0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki i Audiobooki: Informatyka

Znaleziono: 23 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Bezpieczeństwo narodowe Rzeczypospolitej Polskiej. Wybrane problemy.

Bezpieczeństwo narodowe Rzeczypospolitej Polskiej. Wybrane problemy.

Monografia charakteryzuje się naukowym podejściem do przedmiotu rozważań, co polegało na gromadzeniu faktów, skojarzeń, ocen i nowych informacji dotyczących wybranych problemów bezpie...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Monitorowanie aktywności użytkowników systemów komputerowych - Paweł Buchwald

Monitorowanie aktywności użytkowników systemów komputerowych

Opracowanie nie skupia się na aspektach związanych z kontrolą czasu pracy, ocenieefektywności wykorzystania czasu pracy, czy kształtowania i normowania czasów działańpodejmowanyc...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Człowiek - Media - Edukacja

Człowiek - Media - Edukacja

Edukacja medialna to nie tylko – jak dotąd przyjmowaliśmy – przygotowanie do mądrego, w tym krytycznego i odpowiedzialnego korzystania z mediów. Wyrasta ona, a przynajmniej wyras...
23,76 zł 26,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Podpis cyfrowy i identyfikacja użytkowników w sieci Internet - Andrzej Grzywak

Podpis cyfrowy i identyfikacja użytkowników w sieci Internet

Publikacja dotyczy problemów związanych z kryptografią i uwierzytelnianiem użytkowników sieci Internet. Przedstawiono w niej mechanizmy podpisu elektronicznego z uwzględnieniem proble...
24,30 zł 27,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Relacje i stosunki międzynarodowe w kształtowaniu bezpieczeństwa europejskiego - Krzysztof Załęski

Relacje i stosunki międzynarodowe w kształtowaniu bezpieczeństwa europejskiego

Relacje i stosunki polityczne stanowią podstawę systemowego podejścia do kształtowania bezpieczeństwa, jak również analizy tego zjawiska. W naukach humanistycznych i społecznych stosunki pol...
26,64 zł 29,60 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Protokół IPv6 jako następca IPv4 w sieciach przedsiębiorstw. Ciągłość działania systemów migrowanych do IPv6 - Maciej Rostański

Protokół IPv6 jako następca IPv4 w sieciach przedsiębiorstw. Ciągłość działania systemów migrowanych do IPv6

Celem monografii jest więc omówienie konstrukcji i działania protokołów IPv4 i IPv6 w ramach porównania tych dwóch koncepcji, jak również zaprezentowanie realizac...
24,30 zł 27,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Multimedialny wymiar edukacji

Multimedialny wymiar edukacji

Żyjemy w czasach, które charakteryzuje niezwykła dynamika zmian we wszystkich obszarach funkcjonowania współczesnego społeczeństwa. Dokonuje się przemiana cywilizacyjna, której...
45,00 zł 50,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Odcienie bezpieczeństwa. Obszary badań, kierunki rozwoju

Odcienie bezpieczeństwa. Obszary badań, kierunki rozwoju

Ogromna dynamika przemian, jako cecha charakterystyczna rozwoju współczesnych społeczeństw, obejmuje wszystkie sfery życia człowieka. Świat współczesny, w którym żyjemy, ulega ...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bezpieczeństwo rozproszonych systemów informatycznych - Andrzej Grzywak

Bezpieczeństwo rozproszonych systemów informatycznych

Publikacja składa się z trzech podstawowych części. Pierwsza z nich porusza historie rozwoju informatyki i metod zabezpieczenia informacji. W drugiej części przedstawione są aktualne rozwiązania zw...
29,70 zł 33,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing na rynku międzynarodowym - Wojciech Grzegorczyk

Marketing na rynku międzynarodowym

W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia: w jaki sposób prowadzone są ba...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wstęp do teorii sterowania procesami w przedsiębiorstwach - Mirosław Zaborowski

Wstęp do teorii sterowania procesami w przedsiębiorstwach

Celem praktycznym monografii jest pokazanie, że możliwa jest radykalna poprawa elastyczności przedsiębiorstw przez usunięcie muru Biznes-Informatyka. Jej celem naukowym, a także celem dydaktycznym ...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku - Katarzyna M. Staszyńska

Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku

W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjn...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jakość i marketing usług medycznych - Katarzyna Krot

Jakość i marketing usług medycznych

Seria: PORADNIKI ABC
Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniający...
46,80 zł 52,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie marką - Adam Sagan

Zarządzanie marką

Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczyn...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kreacja w reklamie - Magdalena Sobocińska

Kreacja w reklamie

Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze s...
46,80 zł 52,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing usług - Agata Jonas

Marketing usług

Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych ...
38,70 zł 43,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing usług zdrowotnych - Beata Nowotarska-Romaniak

Marketing usług zdrowotnych

.. Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadniendotyczacych marketingu placówek sluzby zdrowia, zasad budowania ich przewagikonkurencyjnej i u...
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Employer Branding - Jarosław Marciniak

Employer Branding

Seria: E-PORADNIK
Nie ma wątpliwości, że spójne i konsekwentne działania employer brandigowe przyczyniają się do budowania przewagi rynkowej, umacniania marki, w konsekwencji - pozyskanie talentów staj...
Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne - Agnieszka Malarewicz

Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne

Seria: MONOGRAFIE
Książka w obszerny sposób ukazuje relacje między konsumentem a reklamodawcą. Z jednej strony przedstawia charakter prawny reklamy jako instytucji przedumownej, z drugiej zaś prezentuje prawa...
74,70 zł 83,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 23 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20