0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Innowacje i marketing cyfrowy jako narzędzia zarządzania kryzysowego

(Książka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
267,49 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Innowacje i marketing cyfrowy jako narzędzia zarządzania kryzysowego

Poniższe badania będą analizować, w jaki sposób marketing i innowacje przeszły na platformy cyfrowe, strategie, podejścia, które zostały przyjęte i jak wszystkie te nowe narzędzia, które idą w parze z rozwojem ery technologii, wpływają na wzrost sprzedaży różnych firm, które stawiają na te nowe media. Skupią się również na kontraście pomiędzy podstawami marketingu cyfrowego i rzeczywistym studium przypadku, szczególnie z firmą DOMINO'S PIZZA, ponieważ jest liderem w tej niszy na rynku kolumbijskim i jest jednym z pionierów na globalnym rynku sektora fast foodów, który wdrożył reklamy, promocje, kupony i zniżki za pośrednictwem sieci społecznościowych i mediów internetowych, co stanowi zaletę w świecie, w którym wszystko porusza się za pośrednictwem Internetu, zwłaszcza w czasach, gdy kryzysy mogą pojawić się nagle, wymagając elastyczności i dostosowania się do organizacji.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • EAN: 9786203114225
  • Liczba stron: 68
  • Wymiary: 15.2x22.9cm
  • Data premiery: 01.01.2020
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

21,29 zł 29,40 zł
Do koszyka

Wieś jako przedmiot badań naukowych na początku XXI wieku

Wieś zmienia się, ewoluuje. Co znaczy dzisiaj, na początku XXI wieku? Zastanawia się nad tym kilkanaście osób, znakomitych znawców problemu, przedstawicieli różnych dyscyplin: antropologii kulturowej, architektury, demografii, ekon...
35,30 zł 49,99 zł
Do koszyka

Korpo

Książka „Korpo” powstała na podstawie rozmów z pracownikami zagranicznych korporacji w Polsce. Autorka przeprowadziła wywiady między innymi z osobami zatrudnionymi w centrach logistycznych, w firmach kurierskich, w fabrykach motoryza...
23,46 zł 34,99 zł
Do koszyka

Co i jak? Jak powstały kontynenty?

Książka popularnonaukowa dla najmłodszych. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na (prawie) wszystkie pytanie dotyczące tego, jak powstała Ziemia i jak się zmieniała. Jak zbudowana jest nasza planeta? Skąd się wzięły kontynenty? Co to są wulkany? Jak po...
29,26 zł 39,99 zł
Do koszyka

Young power! 30 historii o tym, jak młodzi zmieniają świat

Młodzi, odważni, zaangażowani, wytrwali! Udowadniają, że nie trzeba czekać, żeby zmienić świat. Piotrek narysował robota z tyłu zeszytu do polskiego. Chyba każdy tak czasem robi. Ale on zaszył się potem w garażu rodziców i wprowadził pomys...
75,65 zł 89,00 zł
Do koszyka

Ład korporacyjny w erze cyfrowej

Przewodnik dla członków rad nadzorczych, zarządów i wszystkich innych osób zaangażowanych w kształtowanie ładu korporacyjnego, który stał się światowym bestsellerem. Wyzwania technologiczne, pojawiające się zagrożenia cybernetyczne, zmieniające się pr...
39,38 zł 49,00 zł
Do koszyka

Model biznesu jako wyzwanie dla rachunkowości

Głównym celem monografii jest wskazanie miejsca modelu biznesu w systemie rachunkowości.Przełom w technologii, przemiany społeczne i zmiany ekonomiczne (konkurencja na światową skalę, swobodny przepływ towarów i kapitału, tran...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!