0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Media Economics Economic Issues in the Media Theory and practice

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 49,00 zł
41,65 zł
Stan magazynowy:
Duża liczba
Dostępność:
w magazynie
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Media Economics Economic Issues in the Media Theory and practice

In general, when we think about media, and especially mass media, we seldom associate them with economy. Meanwhile, the freedom of communication is closely related to the fi nancing sources. The Americans say: “he who pays the piper calls the tune.” In the modern world, it is diffi cult to establish who pays and what they actually pay with. Very few of us realize that the currency we pay for the consumption of media is our attention. Milton Friedmann, a Nobel Prize laureate, justly stated that “there is no such thing as a free lunch.” This book proves it clearly. Its content is the elaboration of the thought by one of the most prominent researchers of this fi eld, prof. Alan B. Albarran, who postulated that the research on economics of media should be holistic. The University of North Texas professor most accurately defi nes the notion of “media economics”, which is “the study of how media fi rms and industries function across different levels of activity (e.g., global, national, household, etc.) in tandem with other forces (e.g., globalization, regulation, technology, and social aspects) through the use of theories, concepts, and principles drawn from macroeconomic and microeconomic perspectives” [A.B. Albarran, The Media Economy, Routledge, New York 2016, p. 3]. In this book, we strive to meet these postulates, in the hope of making a contribution to the understanding of the interpenetration of media and economy, as well as to the illustration of its Polish specifi city.

  • Kategorie:
    1. Socjologia
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki akademickie
  • Język wydania: ??angielski_pl_PL??
  • ISBN: 9788301192372
  • EAN: 9788301192372
  • Liczba stron: 202
  • Wymiary: 16.5x23.5
  • Waga: 0.34kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

111,98 zł 121,10 zł
Do koszyka

Project 3 Workbook + CD and Online Practice

Trzecia część podręcznika z serii "Project" - pięcioczęściowego kursu dla klas 4-6 szkoły podstawowej, przeznaczonego zarówno dla dzieci rozpoczynających naukę angielskiego, jak i uczniów kontynuujących naukę tego języka.
17,58 zł 25,70 zł
Do koszyka

Oxford Repetytorium Ósmoklasisty Workbook with Online Practice

Pracując z Oxford Repetytorium Ósmoklasisty uczniowie przećwiczą wszystkie typy zadań otwartych i zamkniętych w zakresie obowiązującym na egzaminie. Powtórzą materiał wielokrotnie w różnorodnej i atrakcyjnej formie. Sprawdzą się w ...
12,49 zł 13,40 zł
Do koszyka

Steps Plus 7 Materiały ćwiczeniowe + Online Practice

Steps Plus to najnowsze wydanie najchętniej wybieranego podręcznika do nauki języka angielskiego dla klas IV-VIII szkoły podstawowej, zgodne z wymogami ustawy Prawo oświatowe i zapewniające pełne wsparcie w przygotowaniach do egzaminu po VIII klasie.
120,40 zł 140,00 zł
Do koszyka

First Trainer Six Practice Tests without Answers + Audio

Six full practice tests with tips and training for the 2015 revised Cambridge English: First (FCE). First Trainer Second edition offers six practice tests for the revised Cambridge English: First (FCE) exam combined with easy-to-follow guidance and ex...
478,28 zł
Do koszyka

Study of Particle Packing Theory

Particle packing deals with the problem of selecting appropriate sizes and proportions of particulate materials to obtain a compact mixture. The optimization of the packing-density of granular components of concrete has become an important factor in ac...
103,26 zł 112,50 zł
Do koszyka

Impulse 4 (B2) Zestaw Książka ucznia papierowa + książka cyfrowa + On-the-go Practice w Student's App

Impulse to pięcioczęściowa seria podręczników, którą wyróżnia jej nowoczesność – zarówno pod kątem podejścia metodycznego, jak i dostosowania do potrzeb, zainteresowań i świata nastolatków z pokolenia iGen. Seri...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!