0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki i Audiobooki: Informatyka

Znaleziono: 22 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Informatyka śledcza i cyberprzestępczość. Wybrane zagadnienia w ujęciu policyjnym - Paweł Olber

Informatyka śledcza i cyberprzestępczość. Wybrane zagadnienia w ujęciu policyjnym

Autor: Paweł Olber
Informatyka śledcza i cyberprzestępczość. Wybrane zagadnienia w ujęciu policyjnymWydawnictwo: Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie
50,40 zł 56,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
INTERAKCJE POLSKO-NIEMIECKIE W OBSZARZE BEZPIECZEŃSTWA - Tomasz Łachacz

INTERAKCJE POLSKO-NIEMIECKIE W OBSZARZE BEZPIECZEŃSTWA

Stosunki polsko-niemieckie mają długą i trudną historię. W relacjach sąsiadów wyróżnić można okresy pełne konfliktów i braku wzajemnego zaufania, jak również etapy, w kt...
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE. WYBRANE ZAGADNIENIA. PRZEGLĄD DOROBKU NAUKOWEGO STUDENTÓW

BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE. WYBRANE ZAGADNIENIA. PRZEGLĄD DOROBKU NAUKOWEGO STUDENTÓW

Redaktor: Rafał Płocki
CZĘŚĆ PIERWSZAPrzygotowanie kandydatów do służby i pracy w organach odpowiedzialnych za bezpieczeństwo państwa Kajetan Kozłowski, Krzysztof KrólBez...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Teoretyczne i prawno-organizacyjne uwarunkowania decyzji dowódczych w Policji - Michał Stępiński

Teoretyczne i prawno-organizacyjne uwarunkowania decyzji dowódczych w Policji

Niniejsza książka próbuje usystematyzować interdyscyplinarną wiedzę dotyczącą procesów decyzyjnych pod kątem wykorzystania jej w dowodzeniudziałaniami związanymi z zaistnieniem ...
Przestępczość teleinformatyczna 2015 - Praca zbiorowa

Przestępczość teleinformatyczna 2015

Redaktor: Jerzy Kosiński
W 2015 roku minęło osiemnaście lat od pierwszego seminarium nt. Techniczne Aspekty Przestępczości Teleinformatycznej (TAPT) zorganizowanego w Wyższej Szkole Policji w Szczytnie. Pierwsze dwie edycj...
19,22 zł 21,35 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Nowa jakość projektów teleinformatycznych IT a bezpieczeństwo organizacji Policji - Małgorzata Pawłowicz

Nowa jakość projektów teleinformatycznych IT a bezpieczeństwo organizacji Policji

W rozdziale pierwszym niniejszej pracy zobrazowano problem, w obliczu którego stanęła dzisiaj teleinformatyka policyjna. W dobie wszechobecnej informatyzacji wskazana została potrzeba budowy...
13,06 zł 14,51 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Sztaby w Policji. Organizacja i funkcjonowanie - Jarosław Struniawski

Sztaby w Policji. Organizacja i funkcjonowanie

Głównym zadaniem Policji jest reagowanie na sytuacje mogące powodować zagrożenie dla życia i zdrowia ludzi oraz mienia, a także dążenie dowypracowania takich mechanizmów działan...
20,75 zł 23,05 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Przestępczość teleinformatyczna 2016 - Jerzy Kosiński

Przestępczość teleinformatyczna 2016

Zebranie w monografii 18 rozdziałów będących rozwinięciem i uszczegółowieniem wystąpień z konferencji TAPT, ale także poruszających nieprezentowane na konferencji tematy powinno być a...
15,36 zł 17,07 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Internetowe naruszenia własności intelektualnej 2015

Internetowe naruszenia własności intelektualnej 2015

Redaktor: Jerzy Kosiński
Zwalczanie naruszeń własności intelektualnej jest kluczowym priorytetem dla organów ścigania w ochronie konsumentów przed niebezpiecznymi i niespełniającymi standardów produkta...
11,53 zł 12,81 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing na rynku międzynarodowym - Wojciech Grzegorczyk

Marketing na rynku międzynarodowym

W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia: w jaki sposób prowadzone są ba...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku - Katarzyna M. Staszyńska

Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku

W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjn...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jakość i marketing usług medycznych - Katarzyna Krot

Jakość i marketing usług medycznych

Seria: PORADNIKI ABC
Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniający...
46,80 zł 52,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie marką - Adam Sagan

Zarządzanie marką

Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczyn...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kreacja w reklamie - Magdalena Sobocińska

Kreacja w reklamie

Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze s...
46,80 zł 52,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing usług - Agata Jonas

Marketing usług

Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych ...
38,70 zł 43,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing usług zdrowotnych - Beata Nowotarska-Romaniak

Marketing usług zdrowotnych

.. Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadniendotyczacych marketingu placówek sluzby zdrowia, zasad budowania ich przewagikonkurencyjnej i u...
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Employer Branding - Jarosław Marciniak

Employer Branding

Seria: E-PORADNIK
Nie ma wątpliwości, że spójne i konsekwentne działania employer brandigowe przyczyniają się do budowania przewagi rynkowej, umacniania marki, w konsekwencji - pozyskanie talentów staj...
Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne - Agnieszka Malarewicz

Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne

Seria: MONOGRAFIE
Książka w obszerny sposób ukazuje relacje między konsumentem a reklamodawcą. Z jednej strony przedstawia charakter prawny reklamy jako instytucji przedumownej, z drugiej zaś prezentuje prawa...
74,70 zł 83,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa. Budowanie zdrowej, efektywnej organizacji - Marcin Żemigała

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa. Budowanie zdrowej, efektywnej organizacji

W obecnej rzeczywistości gospodarczej wśród przedsiębiorstw zaobserwować można rosnące zainteresowanie zagadnieniami społecznej odpowiedzialności biznesu ( Corporate Social Responsibility -...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 22 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20