0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki i Audiobooki: Filologia polska

Znaleziono: 34 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Finansowanie mediów publicznych w Polsce - Anna Jupowicz-Ginalska

Finansowanie mediów publicznych w Polsce

Teoria i praktyka

Wydawca: Aspra
Z pełnym zrozumieniem dla formułowanych z wielu stron oskarżeń, że media publiczne w Polsce niedostatecznie realizują swe obowiązki misyjne (i jest to zarzut kierowany przede wszystkim wobec TVP S....
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zmierzch profesjonalnego dziennikarstwa? - Anna Jupowicz-Ginalska

Zmierzch profesjonalnego dziennikarstwa?

Wydawca: Aspra
Publikacja pokonferencyjna dotycząca standardów i norm profesjonalnego dziennikarstwa. Autorzy zwrócili szczególną uwagę na tabloidyzację treści medialnych, ekspozycję scen prz...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rynek prasy w rozwiniętym społeczeństwie obywatelskim na przykładzie Szwecji - Dominika Wiśniewska

Rynek prasy w rozwiniętym społeczeństwie obywatelskim na przykładzie Szwecji

Prasa wobec wyzwań epoki cyfrowej

Wydawca: Aspra
Rynek medialny Szwecji znajduje się w sytuacji, gdzie dotychczasowy poziom rozwoju społeczeństwa obywatelskiego jest zaawansowany, natomiast system medialny sygnalizuje nowe trendy i kierunki przeo...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Relacje media konteksty - Monika Kaczmarek-Śliwińska

Relacje media konteksty

Praktyka komunikowania się

Wydawca: Aspra
Prezentowana monografia Relacje. Media. Konteksty. Praktyka komunikowania się jest zbiorem jedenastu rozdziałów naukowców i praktyków reprezentujących zarówno jednostki ...
26,10 zł 29,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Retoryka mediów Retoryka w mediach - Małgorzata Marcjanik

Retoryka mediów Retoryka w mediach

Wydawca: Aspra
Retoryka to sztuka mówienia. Słowo sztuka pokazuje wysoki stopień umiejętności. Słowo sztuka jest bardzo piękne – i wtedy, kiedy myślimy o artyzmie, i wtedy, kiedy myślimy o dobrym rze...
26,10 zł 29,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 3 - Agata Opolska-Bielańska

Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 3

Wydawca: Aspra
Tom 38. serii "Media początku XXI wieku".Rozwój technologii informacyjnych zwiększył znacznie możliwości badawcze i innowacyjne w zakresie Nauk o Mediach. Zaowocowały o...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Polityka językowa Unii Europejskiej - Jacek Łuczak

Polityka językowa Unii Europejskiej

Autor: Jacek Łuczak
Wydawca: Aspra
Przeprowadzona w niniejszej pracy analiza polityki językowej UE wskazuje na kilka zasadniczych tez, jakie można postawić. Po pierwsze, ze względu na brak gotowego aparatu metodologicznego, kt&oacut...
29,70 zł 33,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 2 - Agata Opolska-Bielańska

Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 2

Wydawca: Aspra
Tom 37. serii "Media początku XXI wieku".Rozwój technologii informacyjnych zwiększył znacznie możliwości badawcze i innowacyjne w zakresie Nauk o Mediach. Zaowocowały o...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Strukturalna budowa utworu - Małgorzata Stępień

Strukturalna budowa utworu

Dzieło literackie w filozofii, naukach humanistycznych, literaturoznawstwie i prawie autorskim

Wydawca: Aspra
Tom 15. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Przedmiotem rozważań, a zarazem spoiwem, łączą...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów Tom 1 - Agata Opolska-Bielańska

Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów Tom 1

Wydawca: Aspra
Rozwój technologii informacyjnych zwiększył znacznie możliwości badawcze i innowacyjne w zakresie Nauk o Mediach. Zaowocowały one osiągnięciami w zakresie cyfryzacji, komunikacji i medi&oacu...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Profesjonalizacja w dziennikarstwie - Tadeusz Kononiuk

Profesjonalizacja w dziennikarstwie

Między modernizmem a ponowoczesnością

Wydawca: Aspra
Początek dziennikarstwa to moment pojawienia się refleksji na temat tożsamości zawodowej dziennikarzy i rodzące się aspiracje do pełnienia unikatowej roli w społeczeństwie, roli wynikającej z wyzna...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Raport o śmierci polskich gazet - Tomasz Mielczarek

Raport o śmierci polskich gazet

Wydawca: Aspra
Na rynku mediów klasyczna drukowana prasa dominowała zarówno pod względem uzyskiwanych dochodów, ale przede wszystkim pod względem kreowanych treści. Co prawda mamy dziś do czy...
32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Systemy medialne w XXI wieku - Alicja Jaskiernia

Systemy medialne w XXI wieku

Wspólne czy różne drogi rozwoju?

Wydawca: Aspra
Tom 14. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Narastające zainteresowanie tzw. szerokiej opi...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zakaz publikacji w prasie danych osobowych i wizerunków osób publicznych podejrzanych lub oskarżonyc - Maria Łoszewska-Ołowska

Zakaz publikacji w prasie danych osobowych i wizerunków osób publicznych podejrzanych lub oskarżonyc

Wydawca: Aspra
Czarna opaska na oczach, imię i pierwsza litera nazwiska, a obok tego informacja o zajmowanym stanowisku, wykonywanym zawodzie czy innych charakterystycznych dla osoby elementach – o powszech...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Programy animowane dla dzieci w historii Telewizji Polskiej. Znak, styl, dyskurs - Natalia Moćko

Programy animowane dla dzieci w historii Telewizji Polskiej. Znak, styl, dyskurs

Znak, styl, dyskurs

Wydawca: Aspra
Autorka bada zupełnie nowe zagadnienie, gdyż nie ma językoznawczego opracowania filmów animowanych nadawanych cyklicznie w seriach, przedstawia ich rozwój i zachodzące zmiany w aspekc...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
O własnej promocji środków przekazu w Polsce - Anna Jupowicz-Ginalska

O własnej promocji środków przekazu w Polsce

Między teorią a praktyką

Wydawca: Aspra
Tom 23. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Prezentowany zbiór artykułów prze...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Quo vaditis? - Tomasz Gackowski

Quo vaditis?

Interdyscyplinarne horyzonty nauk o mediach

Wydawca: Aspra
Tom 17. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Książka „Quo vaditis? Interdyscyplinarne...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zawód dziennikarza wobec współczesnych wyzwań - Ksenia Kakareko

Zawód dziennikarza wobec współczesnych wyzwań

Wydawca: Aspra
Recenzowana publikacja składa się z szeregu artykułów dotyczących wykonywanej współcześnie profesji dziennikarskiej. Tematyka zawartych w książce opracowań dotyka budzących wspó...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Publiczność mediów w epoce cyfrowej - Alicja Jaskiernia

Publiczność mediów w epoce cyfrowej

Wydawca: Aspra
Tom 31. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Ważnym aspektem współczesnych badań med...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rozwój internetu a zmiany w mediach, systemach medialnych oraz społecznych - Alicja Jaskiernia

Rozwój internetu a zmiany w mediach, systemach medialnych oraz społecznych

Wydawca: Aspra
Rozwój nowych technologii medialnych, a zwłaszcza popularyzacja i rozwój internetu, powodują daleko idące zmiany w samych mediach, zwłaszcza tych „tradycyjnych”, systemach...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 34 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20