Praca adresowana jest do studentów kierunków medioznawczych, kulturoznawstwa i dziennikarstwa oraz badaczy społecznych i kulturowych skutków zastosowania nowych mediów. ...
Kontynuacja podręcznika „Statystyczny drogowskaz” wydanego pod redakcją naukową Sylwii Bedyńskiej i Anety Brzezickiej, przeznaczonego dla studentów psychologii oraz analityk&oacu...
Zakres tematyczny publikacji jest rozległy i obejmuje szerokie spektrum problemów, wśród których szczególne miejsce zajmują strategia biznesu i systemów informatycznych zarządzania, reinżynieria pr...
Spotkania, prezentacje projektów, własnych pomysłów czy wystąpienia publiczne - to codzienność zawodowa większości pracowników. Co jednak zrobić, aby kolejne spotkanie firmowe ...
W rozwiązywaniu złożonych zadań optymalizacyjnych algorytmy ewolucyjne zajmują wiodącą pozycję. Nietypowe spojrzenie na algorytm optymalizacyjny, prezentowane w opracowaniu, pozwoliło na stworzenie...
„Prawdziwa historia Internetu” to obszerne źródło wiedzy o Internecie i jego ewolucji. Przedstawia ojców Internetu, ukazuje jak powstały pierwsze sieci i jak się rozwijają...
Książka stanowi kompleksowe opracowanie na temat adaptacji marketingu do potrzeb instytucji edukacyjnych o charakterze niekomercyjnym. Przedstawiono w niej teoretyczne aspekty zastosowania marketin...
Przedmiotem refleksji Autorki jest ocena możliwości, jakich dostarcza wykorzystanie nowych technologii w procesie ewaluacji postępów ucznia w nauce języka obcego. W centrum zainteresowania z...
W obecnej rzeczywistości gospodarczej wśród przedsiębiorstw zaobserwować można rosnące zainteresowanie zagadnieniami społecznej odpowiedzialności biznesu ( Corporate Social Responsibility -...
W książce uzasadniam hipotezę o stałym procesie integracji poszczególnych elementów zarządzania i informatyki. Właśnie we współczesnych systemach zarządzania, nasyconych inform...
In the recent years companies have been faced with a growing need to focus more of their attention on creativity and innovation in order to keep up with increased global competition. Organizational...
Książka w obszerny sposób ukazuje relacje między konsumentem a reklamodawcą. Z jednej strony przedstawia charakter prawny reklamy jako instytucji przedumownej, z drugiej zaś prezentuje prawa...
W miarę zawężania się pola konkurencji rośnie znaczenie zasobów niematerialnych i innowacyjnych zdolności firmy. Zastanowiło więc wielu badaczy jak relacje międzyorganizacyjne wpływają na ro...
Słowem autorkiZwiększające się tempo życia powoduje wzrost zapotrzebowania na szybkie podróżowanie. Ekspresowe pokonywanie dużych odległości umożliwia transport lotniczy. Codziennie sz...
Nowa gospodarka, która na dobre rozpoczęła się wraz z rozwojem Internetu, i która łączy tak pozornie odległe zjawiska, jak globalizacja oraz rzeczywistość wirtualna, wywołuje ogromne ...
W publikacji przedstawiono możliwości wykorzystania przestrzeni roboczej w chmurze SkyDrive, ułatwiające zespołową pracę nad raportami i analizami. W naszej publikacji opisujemy krok po kroku, jak ...
Oficjalny podręcznik używania kreatora stron społecznościowych na Facebooku Zakładka Polishwords 7.0.Podręcznik ten przeprowadzi Cię przez proces zakładania strony społecznościowej, dod...
Książka zawiera ćwiczenia obejmujące minimum programowe przedmiotów realizowanych na studiach ekonomicznych: statystyki, ekonometrii oraz prognozowania i symulacji. Jako narzędzie wybrany zo...
Nie ma wątpliwości, że spójne i konsekwentne działania employer brandigowe przyczyniają się do budowania przewagi rynkowej, umacniania marki, w konsekwencji - pozyskanie talentów staj...