Autorzy omawiają najważniejsze kwestie z zakresu bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni zarówno z perspektywy prawa, jak i technologii. W opracowaniu przedstawiono m.in.: • najistotniejsze ...
Stosunki polsko-niemieckie mają długą i trudną historię. W relacjach sąsiadów wyróżnić można okresy pełne konfliktów i braku wzajemnego zaufania, jak również etapy, w kt...
Niniejsza książka próbuje usystematyzować interdyscyplinarną wiedzę dotyczącą procesów decyzyjnych pod kątem wykorzystania jej w dowodzeniudziałaniami związanymi z zaistnieniem ...
W 2015 roku minęło osiemnaście lat od pierwszego seminarium nt. Techniczne Aspekty Przestępczości Teleinformatycznej (TAPT) zorganizowanego w Wyższej Szkole Policji w Szczytnie. Pierwsze dwie edycj...
W rozdziale pierwszym niniejszej pracy zobrazowano problem, w obliczu którego stanęła dzisiaj teleinformatyka policyjna. W dobie wszechobecnej informatyzacji wskazana została potrzeba budowy...
Głównym zadaniem Policji jest reagowanie na sytuacje mogące powodować zagrożenie dla życia i zdrowia ludzi oraz mienia, a także dążenie dowypracowania takich mechanizmów działan...
Zebranie w monografii 18 rozdziałów będących rozwinięciem i uszczegółowieniem wystąpień z konferencji TAPT, ale także poruszających nieprezentowane na konferencji tematy powinno być a...
Zwalczanie naruszeń własności intelektualnej jest kluczowym priorytetem dla organów ścigania w ochronie konsumentów przed niebezpiecznymi i niespełniającymi standardów produkta...
W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia: w jaki sposób prowadzone są ba...
W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjn...
Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniający...
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczyn...
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze s...
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych ...
.. Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadniendotyczacych marketingu placówek sluzby zdrowia, zasad budowania ich przewagikonkurencyjnej i u...
Nie ma wątpliwości, że spójne i konsekwentne działania employer brandigowe przyczyniają się do budowania przewagi rynkowej, umacniania marki, w konsekwencji - pozyskanie talentów staj...
Książka w obszerny sposób ukazuje relacje między konsumentem a reklamodawcą. Z jednej strony przedstawia charakter prawny reklamy jako instytucji przedumownej, z drugiej zaś prezentuje prawa...
W obecnej rzeczywistości gospodarczej wśród przedsiębiorstw zaobserwować można rosnące zainteresowanie zagadnieniami społecznej odpowiedzialności biznesu ( Corporate Social Responsibility -...