to its author, aims to „start a discussion on the innovative approach to management, which will lead to the reorientation of management activities so that they ta...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 3 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20