0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 10 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
This is Marketing - Seth Godin - 48 %

This is Marketing

Książka (miękka ze skrzydełkami)
45,44 zł 87,00 zł
Do koszyka
This is Marketing - Seth Godin - 48 %

This is Marketing

Autor: Seth Godin
Over the past quarter century, Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestsel...
45,44 zł 87,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The Art of People - Dave Kerpen

The Art of People

Książka (miękka)
Niedostępny
The Art of People - Dave Kerpen

The Art of People

Autor: Dave Kerpen
What does it take to win success and influence?In a world where we are constantly connected, it's those with the best people skills who win the day. Those who build the right relationsh...
Niedostępny
Zobacz więcej
Be More Pirate - Alende Sam Conniff

Be More Pirate

Książka (miękka)
Niedostępny
Be More Pirate - Alende Sam Conniff

Be More Pirate

Sam Conniff Allende reveals the game-changing innovations of 18th century pirates and identifies five key takeaways that will help you spark change and achieve success today
Niedostępny
Zobacz więcej
Us vs. Them - Ian Bremmer

Us vs. Them

Książka (miękka)
Niedostępny
Us vs. Them - Ian Bremmer

Us vs. Them

Autor: Ian Bremmer
From Brexit, to Donald Trump, to extremist parties in Europe and the developing world, populism has dominated recent headlines.But what explains the rise of leaders who stoke nationalis...
Niedostępny
Zobacz więcej
Lost and Founder - Rand Fishkin

Lost and Founder

Książka (miękka)
Niedostępny
Lost and Founder - Rand Fishkin

Lost and Founder

Autor: Rand Fishkin
In Lost and Founder Fishkin reveals the mostly awful, sometimes awesome truth about startup culture with the transparency and humour that his hundreds of thousands of blog readers ha...
Niedostępny
Zobacz więcej
The Squiggly Career - Sarah Ellis

The Squiggly Career

Książka (miękka)
Niedostępny
The Squiggly Career - Sarah Ellis

The Squiggly Career

Career ladders and jobs for life are a thing of the pastToday, we're living in a world of squiggly careers, where moving frequently and fluidly between roles, industries, locations, and...
Niedostępny
Zobacz więcej
Good People - Anthony Tjan

Good People

Książka (miękka)
Niedostępny
Good People - Anthony Tjan

Good People

Autor: Anthony Tjan
In Good People, venture capitalist Anthony Tjan explains the five difficulties that make 'goodness' so uncommon in business, and features numerous profiles of 'good people' who are e...
Niedostępny
Zobacz więcej
The Infinite Game - Simon Sinek

The Infinite Game

Książka (miękka)
Niedostępny
The Infinite Game - Simon Sinek

The Infinite Game

Autor: Simon Sinek
NEW YORK TIMES BESTSELLERThe New York Times-bestselling author of Start With Why, Leaders Eat Last, and Together Is Better offers a bold new approach to business strategy by asking one ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Leadership Is Language - Marquet 	L. David

Leadership Is Language

Książka (miękka)
Niedostępny
Leadership Is Language - Marquet 	L. David

Leadership Is Language

Few of us realize that our language in the workplace inhibits creative problem-solving and escalates uncertainty and stress. In both high-pressure situations and everyday scenarios, in each meeting...
Niedostępny
Zobacz więcej
Measure what Matters - John Doerr

Measure what Matters

Książka (miękka)
Niedostępny
Measure what Matters - John Doerr

Measure what Matters

Autor: John Doerr
In 1999, legendary venture capitalist John Doerr invested nearly $12 million in a startup that had amazing technology, entrepreneurial energy and sky-high ambitions, but no real business plan. Doer...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 10 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20