0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki i Audiobooki: Hobby, czas wolny

Znaleziono: 4 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Internet a konkurencyjność banków w Polsce (wyd. II). Rozdział 3. Zewnętrzne uwarunkowania implementacji orientacji internetowej w Polsce – szanse i zagrożenia - Michał Kisiel

Internet a konkurencyjność banków w Polsce (wyd. II). Rozdział 3. Zewnętrzne uwarunkowania implementacji orientacji internetowej w Polsce – szanse i zagrożenia

Wydawca: CeDeWu
Celem niniejszej książki jest nie tylko wskazanie możliwości wykorzystania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (głównie w obszarze bankowości detal...
Internet a konkurencyjność banków w Polsce (wyd. II). Rozdział 2. Orientacja internetowa jako czynnik kreacji konkurencyjności banku - Michał Kisiel

Internet a konkurencyjność banków w Polsce (wyd. II). Rozdział 2. Orientacja internetowa jako czynnik kreacji konkurencyjności banku

Wydawca: CeDeWu
Celem niniejszej książki jest nie tylko wskazanie możliwości wykorzystania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (głównie w obszarze bankowości detal...
Internet a konkurencyjność banków w Polsce (wyd. II) - Michał Kisiel

Internet a konkurencyjność banków w Polsce (wyd. II)

Wydawca: CeDeWu
Celem niniejszej książki jest nie tylko wskazanie możliwości wykorzystania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (głównie w obszarze bankowości detal...
15,35 zł 17,06 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Internet a konkurencyjność banków w Polsce (wyd. II). Rozdział 1. Podstawy konkurencyjności banku komercyjnego w kontekście formowania się gospodarki sieciowej - Michał Kisiel

Internet a konkurencyjność banków w Polsce (wyd. II). Rozdział 1. Podstawy konkurencyjności banku komercyjnego w kontekście formowania się gospodarki sieciowej

Wydawca: CeDeWu
Celem niniejszej książki jest nie tylko wskazanie możliwości wykorzystania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (głównie w obszarze bankowości detal...
Znaleziono: 4 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20