0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki i Audiobooki: Sztuka

Znaleziono: 8 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Prawo autorskie. Wyd. 2. popr. i uzup. (Stan prawny na dzień 1 października 2014 r.) - Piotr Ślęzak

Prawo autorskie. Wyd. 2. popr. i uzup. (Stan prawny na dzień 1 października 2014 r.)

Podręcznik dla studentów szkół filmowych

Książka w sposób przystępny przedstawia zagadnienia prawa autorskiego. Przeznaczona jest dla studentów szkół filmowych, a konkretnie kierunków: reżyseria, realizacja obr...
30,24 zł 33,60 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Filmowe skandale i skandaliści - Jan Kochańczyk

Filmowe skandale i skandaliści

W Hollywood każdy kradnie,żeby nie być okradzionym.Charlie ChaplinKto powiedział, że nocesą do spania?Marilyn MonroeJeżeli film będzie za kr&oa...
12,60 zł 14,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Filmowe kłamstwa i manipulacje - Jan Kochańczyk

Filmowe kłamstwa i manipulacje

czyli sposób na pranie mózgu

Mniej więcej 100 lat temu Lenin orzekł, że „kino to najważniejsza ze sztuk”, bo może w magiczny sposób wpływać na ludzkie serca i umysły.Lenin miał rację. Filmy fabul...
12,60 zł 14,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Muzyczna sztuka kochania - Jan Kochańczyk

Muzyczna sztuka kochania

eBook (epub, mobi, pdf)
12,60 zł 14,00 zł
Do koszyka
Muzyczna sztuka kochania - Jan Kochańczyk

Muzyczna sztuka kochania

Muzyka to największa rozkosz człowieka! – twierdzili mędrcy starożytnej Grecji. „Daje więcej rozkoszy niż kobieta!” – dodawał Stendhal. Autorzy „Kamasutry” uważ...
12,60 zł 14,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji - Piotr Ślęzak

Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji

Niniejsza książka przedstawia delikty w zakresie reklamy. Uwzględnia ona „dwutorowość” regulacji w prawie polskim. Obejmuje zagadnienia reklamy jako czynu niedozwolonego w świetle Ustaw...
Wybrane zagadnienia prawa do firmy - Piotr Ślęzak

Wybrane zagadnienia prawa do firmy

Książka zawiera podstawowe informacje dotyczące prawa do firmy. Autor przedstawia znaczenie słowa „firma” w języku prawnym i prawniczym. Wypowiada się w spornej kwestii charakteru prawa...
Ochrona prawa do wizerunku - Piotr Ślęzak

Ochrona prawa do wizerunku

Publikacja poświęcona jest niektórym aspektom wykonywania oraz ochrony prawa do wizerunku. Do zajęcia się tą problematyką skłoniły autora dwie okoliczności. Po pierwsze, ochronie prawa do wi...
Roman Polański i jego sztuka przetrwania - Jan Kochańczyk

Roman Polański i jego sztuka przetrwania

Różnorodność gatunkowa i tematyczna filmów Romana Polańskiego sprawiała wiele problemów obserwatorom jego twórczości. Czy można mówić o jednolitym stylu reżysera ...
12,60 zł 14,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 8 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20