0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19

(eBook)
5.00  (1 ocena)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2022

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Redakcja naukowa: Andrzej Bajdak, Zbigniew Spyra

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 15,00 zł
13,50 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19

Celem publikacji jest prezentacja wybranych zagadnień dotyczących wykorzystania nowych technologii i nowych mediów w komunikacji marketingowej w kontekście pandemii COVID-19. W rozważaniach poruszono kwestie:
– content marketingu jako narzędzia budowania zaufania w relacjach inbound marketingowych;
– zapotrzebowania na rynku pracy w Polsce na stanowiska związane z mediami społecznościowymi oraz zmian procesu rekrutacji w dobie pandemii;
– specyfiki prowadzenia kampanii wyborczej prowadzonej podczas pandemii (rok 2020 w Polsce);
– zmian, jakie zaszły w komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych banków pod wpływem pandemii;
– dostępności multimediów skierowanych do klientów z niepełnosprawnością ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji pandemii;
– technologii deepfake w aspekcie komunikacji marketingowej organizacji;
– wstępnej oceny potencjalnej skuteczności rządowej kampanii proszczepiennej;
– oceny roli platform streamingowych jako źródła rozrywki;
– najważniejszych inicjatyw firmy Empik w 2020 roku i ich wpływu na jej sytuację biznesową;
– zmian w postawach i zachowaniach konsumentów żywności, jakie spowodowała pandemia;
– wpływu sytuacji pandemicznej na zmiany w komunikacji biznesowej.
W monografii wykorzystano bogate źródła literaturowe, statystyczne oraz wyniki prowadzonych badań, a także egzemplifikacje wybranych praktyk rynkowych.
Cytat:
„[…] nowe technologie i nowe media w dużym stopniu zmieniają reguły współczesnego marketingu, w tym zwłaszcza reguły komunikacji marketingowej współczesnych organizacji z otoczeniem. Jednocześnie wkład nowych mediów i nowych technologii w zakres oddziaływań w obszarze marketingu jest szeroki i dodatkowo charakteryzuje się wysoce ekspansywną tendencją”.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Andrzej Bajdak, Zbigniew Spyra
  • ISBN: 978-83-7875-783-2
  • ISBN druku: 978-83-7875-782-5
  • Liczba stron: 172
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie	9

Rozdział 1
Budowanie zaufania między klientami a dostawcami z wykorzystaniem techniki content marketingu w czasie pandemii COVID-19 (Anna Gruszczyńska-Radecka)	17
1.1. Istota inbound marketingu, content marketingu i relacyjnej koncepcji zaufania	18
1.2. Budowanie zaufania za pomocą techniki content marketingu	23
1.3. Content marketing firm świadczących usługi w dziedzinie nowych technologii − analiza porównawcza	26

Rozdział 2
Analiza rynku pracy w kontekście nowych zawodów związanych z mediami społecznościowymi w dobie pandemii COVID-19 (Katarzyna Zając, Edyta Abramek)	31
2.1. Geneza, popularność oraz rola mediów społecznościowych we współczesnym świecie oraz ich wpływ na rynek pracy	32
2.2. Media społecznościowe i ich wpływ na zmiany w sposobie rekrutowania pracowników	35
2.3. Zmiany w procesie rekrutowania współczesnych pracowników	36
2.4. Wpływ cyfryzacji i mediów społecznościowych na kompetencje wymagane od przyszłych pracowników	37
2.5. Metodyka badawcza pozyskania danych z rynku pracy	39
2.6. Wyniki badań rynku pracy	39

Rozdział 3
Pandemia SARS-CoV-2 jako uwarunkowanie prowadzenia działań z zakresu marketingu politycznego na przykładzie kampanii prezydenckiej w 2020 roku w Polsce (Jakub Kubasik)	45
3.1. Współczesny marketing polityczny	46
3.2. Serwisy społecznościowe jako narzędzie komunikacji z wyborcami	48
3.3. Live streaming	50
3.4. Współpraca z influencerami	53

Rozdział 4
Rola mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej w dobie pandemii COVID-19 na przykładzie BNP Paribas Bank Polska (Tomasz Prałat)	55
4.1. Rozwój komunikacji w Internecie	56
4.2. Specyfika mediów społecznościowych	57
4.3. Zastosowana metodyka badań	58
4.4. Prezentacja przedsiębiorstwa	59

Rozdział 5 
Wybrane aspekty problematyki dostępności multimediów dla osób głuchych i słabosłyszących w Polsce  w czasach pandemii COVID-19 (Agnieszka Kołodziejczak)	65
5.1. Typy osób głuchych i słabosłyszących	66
5.2. Najczęściej spotykane problemy dostępności w świecie Internetu i czasach pandemii COVID-19	68
5.3. Zasady współpracy z tłumaczami polskiego języka migowego	69
5.4. Narzędzia online dostępne dla osób głuchych	71
5.5. Ogólny savoir-vivre wobec osób głuchych i słabosłyszących	73

Rozdział 6
Deepfake jako narzędzie współczesnej komunikacji (Michał Pyjas)	75
6.1. Deepfake jako narzędzie komunikowania – geneza i definiowanie pojęcia	76
6.2. Deepfake jako narzędzie komunikacji marketingowej i jego walory	78
6.3. Deepfake jako narzędzie komunikacji w aspekcie pandemii COVID-19	80
6.4. Deepfake jako narzędzie komunikacji – analiza krytyczna	81

Rozdział 7
Promocja szczepień przeciw COVID-19 za pomocą influencer marketingu (Karolina Kubasik)	84
7.1. Kim jest influencer?	84
7.2. #SzczepimySię?	86
7.3. Znani i lubiani na ratunek szczepieniom	88
7.4. Wyniki badania pilotażowego	90

Rozdział 8
Rola platform streamingowych jako źródła rozrywki a pandemia COVID-19 (Klaudia Adamiak, Maksymilian Bukowiecki, Błażej Foltyniewicz, Dijora Kopacz)	93
8.1. Rola czasu wolnego w życiu człowieka	93
8.2. Rozwój platform streamingowych	95
8.3. Metodyka badań własnych	97
8.4. Wybrane wyniki badania	98
8.4.1. Nawyki, doświadczenia i preferencje osób młodych w związku z oglądaniem filmów i seriali	98
8.4.2. Stosunek osób młodych do korzystania z platform streamingowych	99
8.4.3. Sylwetka typowego użytkownika platform streamingowych	101
8.4.4. Wpływ pandemii na nawyki związane z oglądaniem filmów i seriali	101

Rozdział 9
Adaptacja komunikacji marketingowej w związku z sytuacją pandemiczną w 2020 roku na przykładzie sieci sklepów Empik (Przemysław Gabrych)	104
9.1. Działania w obszarze komunikacji marketingowej podejmowane przez Empik w związku z sytuacją pandemiczną	105
9.2. Działania w obszarze CSR podejmowane przez Empik w związku z sytuacją pandemiczną	109

Rozdział 10 
Zmiany w postrzeganiu oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych przez konsumentów żywności wywołane pandemią COVID-19 (Sylwia Majcher)	115
10.1. Charakterystyka oświadczeń zdrowotnych i żywieniowych	116
10.2. Postrzeganie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych przez konsumentów żywności przed pandemią COVID-19	117
10.3. Postrzeganie produktów z oświadczeniami zdrowotnymi i żywieniowymi przez konsumentów w trakcie pandemii COVID-19 − wyniki badań własnych	120

Rozdział 11
Sytuacja pandemiczna jako źródło zmian w komunikacji biznesowej przedsiębiorstw na Podkarpaciu − wyniki badań bezpośrednich (Wioletta Frodyma, Hubert Leśniak, Katarzyna Pasternak, Klaudia Traciak)	125
11.1. Metodyka badań	127
11.2. Omówienie wyników badań	127
11.2.1. Wpływ pandemii na organizację pracy przedsiębiorstw	127
11.2.2. Zmiany powstałe w komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstw i organizacji na Podkarpaciu w wyniku pandemii COVID-19	131
11.2.3. Wykorzystanie nowych narzędzi do komunikacji w okresie pandemii spowodowanej COVID-19	134
11.2.4. Kompetencje miękkie jako wyzwanie przyszłych czasów w świetle badań przedsiębiorstw i organizacji na Podkarpaciu	137

Bibliografia	143
Spis rysunków	161
Spis tabel	163
Spis zdjęć	164
Informacja o Autorach	165

Inni Klienci oglądali również

3,60 zł 4,00 zł
Do koszyka

Angielski dla dzieci 3-7 lat. Najnowsza metoda nauki przez zabawę. Karty obrazkowe – czytanie globalne

„Angielski dla dzieci 3-7 lat” to zaproszenie do wspólnej zabawy edukacyjnej z językiem niemieckim dla dzieci i rodziców. Proponowana forma „czytania globalnego”, czyli rozpoznawania całych słów, sprzyja prz...
40,50 zł 54,00 zł
Do koszyka

Marks. Nowe perspektywy

Czy dziś, po upadku realnego socjalizmu i w dobie gruntownych przekształceń państw uprzemysłowionych, filozofia Marksa jest jeszcze użytecznym narzędziem teoretycznym do krytyki kapitalistycznej rzeczywistości?Książka odpowiada na to pytani...
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka

Konstrukcja, eksploatacja, osłona balistyczna pojazdów oraz technologie

Konstrukcja, eksploatacja, osłona balistyczna pojazdów oraz technologie jest ukierunkowana i powinna dążyć do zapewnia siłom zbrojnym odpowiednich i koniecznych zdolności transportowych, które będą gotowe w każdym stanie (zagrożenia, kryz...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka

Nowe studia kulturowe

Autorzy książki dowodzą, że niezbędne jest zdynamizowanie w Polsce humanistyki ponowoczesnej, antypozytywistycznej, krytycznej, zaangażowanej i opowiadającej się jednoznacznie po stronie tego, co marginalne. Niezbędne jest też ożywienie posthumanistyki...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka

Nowa cyganeria

„Nowa Cyganeria” jest specyficznym obrazem ostatniej epoki w naszej historii, choć przedstawionym nie do końca na poważnie. Pewne wątki zostały celowo przejaskrawione, przyjmując formę czystej satyry. Tu i ówdzie pojawiają się fakty ...
35,99 zł 39,99 zł
Do koszyka

O północy w Nowym Jorku

Niezapomniana powieść o miłości z wątkiem kryminalnym.Lorraine pracuje w paryskiej agencji reklamowej. Jako mała dziewczynka straciła ojca, który został zastrzelony. Po latach człowiek, który twierdzi, że go zabił, zaczyna i j...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!