0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 38 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Podstawowe zagadnienia zarządzania produkcją - Bolesław Liwowski

Podstawowe zagadnienia zarządzania produkcją

Logistyka zyskuje coraz większe znaczenie we współczesnej gospodarce. W Polsce, podobnie jak w innych krajach, przedsiębiorstwa i instytucje potrzebują fachowców w tej dziedzinie. Cel...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Systemy ostrzegania przedsiębiorstw przed ryzykiem upadłości - Tomasz Korol

Systemy ostrzegania przedsiębiorstw przed ryzykiem upadłości

Autor: Tomasz Korol
Zagadnienie upadłości przedsiębiorstw jest bardzo ważne z punktu widzenia zarówno teorii ekonomii, jak i praktyki gospodarczej. Obecny ogólnoświatowy kryzys finansowy dowiódł, ...
48,60 zł 54,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Badania lekarskie pracowników - nowe zasady od 1 kwietnia 2015 r. - Anna Sokołowska

Badania lekarskie pracowników - nowe zasady od 1 kwietnia 2015 r.

Niezbędna pozycja w bibliotece każdego pracownika kadrowego Książka ma formę przystępnego, praktycznego poradnika, w którym w sposób kompleksowy i przystępny zostały om&...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing na rynku międzynarodowym - Wojciech Grzegorczyk

Marketing na rynku międzynarodowym

W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia: w jaki sposób prowadzone są ba...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Prawo cywilne dla zarządców nieruchomości - Barbara Baran

Prawo cywilne dla zarządców nieruchomości

Autor: Barbara Baran
.. Publikacja gruntownie omawia terminologie, defi nicje oraz konstrukcjeprawne, z którymi w praktyce stykaja sie zarzadcy nieruchomosci. Autorkaw przystepny sposób przybl...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Menedżer coachem. Jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty - Olga Rzycka

Menedżer coachem. Jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty

Głównym celem tej książki jest pokazanie, jak użytecznym, jednak w praktyce menedżerskiej niedocenianym narzędziem pozostaje rozmowa. Czytelnicy dowiedzą się z niej, jak powinny wyglądać kon...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Finanse międzynarodowe - Jerzy Jakubczyc

Finanse międzynarodowe

Książka jest podręcznikiem akademickim do przedmiotu finanse międzynarodowe oraz przedmiotów zbliżonych. Porusza problematykę kursów walutowych dla: * rynku forex, * kontraktó...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku - Katarzyna M. Staszyńska

Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku

W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjn...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Podstawy inżynierii finansowej - Andrzej Szopa

Podstawy inżynierii finansowej

Autor: Andrzej Szopa
Podstawowym celem inżynierii finansowej jest zarządzanie ryzykiem finansowym wynikającym ze zmienności zewnętrznych przepływów pieniężnych przedsiębiorstwa. Pojawianie się nowych źród...
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wykładowca doskonały. Podręcznik nauczyciela akademickiego - Andrzej Rozmus

Wykładowca doskonały. Podręcznik nauczyciela akademickiego

W modelu uniwersytetu stworzonym przez Wilhelma Humboldta wykładowca był uczonym, który przedstawiał studentom wyniki własnych przemyśleń i eksperymentów. Współcześnie, gdy wię...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Mikroekonometria. Modele i metody analizy danych indywidualnych - Adam Szulc

Mikroekonometria. Modele i metody analizy danych indywidualnych

Mikroekonometria jest pierwszym w Polsce podręcznikiem analizy mikrodanych dotyczących zagadnień ekonomicznych, finansowych i społecznych. Coraz większy popyt na analizy mikrodanych odnotowuje się ...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rynek turystyczny. Ekonomiczne zagadnienia turystyki - Adam Pawlicz

Rynek turystyczny. Ekonomiczne zagadnienia turystyki

Zamierzeniem autorów książki jest analiza najbardziej aktualnych zjawisk i tendencji obserwowanych na globalizującym się rynku turystycznym. Uwzględniona w niej zarówno dynamiczne zm...
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie misjami zagranicznymi. Organizacyjne i indywidualne aspekty pracy ekspatriantów - Aleksy Pocztowski

Zarządzanie misjami zagranicznymi. Organizacyjne i indywidualne aspekty pracy ekspatriantów

Książka dotyczy problematyki zarządzania misjami zagranicznymi pracowników, głównie menedżerów i specjalistów, delegowanych przez firmę poza granice kraju ich pochodzeni...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
System pomiaru i oceny dokonań szpitala - Maria Hass-Symotiuk

System pomiaru i oceny dokonań szpitala

Prezentowana publikacja, przygotowana przez zespół pracowników naukowych Katedry Rachunku Kosztów Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego pod kier...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jakość i marketing usług medycznych - Katarzyna Krot

Jakość i marketing usług medycznych

Seria: PORADNIKI ABC
Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniający...
46,80 zł 52,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Koncesje i zezwolenia. Analiza ekonomiczna - Jakub Kabza

Koncesje i zezwolenia. Analiza ekonomiczna

Autor: Jakub Kabza
Założeniem prezentowanej monografii jest lepsze poznanie ekonomicznych konsekwencji posługiwania się przez prawodawcę instytucjami koncesji i zezwoleń na prowadzenie działalności gospodarczej, jak ...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie marką - Adam Sagan

Zarządzanie marką

Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczyn...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie publiczne w teorii i praktyce ochrony zdrowia - Aldona Frączkiewicz-Wronka

Zarządzanie publiczne w teorii i praktyce ochrony zdrowia

Seria: PORADNIKI ABC
"Niniejsza publikacja wzbogaca dotychczasowy dorobek i wiedzę z problematyki zarządzania publicznego w ochronie zdrowia. Wyróżnia się nie tylko tym, że jest kompleksowym i rzetelnym stu...
46,80 zł 52,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ekonomia eksperymentalna - Michał Krawczyk

Ekonomia eksperymentalna

Czy ekonomia może posługiwać się metodą eksperymentalną?Czy da się stworzyć prawdziwy rynek w laboratorium?Czy można w efektywny i etyczny sposób eksperymentować na żywym organiz...
30,60 zł 34,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie szkołą XXI wieku. Perspektywa menedżerska - Izabela Bednarska-Wnuk

Zarządzanie szkołą XXI wieku. Perspektywa menedżerska

Książka Zarządzanie szkołą XXI wieku. Perspektywa menedżerska prezentuje tezę o upodabnianiu się roli dyrektora szkoły publicznej do roli menedżerskiej realizowanej w organizacjach gospodarczych. Z...
30,60 zł 34,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 38 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20