0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 505 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Ustawa o rachunkowości oraz ustawa o biegłych rewidentach - 21 %

Ustawa o rachunkowości oraz ustawa o biegłych rewidentach

Wydawca: C.H. Beck
Stan prawny: 19 września 2023 r.Publikacja obejmuje zmiany wchodzące w życie:Ustawa o rachunkowości:15.2.2023 r. ? Ustawa o zmianie ustawy o szczególnych ...
Książka (miękka)
19,86 zł 25,00 zł
Do koszyka
Upowszechnianie transferu technologii w sieci innowacji - Zofia Gródek-Szostak - 20 %

Upowszechnianie transferu technologii w sieci innowacji

Wydawca: C.H. Beck
Transfer technologii realizowany przez sieci innowacji jest zjawiskiem, które na stałe wpisało się w krajobraz relacji międzyorganizacyjnych. Jego upowszechnianie służące osiąganiu cel&oacut...
Książka (miękka)
94,64 zł 119,00 zł
Do koszyka
Finanse publiczne i prawo finansowe - 20 %

Finanse publiczne i prawo finansowe

Redakcja: Artur Nowak-Far
Wydawca: C.H. Beck
Opracowanie "Finanse publiczne i prawo finansowe" omawia zagadnienia współczesnego systemu finansów publicznych w Polsce.Autorzy skupili się na kilku obszarach tematyc...
Książka (miękka)
94,64 zł 119,00 zł
Do koszyka
Strategie arbitrażowe na rynku opcji indeksowych w Polsce - Katarzyna Królik-Kołtunik - 20 %

Strategie arbitrażowe na rynku opcji indeksowych w Polsce

Wydawca: C.H. Beck
Głównym celem monografii jest przedstawienie rynku opcji indeksowych notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, zbadanie możliwości przeprowadzenia na nim strategii ar...
Książka (miękka)
78,74 zł 99,00 zł
Do koszyka
Wycena przedsiębiorstw ubezpieczeniowych - Anna Jańska - 20 %

Wycena przedsiębiorstw ubezpieczeniowych

Autor: Anna Jańska
Wydawca: C.H. Beck
W monografii, obok treści teoretycznych, dotyczących wyceny przedsiębiorstw oraz specyfiki ubezpieczycieli w kontekście szacowania ich wartości, przedstawiono uniwersalne rozwiązanie modelowe, obja...
Książka (miękka)
78,74 zł 99,00 zł
Do koszyka
Handel międzynarodowy - Ludwikowski Rett R. - 20 %

Handel międzynarodowy

Wydawca: C.H. Beck
Podręcznik "Handel międzynarodowy" prezentuje podstawowe standardy międzynarodowego obrotu gospodarczego. Książka koncentruje się na analizie regulacji układów handlowych: globalny...
Książka (miękka)
62,83 zł 79,00 zł
Do koszyka
Rachunkowość i podatki w instytucjach kultury - Paweł Barnik - 15 %

Rachunkowość i podatki w instytucjach kultury

Wydawca: C.H. Beck
Książka omawia następujące zmiany w przepisach:Nowelizacja ustawy o rachunkowości z dnia 11.01.2017 r. (Dz.U z 2017 r. poz. 61) , która weszła w życie 25 stycznia 2017 r. wprowad...
Książka (miękka)
127,37 zł 149,00 zł
Do koszyka
Współtworzenie wartości w marketingu - Katarzyna Dziewanowska - 20 %

Współtworzenie wartości w marketingu

Przykład szkolnictwa wyższego
Wydawca: C.H. Beck
Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu bardzo ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. J...
Książka (miękka)
78,74 zł 99,00 zł
Do koszyka
Przedsiębiorczość Podstawy teoretyczne - Teresa Piecuch

Przedsiębiorczość Podstawy teoretyczne

Wydawca: C.H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
Monografia stanowi syntetyczną, a jednocześnie szeroką analizę literatury przedmiotu z zakresu przedsiębiorczości. Kierowana jest przede wszystkim do studentów szkół wyższych na kieru...
Książka (miękka)
46,54 zł 49,00 zł
Do koszyka
Zarządzanie instytucjami kredytowymi

Zarządzanie instytucjami kredytowymi

Wydawca: C.H. Beck
Seria: FINANSE
Instytucje kredytowe to podmioty o specyficznym zakresie i modelu działania, których cele i stosowane praktyki biznesowe przynajmniej częściowo muszą respektować rolę, jaką przypisano im w g...
Książka (miękka)
75,04 zł 79,00 zł
Do koszyka
Rozporządzenie UE nr 596/2014 w sprawie nadużyć na rynku Prawo rynku kapitałowego

Rozporządzenie UE nr 596/2014 w sprawie nadużyć na rynku Prawo rynku kapitałowego

Komentarz
Redakcja: Marek Wierzbowski
Wydawca: C.H. Beck
Rozporządzenie UE Nr 596/2014 z 16.4.2014 r. w sprawie nadużyć na rynku. Prawo rynku kapitałowego. Komentarz do zmian to publikacja zawierająca omówienie zmian wprowadzonych 3.7.2016 r. prze...
Książka (miękka ze skrzydełkami)
144,52 zł 149,00 zł
Do koszyka
Prawo rynku kapitałowego

Prawo rynku kapitałowego

Wydawca: C.H. Beck
Seria: TWOJE PRAWO
Stan prawny: 10 luty 2020 r. Książka zawiera:Tekst ustawy Ustawa o obrocie instrumentami finansowymiTekst ustawy Ustawa o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrument&oa...
Książka (miękka)
31,41 zł 34,90 zł
Niedostępny
Kształtowanie spójności strategicznej i dojrzałości procesowej a oburęczność przedsiębiorstwa - Paweł Mielcarek

Kształtowanie spójności strategicznej i dojrzałości procesowej a oburęczność przedsiębiorstwa

Wydawca: C.H. Beck
Problemem badawczym opracowania jest odpowiedź na pytanie: w jaki sposób należy kształtować spójność strategiczną oraz dojrzałość procesową, aby zapewnić dostosowanie do otoczenia prz...
Książka (miękka)
89,10 zł 99,00 zł
Niedostępny
Usługi hotelarskie w Groupon - Michał Rudnicki

Usługi hotelarskie w Groupon

Produkt. Podmioty. E-dystrybucja
Wydawca: C.H. Beck
Głównym celem pracy jest ukazanie roli serwisów zakupów grupowych (w tym zwłaszcza serwisu Groupon) w dystrybucji usług hotelarskich.Przeprowadzone badania uwzględniły za...
Książka (miękka)
89,10 zł 99,00 zł
Niedostępny
Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego - Agata Niemczyk

Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego

Wydawca: C.H. Beck
Autorki monografii prezentują koncepcję wykorzystania instrumentów marketingu relacji (Identyfikacja, Indywidualizacja, Interakcja, Integracja, Uczciwość relacji) w kształtowaniu więzi w jed...
Książka (miękka)
80,10 zł 89,00 zł
Niedostępny
Kooperacja w perspektywie zasobów niematerialnych organizacji - Anna Pietruszka-Ortyl

Kooperacja w perspektywie zasobów niematerialnych organizacji

Wydawca: C.H. Beck
Książka stanowi próbę syntetycznego ujęcia problematyki funkcjonowania układów kooperacyjnych w warunkach nowej ekonomii – prezentuje podstawy teoretyczne oraz weryfikacje empir...
Książka (miękka)
89,10 zł 99,00 zł
Niedostępny
Wskaźniki finansowe dla sprawozdania wg. Miedzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej - Dariusz Wędzki

Wskaźniki finansowe dla sprawozdania wg. Miedzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej

Wydawca: C.H. Beck
Znajomość sytuacji finansowej przedsiębiorstwa znajduje się w centrum uwagi nie tylko zarządu przedsiębiorstwa i jego służb, ale również wielu ważnych interesariuszy, takich jak rynek kapita...
Książka (miękka)
89,10 zł 99,00 zł
Niedostępny
Prawo finansów publicznych - Agnieszka Mikos-Sitek - 16 %

Prawo finansów publicznych

Wydawca: C.H. Beck
Skrypt "Prawo finansów publicznych" stanowi kompendium wiedzy na temat kluczowych dla sfery finansów publicznych mechanizmów opartych na określonych instytucjach praw...
Książka (miękka)
54,49 zł 65,00 zł
Niedostępny
Zarządzanie finansami - Leszek Czerwonka - 16 %

Zarządzanie finansami

Wprowadzenie, przykłady i zadania
Wydawca: C.H. Beck
Autor prezentuje teorię finansów przedsiębiorstw, ilustrując omawiane zagadnienia przykładami, dzięki czemu możliwe jest zrozumienie nie zawsze prostych zasad, niezbędnych w procesie zarządz...
Książka (miękka)
49,28 zł 59,00 zł
Niedostępny
Światowa Organizacja Handlu i Unia Europejska wobec nowych wyzwań we współczesnym biznesie międzynarodowym - Puślecki Zdzisław W.

Światowa Organizacja Handlu i Unia Europejska wobec nowych wyzwań we współczesnym biznesie międzynarodowym

Wydawca: C.H. Beck
Celem monografii jest przedstawienie Światowej Organizacji Handlu i Unii Europejskiej w warunkach nowych wyzwań współczesnego biznesu międzynarodowego.W perspektywie funkcjonowan...
Książka (miękka)
89,10 zł 99,00 zł
Niedostępny
Znaleziono: 505 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20