0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 56 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Transformacja organizacyjna w perspektywie psychologicznej - 17 %

Transformacja organizacyjna w perspektywie psychologicznej

Redakcja: Wojciech Orzech
Wydawca: Difin
Transformacja organizacyjna to proces zmiany w strukturze, kulturze, procesach i działaniach organizacji, mający na celu zwiększenie efektywności, adaptacyjności i konkurencyjności firmy. Transform...
Książka (miękka)
66,80 zł 80,00 zł
Do koszyka
TAXTOPIA

TAXTOPIA

Wydawca: Monoray
A shocking, enraging, sometimes hilarious exposé of a tax system that lives down to all our worst fears of further enriching the wealthy at the expense of the little guys.' - Piers Morgan
Książka (miękka)
51,86 zł 56,00 zł
Do koszyka
Power and Progress - Daron Acemoglu - 17 %

Power and Progress

Wydawca: Basic Books
LONGLISTED FOR THE BAILLIE GIFFORD PRIZELONGLISTED FOR THE FINANCIAL TIMES AND SCHRODERS BUSINESS BOOK OF THE YEARA FINANCIAL TIMES TECHNOLOGY BOOK OF THE YEAR'T...
Książka (miękka)
54,48 zł 66,00 zł
Do koszyka
You Are A F*cking Success - Noor Hibbert - 18 %

You Are A F*cking Success

Autor: Noor Hibbert
Wydawca: Penguin Business
You Are a F*cking Success is the essential mantra that will change your life.In this life-affirming, practical guide, Noor Hibbert will help you unlock the power of manifesting to build...
Książka (miękka)
62,68 zł 76,00 zł
Do koszyka
The Problem With Change - Ashley Goodall - 17 %

The Problem With Change

Wydawca: Ebury Press
'A crucial read.' Marshall Goldsmith'A must-read.' Marcus BuckinghamChange and innovation are the cornerstones of dynamic and modern business.Or so we are told.<...
Książka (miękka)
71,78 zł 87,00 zł
Do koszyka
Winning znaczy zwyciężać - Jack Welch - 31 %

Winning znaczy zwyciężać

Wydawca: Studio Emka
Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach małych i dużych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy genera...
Książka (twarda z obwolutą)
54,40 zł 79,00 zł
Do koszyka
The Road to Freedom - Stiglitz Joseph E. - 31 %

The Road to Freedom

Wydawca: Allen Lane
A major reappraisal, by the Nobel-prizewinning economist, of the relationship between capitalism and freedomDespite its manifest failures, the narrative of neoliberalism retains its gri...
Książka (twarda z obwolutą)
81,91 zł 119,00 zł
Do koszyka
Growth - Daniel Susskind - 17 %

Growth

A Reckoning
Wydawca: Allen Lane
Over the past two centuries, economic growth has freed billions from poverty and made our lives far healthier and longer. As a result, the unfettered pursuit of growth defines economic life around ...
Książka (twarda z obwolutą)
98,18 zł 119,00 zł
Do koszyka
System ochrony konsumentów na rynku usług finansowych - Anna Brzozowska - 21 %

System ochrony konsumentów na rynku usług finansowych

Wydawca: CeDeWu
Głównym celem książki jest uzupełnienie literatury o kompleksowe podejście do systemu ochrony konsumentów.Autorka w książce łączy rozważania o charakterze teoretycznym z analiza...
Książka (miękka)
71,34 zł 90,00 zł
Do koszyka
Marketing miast i regionów - Anna Czaplińska

Marketing miast i regionów

Perspektywa produktowa
Marketingowa reorientacja władz lokalnych i regionalnych jest procesem długotrwałym, wymagającym nowego spojrzenia na miejsce i role klientów (interesantów), zmiany priorytetów...
Książka (miękka)
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka
Własność intelektualna w kształtowaniu strategii przedsiębiorstwa - Dereń Aldona Małgorzata - 17 %

Własność intelektualna w kształtowaniu strategii przedsiębiorstwa

Wydawca: Difin
Strategiczne zarządzanie własnością intelektualną może być dla wielu przedsiębiorstw źródłem trwałej przewagi konkurencyjnej. Monografia skupia się na problematyce wyboru skutecznych strateg...
Książka (miękka)
58,45 zł 70,00 zł
Do koszyka
Zarządzanie ryzykiem podatkowym - Nina Dubiel - 20 %

Zarządzanie ryzykiem podatkowym

Autor: Nina Dubiel
Wydawca: Edu-Libri
Autorka pokazuje, jak uzyskać równowagę biznesową między obowiązkiem przedsiębiorcy a potencjałem konstruktywnej optymalizacji podatkowej. Opisuje to w ujęciu prawno-skarbowym, organizacyjny...
Książka (miękka)
78,98 zł 99,00 zł
Do koszyka
The Everything War - Dana Mattioli - 17 %

The Everything War

Autor: Dana Mattioli
Wydawca: Torva
From veteran Amazon reporter for The Wall Street Journal, The Everything War is the first untold, devastating exposé of Amazon's endless strategic greed, its pursuit of total domination, by ...
Książka (miękka)
71,78 zł 87,00 zł
Do koszyka
Six Sigma dla menedżerów - Kamil Torczewski - 15 %

Six Sigma dla menedżerów

Wydawca: MT Biznes
Rola menedżerów w programie Six Sigma jest zdecydowanie niedoceniana. Tymczasem to właśnie oni są największym jego beneficjentem i powinni nadawać mu kierunek. Ale jaki? Wszystkiego do...
Książka (miękka ze skrzydełkami)
59,67 zł 69,90 zł
Do koszyka
Manifest kapitalistyczny - Johan Norberg - 33 %

Manifest kapitalistyczny

Jak wolny rynek uratuje świat
Autor: Johan Norberg
Wydawca: Wielka Litera
Manifest kapitalistyczny. Jak wolny rynek uratuje świat Czy nierówności społeczne mogą być korzystne? Dlaczego nie należy bać się technologicznych monopolistów? I jak to możliwe, z˙e...
Książka (twarda)
53,65 zł 79,99 zł
Do koszyka
Dobre porażki - Edmondson Amy C. - 15 %

Dobre porażki

Jak popełniać błędy, aby odnieść sukces
Wydawca: MT Biznes
Rewolucyjna książka, która nauczy cię, jak korzystać z niepowodzeń, napisana przez badaczkę bezpieczeństwa psychicznego i wielokrotnie nagradzaną profesor Harvard Business School, Amy Edmond...
Książka (miękka ze skrzydełkami)
59,67 zł 69,90 zł
Do koszyka
Ryzyko ESG w samorządzie terytorialnym - Filipiak Beata Zofia - 27 %

Ryzyko ESG w samorządzie terytorialnym

Wydawca: PWE
Ryzyko ESG jest obecnie jednym z rodzajów ryzyka, którym w debacie publicznej poświęca się wiele miejsca. Jest to uzasadnione koniecznością wypracowania ram systemowych dla zarządzani...
Książka (miękka)
61,17 zł 83,90 zł
Do koszyka
Prawnokarne aspekty bezpieczeństwa imprez masowych - Cezary Kąkol - 21 %

Prawnokarne aspekty bezpieczeństwa imprez masowych

Autor: Cezary Kąkol
Wydawca: CeDeWu
Książka podejmuje istotną dla wielu podmiotów kwestię odpowiedzialności karnej związanej z organizacją i przebiegiem imprez masowych. Imprezy masowe organizowane są niemal w każdej gminie, s...
Książka (miękka)
55,48 zł 70,00 zł
Do koszyka
Wywiad biznesowy - 19 %

Wywiad biznesowy

Praktyczne wprowadzenie
Wydawca: Nieoczywiste
Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem pr...
Książka (miękka)
64,23 zł 79,00 zł
Do koszyka
Zdolność absorpcyjna przedsiębiorstwa - Monika Stelmaszczyk - 27 %

Zdolność absorpcyjna przedsiębiorstwa

w relacji do dynamicznych zdolności menedżerskich
Wydawca: PWE
Zdolność absorpcyjna wiedzy jest teoretyczną koncepcją, którą zajmują się badacze analizujący umiejętności organizacji związane z absorpcją wiedzy. W rozważaniach teoretycznych i badaniach e...
Książka (miękka)
58,26 zł 79,90 zł
Do koszyka
Znaleziono: 56 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20