0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Radio Community Challenges Aesthetics

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Lublin, 2013

  • Redakcja naukowa: Grażyna Stachyra

  • Wydawca: UMCS

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 35,70 zł
32,13 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Radio Community Challenges Aesthetics

Within the area of media studies the radio seems relatively neglected. It is television, Internet and its applications, or even the press, though declining but still important, that gather much more attention. The radio – despite its wide reach and new Internet forms – appears to be secondary medium; accompanying to daily activities, but second to television. Nonetheless it is fascinating in its metamorphoses. This monograph although originates from social and human sciences is of interdisciplinary character. It introduces terminology, concepts and methods both from sociology, media and cultural studies, anthropology. The book includes a number of papers that regard content analysis, radio program structure, its functioning, actions and perception. They are useful in many ways: as an opportunity to exchange experience on the international level and as a contribution to debate over radio practice.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Socjologia
  • Redakcja: Grażyna Stachyra
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7784-321-5
  • ISBN druku: 978-83-7784-321-5
  • Liczba stron: 306
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Introduction 	7

I. Society, Community and Radio Challenges	9

Guy Starkey, Radio and localness: ownership and content in the convergent/divergent age of media proliferation 11
Tiziano Bonini, Radio public isn’t what it used to be: emerging models in the age of networked society 29
Stanisław Jędrzejewski, Public Service Media Radio 2.0 ahead  39
Jean-Jacques Cheval, Guess who was on the radio last night?  53
Urszula Doliwa, Polish radio stations run by NGOs and the community media model  63
Katarzyna Maciejewska-Mieszkowska, Public regional radio stations as a participant in the electoral communication in Poland. Case study 79
Mirosława Wielopolska-Szymura, Ethnic community radio in Canadian and Australian multicultural societies   97
Magdalena Szydłowska, Programmes for national minorities in the Polish Radio. The important tasks of the public radio  111
Robert Rajczyk, National minorities’ groups in Romania access to media. The case study of radio  121
Lidia Pokrzycka, Radio in Iceland. General characteristics of the market  133

II. Radio Content and Aesthetics	145

Angeliki Gazi, Images, acoustic identity and radio sound 	147
Karolina Albińska, Did pictures kill the radio star? ‘Radiovision’ as a new/old incarnation of radio in the audiovisual era 153
Madalena Oliveira, Sounds and Identity: The role of radio in community building  177
Thomas Wilke, On the meaning, uses and representation of hate radio in Hotel Rwanda  189
Emma Rodero, The same song for different broadcasters. Voice and prosody in radio news  211
Golo Föllmer, “Radio Aesthetics – Radio Identities”. A project overview and a methodological study on the experimental variation of radio speech  225
Grit Boehme, How listeners perceive the presenter’s voice  235
Paulina Czarnek, The entertaining role of call-out in Polish commercial radio stations  251
Monika Białek, The image of contemporary Poland in Polish radio feature broadcasts  263
Joanna Bachura, Feature – the marriage of fact and fiction  277
Grażyna Stachyra, Radio charitainment. A case study of Radio Eska’s campaign ‘We undress to dress’  287

Notes on Authors  	299

Inni Klienci oglądali również

22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Rozgłośnie wolności. Tryumf Radia Wolna Europa i Radia Swoboda w zimnej wojnie

Opowieść o Radiu Wolna Europa i Radiu Swoboda należy do niezwykle fascynujących rozdziałów historii zimnej wojny. Radio Wolna Europa (RWE), które nadawało do zdominowanych przez Moskwę krajów Europy Wschodniej, było prawdopodobnie ...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

Challenges for Companies and Consumers on International Market

The aim of the initiative has been the publication of the discussions which took place during annual 27th MAG Scholar Global Business, Marketing & Tourism Conference host by University to Economics in Katowice in 2017. This Conference, organize...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Challenges for marketing in 21st century

This book will aim to provide relevant theoretical frameworks and the latest empirical research findings in the area of marketing activity of companies, different institutions and organizations, new trends on global market, as well as contemporary cust...
25,65 zł 28,50 zł
Do koszyka

Challenges of Interdisciplinary and Multidisciplinary Approach - New Horizons in Oriental Studies

The sixteen contributions included in the present volume cover a vast area of Oriental studies topics and show different approaches and methodologies applied by the authors. It is hoped that it will contribute to a better understanding of the new phase...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka

Taking Community Seriously?

Jakiś czas temu wielu sądziło, że debata tzw. komunitarian z liberałami jest modą jednego sezonu i zniknie z horyzontu myśli społeczno-politycznej tak szybko, jak się pojawiła. Czas pokazał, że komunitaryzm to nie przelotna moda, ale stały punkt krajob...
224,10 zł 249,00 zł
Do koszyka

Public and Private Law and the Challenges of New Technologies and Digital Markets. Volume II. Legal Aspects of FinTech

Monografia traktuje o wykorzystywaniu nowych technologii informatycznych na potrzeby rynku finansowego. Zagadnienie to omawiane jest z perspektywy prawnej oraz ekonomicznej, w oparciu o przepisy krajowe oraz europejskie.Analizie poddano naj...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!