0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing usług hotelarskich Poradnik metodyczny dla nauczyciela

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Marketing usług hotelarskich Poradnik metodyczny dla nauczyciela

Niniejsza pozycja przeznaczona jest dla nauczycieli przedmiotu marketing usług hotelarskich w technikum hotelarskim. Poradnik został opracowany na podstawie podręcznika Marketing usług hotelarskich, zgodnie z nowym programem nauczania.
W poradniku przedstawiono plan wynikowy, wskazano materiały przydatne do realizacji poszczególnych zagadnień, propozycje ćwiczeń, które mają na celu wykształcenie u uczniów umiejętności praktycznych oraz przykładowe scenariusze wybranych lekcji i przykładowe testy z rozwiązaniami.

  • Kategorie:
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki szkolne »
    3. Szkoły ponadgimnazjalne
  • Redakcja: Bożenna Chicińska
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788375440843
  • EAN: 9788375440843
  • Liczba stron: 64
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Waga: 0.12kg
  • Klasyfikacja edukacyjna:
    1. Liceum i Technikum »
    2. Liceum Ogólnokształcące 1-4 »
    3. Przedmioty zawodowe »
    4. materiały dla nauczyciela
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

84,15 zł 99,00 zł
Do koszyka

Poradnik narzędziowca

W poradniku przedstawiono wiadomości niezbędne do prawidłowego zaplanowania i przeprowadzenia procesu wytwarzania narzędzi skrawających, a także do ich optymalnej eksploatacji.Poradnik jest przeznaczony dla mechaników zajmujących się...
41,76 zł 49,99 zł
Do koszyka

Lęk u dzieci Poradnik z ćwiczeniami

Pomóż dziecku poradzić sobie z napadami lękuLęk jest jedną z podstawowych i najbardziej potrzebnych emocji. Czasem jednak typowe dziecięce obawy przeradzają się w ataki paniki, lęk społeczny albo zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne, odb...
33,41 zł 49,40 zł
Do koszyka

Jak pielęgnować poczucie spokoju i pewności siebie praktyczny poradnik

Jak radzić sobie z lękiem, niepokojem i depresją? Czy można uwolnić się od poczucia winy i wstydu? Jak zapanować nad zachciankami i brakiem motywacji? W jaki sposób odzyskać samoakceptację i wzmocnić poczucie własnej wartości? Odpowiedzi znajdzi...
394,52 zł
Do koszyka

Wpływ jakości usług na satysfakcję klienta

W tym badaniu zadowolenie klienta i jakość usług zostały uznane za ważne czynniki dla każdej organizacji. Jednak dowody empiryczne dotyczące związku między satysfakcją klienta a jakością usług oferowanych przez organizacje pozostają niejasne. W ramach ...
43,30 zł
Do koszyka

Rezerwacja usług hotelarskich Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa

Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa realizujący treści z zakresu części 1 kwalifikacji T.11 (Rezerwacja usług hotelarskich). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, rozróżnia zadań...
30,48 zł 49,00 zł
Do koszyka

Bądź bystry u dentysty Poradnik dentystyczny dla pacjentów

Wyjątkowy poradnik dentystyczny dla pacjentów, jak nie stracić swoich zębów i odwiedzać dentystę z przyjemnością — WESOŁE opowiadania oparte na faktach! Dowiedz się, co może zrobić dla Ciebie nowoczesna stomatologia i jak dobrze zai...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!