0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Metody prowadzenia szkoleń

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Metody prowadzenia szkoleń

Autorki prezentują pięć podstawowych metod szkoleniowych wykorzystywanych w pracy z grupą dorosłych uczestników: wykład z prezentacją, dyskusję, analizę przypadku, odgrywanie ról i gry. Każdą z nich omawiają szczegółowo, pokazując na przykładach ich mocne i słabe strony, aby trener mógł wybrać metodę najbardziej efektywną i pasującą do jego stylu pracy. Książka zawiera również propozycje konkretnych ćwiczeń i podpowiedzi dotyczące komunikacji z uczestnikami szkolenia. To pomocne źródło wiedzy zarówno dla początkujących trenerów, jak i dla doświadczonych szkoleniowców. · Zainteresuj uczestników · Zachęć ich do aktywnego udziału w szkoleniu · Skorzystaj z nowoczesnych metod pracy · Przekazuj wiedzę skutecznie

  • Kategorie:
    1. Psychologia »
    2. Psychologia społeczna
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788374895798
  • EAN: 9788374895798
  • Liczba stron: 152
  • Wymiary: 14.5x20.5cm
  • Waga: 0.20kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

36,75 zł 44,00 zł
Do koszyka

Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych A.35.2

Podręcznik obejmuje efekty kształcenia zawarte w kwalifikacji A.35. Planowanie i prowadzenie działalności w organizacji, część 2. Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych podstawy programowej kształcenia w zawodzie technik ekonomista.Kwestie kad...
51,53 zł 65,00 zł
Do koszyka

Zastosowanie metod opisu statystycznego do badania zjawisk społeczno-ekonomicznych

Współcześnie nie wyobrażamy sobie społeczeństwa, nauki i gospodarki bez dostępu do danych o zjawiskach społeczno-ekonomicznych. Rozwój informatyczny sprzyja możliwości zarówno zbierania danych, jak i ich udostępniania. Jednak wnios...
58,45 zł 70,00 zł
Do koszyka

Metody i procedury w ocenie inwestycji rzeczowych

W książce w sposób kompleksowy przedstawiono zagadnienie oceny inwestycji rzeczowych, jak i wiele praktycznych wskazówek, rozwiązań i modeli, które stosowane są w profesjonalnej ocenie inwestycji przez fundusze inwestycyjne, firmy ...
43,46 zł 69,00 zł
Do koszyka

Dogmat i metoda

Dogmaty postrzega się często jako swego rodzaju ograniczenie, które uniemożliwia rozwój i krępuje wolność myśli. Jest jednak zgoła odwrotnie. Pomagają one ukierunkować myślenie, a ponadto są hermeneutycznym kluczem do odczytywania rzeczyw...
135,59 zł 149,00 zł
Do koszyka

Modelowanie sylwetki metodą Delaviera Tom 3

Pierwsza część książki Modelowanie sylwetki metodą Delaviera. Ćwiczenia i programy domowego treningu siłowego  zawierała podstawy treningu kulturystycznego oraz odpowiedzi na najważniejsze pytania zadawane przez os...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka

Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych,...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!