0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 14 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Never Split the Difference - Raz Tahl Voss Chris - 19 %

Never Split the Difference

Negotiating as If Your Life Depended on it

Wydawca: Random House
„This book blew my mind.” (Adam Grant, bestselling author of Originals). A former FBI hostage negotiator offers a new, field-tested approach to negotiating - effective in any situation....
42,37 zł 52,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The Joy of Work - Bruce Daisley - 18 %

The Joy of Work

Książka (miękka)
41,98 zł 51,00 zł
Do koszyka
The Joy of Work - Bruce Daisley - 18 %

The Joy of Work

Autor: Bruce Daisley
Wydawca: Random House
‘Bruce Daisley is on a mission to change the world of work.’ The TimesFrom the creator of hit podcast Eat Sleep Work Repeat comes a revolutionary re-envisioning of how to en...
41,98 zł 51,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Getting to yes - Roger Fisher - 16 %

Getting to yes

Negotiating an agreement without giving in

Wydawca: Random House
The world's bestselling guide to negotiation.Getting to Yes has been in print for over thirty years, and in that time has helped millions of people secure win-win agreements both at wor...
36,06 zł 43,11 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The Power of Habit - Charles Duhigg - 19 %

The Power of Habit

Książka (miękka)
42,37 zł 52,00 zł
Do koszyka
The Power of Habit - Charles Duhigg - 19 %

The Power of Habit

Wydawca: Random House
Why do we do develop habits? And how can we change them?We can always change. In The Power of Habit, award-winning New York Times business reporter Charles Duhigg translates cutting-edg...
42,37 zł 52,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Anthro-Vision - Gillian Tett - 48 %

Anthro-Vision

How anthropology can explain business and life

Autor: Gillian Tett
Wydawca: Random House
For over a century, anthropologists have immersed themselves in unfamiliar cultures, uncovering the hidden rituals that govern how people act. Now, a new generation of anthropologists are using the...
38,68 zł 75,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Shortcut Your Startup: Ten Ways to Speed Up Entrepreneurial Success - Carter Reum

Shortcut Your Startup: Ten Ways to Speed Up Entrepreneurial Success

Wydawca: Random House
Think you know how to launch a successful business? Think again.Courtney and Carter Reum know startups. As early investors in the likes of Lyft, Pinterest and SpaceX, as well as founder...
Niedostępny
Zobacz więcej
The Ethical Capitalist - Julian Richer

The Ethical Capitalist

How to Make Business Work Better for Society

Autor: Julian Richer
Wydawca: Random House
Capitalism has lost its way.Every week brings fresh news stories about businesses exploiting their staff, avoiding their taxes, and ripping off their customers. Every week, public anger...
Niedostępny
Zobacz więcej
Artificial Intelligence - Matthew Burgess

Artificial Intelligence

Książka (miękka)
Niedostępny
Artificial Intelligence - Matthew Burgess

Artificial Intelligence

Wydawca: Random House
The past decade has witnessed extraordinary advances in artificial intelligence. But what precisely is it and where does its future lie?In this brilliant, one-stop guide WIRED journalis...
Niedostępny
Zobacz więcej
Gigged - Sarah Kessler

Gigged

The Gig Economy, the End of the Job and the Future of Work

Autor: Sarah Kessler
Wydawca: Random House
PROFITINNOVATIONGREEDWELCOME TO THE GIG ECONOMYBetween Uber drivers and Airbnb hosts, freelance jobs are becoming an increasingly prominent part of our economy.<...
Niedostępny
Zobacz więcej
Rethinking Competitive Advantage - Ram Charan

Rethinking Competitive Advantage

Książka (miękka)
Niedostępny
Rethinking Competitive Advantage - Ram Charan

Rethinking Competitive Advantage

Autor: Ram Charan
Wydawca: Random House
How do companies build a competitive advantage in the digital age? In this lively, accessible guide, Ram Charan - million-copy-bestselling author and advisor to some of the world's top CEOs - revea...
Niedostępny
Zobacz więcej
Let’s Talk - Huston	Therese

Let’s Talk

Make Effective Feedback Your Superpower

Wydawca: Random House
'Brilliant . . . empowers you with ninja listening skills, emotional management techniques, and whip-smart scripts to create real behaviour change and lasting trust.' - Nir Eyal, bestselling author...
Niedostępny
Zobacz więcej
Messengers - Joseph Marks

Messengers

8 Ways to Get Heard

Wydawca: Random House
Why can some people effortlessly command the attention of everyone in the room?What makes some individuals seem immediately credible and others appear inherently untrustworthy?
Niedostępny
Zobacz więcej
Beyond Entrepreneurship 2.0 - Jim Collins

Beyond Entrepreneurship 2.0

Książka (twarda z obwolutą)
Niedostępny
Beyond Entrepreneurship 2.0 - Jim Collins

Beyond Entrepreneurship 2.0

Wydawca: Random House
NEARLY THIRTY YEARS AGO, Stanford University faculty members Jim Collins and Bill Lazier showed you how to turn an entrepreneurial business into an enduring great company.Beyond Entrepr...
Niedostępny
Zobacz więcej
Good To Great - Jim Collins

Good To Great

Książka (twarda z obwolutą)
Niedostępny
Good To Great - Jim Collins

Good To Great

Autor: Jim Collins
Wydawca: Random House
Can a good company become a great one and, if so, how?After a five-year research project, Collins concludes that good to great can and does happen. In this book, he uncovers the underly...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 14 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20