0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 271 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych - Marcin Dąbrowski

10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych

Wydawca: Onepress
Dlaczego projekty (zawsze) są opóźnione i jak temu zaradzićPublikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedycz...
56,05 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rozwój rynku żywności ekologicznej a zachowania konsumentów - Joanna Smoluk-Sikorska

Rozwój rynku żywności ekologicznej a zachowania konsumentów

Wydawca: Scholar
Większość dotychczasowych badań skupiała się na analizie jednej z dwóch sfer rynku ekologicznego – albo na sektorze produkcji rolnictwa ekologicznego, albo na sektorze konsumpcji żywno...
39,60 zł 44,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone - Marcin Żukowski

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone

Wydawca: Onepress
Media społecznościowe w służbie Twojej firmySocial media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której f...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Geopolityka Nowego Jedwabnego Szlaku - Mikołaj Lisewski

Geopolityka Nowego Jedwabnego Szlaku

Wydawca: Scholar
W niniejszej pracy poddano całościowej analizie projekt Nowego Jedwabnego Szlaku. Przedstawiona historia rozwoju Inicjatywy jest dodatkowo uzupełniona o drobiazgowe omówienie poszczegó...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach - Adrian Prościak

Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach

Wydawca: Onepress
Zakupy w biznesie w praktycznym wydaniuRelacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiści...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - Dariusz Puzyrkiewicz

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Wydawca: Onepress
Na początku było słowoRozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych - Tomasz Dmuchowski

Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych

Wydawca: Onepress
Znaj(dź) swojego klientaGrowth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe ...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych - Wojciech Aleksander

UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych

Wydawca: Onepress
Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca!UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane ...
71,10 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone - Jerzy Gut

Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone

Wydawca: Onepress
Szanowny Czytelniku!Oddajemy w Twoje ręce książkę szczególną — i nie jest to slogan marketingowy.Ta książka jest szczególna na naszym rynku, ...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Otoczenie prawne sektora bankowego w Polsce - Krzysztof Koźmiński

Otoczenie prawne sektora bankowego w Polsce

Degradacja stanu prawnego oraz jej skutki

Wydawca: Scholar
Praca jest pierwszym znanym mi opracowaniem,w którym zaprezentowano tak przekonywającą krytykę orzecznictwa sądów krajowych jak i TSUE. Krytykę merytoryczną, obudowaną ciekawą i ważką...
63,00 zł 70,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej - Brian Tracy

Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej

Autor: Brian Tracy
Wydawca: Onepress
Pieniądze skłaniają do myślenia, budzą emocje i stają się przyczyną konfliktów. Napisano dziesiątki książek i artykułów o tym, czym są, jak je zarabiać i wydawać, kto je ma, a kto nie...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jak inwestować swoje pieniądze. Eksperci finansowi ujawniają skuteczne sposoby lokowania i wydawania pieniędzy - Brian Portnoy

Jak inwestować swoje pieniądze. Eksperci finansowi ujawniają skuteczne sposoby lokowania i wydawania pieniędzy

Wydawca: Onepress
Niektórzy lekarze w obliczu zagrożenia nie poddają się terapiom, które ordynują pacjentom. Podobnie jest z doradcami finansowymi - najczęściej nie korzystają z produktów, kt&oa...
60,30 zł 67,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację - Krzysztof Wadas

Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację

Wydawca: Onepress
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowanaTę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie...
53,91 zł 59,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Współtworzenie wartości. - Miłosz Miszczyński

Współtworzenie wartości.

Cyfrowy sektor kreatywny

Wydawca: Scholar
Książka Miłosza Miszczyńskiego poświęcona jest problemowi współtworzenia wartości w procesach organizowania. Koncepcja zarządzania wartością jest rozwijana w ekonomii od kilkudziesięciu lat,...
34,20 zł 38,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy - Tomasz Sędzimir

Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy

Wydawca: Onepress
Psychologia w służbie Twojego biznesuJedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez ...
60,30 zł 67,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Biblia content marketingu - Dariusz Puzyrkiewicz

Biblia content marketingu

Wydawca: Onepress
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CELSą dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomys...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę - Brian Tracy

Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę

Autor: Brian Tracy
Wydawca: Onepress
W ciągu miesiąca w Polsce powstaje ponad dwadzieścia tysięcy przedsiębiorstw. Część z nich odnosi sukces, inne jakoś prosperują, ale duży odsetek przedsiębiorców prędzej czy później p...
49,41 zł 54,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców - Norbert Oruba

Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców

Autor: Norbert Oruba
Wydawca: Onepress
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało!Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy f...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Handlowanie to gra - Jerzy Gut

Handlowanie to gra

eAudiobook (mp3)
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka
Handlowanie to gra - Jerzy Gut

Handlowanie to gra

Wydawca: Onepress
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla w...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 271 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20