Realizacja strategii
Współczesna gospodarka stawia przed firmami coraz to nowe wyzwania. Powstaje więc wiele koncepcji strategicznych, których wdrażanie okazuje się bardzo trudne. Autor poszukuje najskuteczniejszego sposobu wdrożenia strategii, pozwalającego rozwiązać największe problemy z tym związane. Zostały więc przedstawione: istota współczesnej strategii, realizacja strategii w procesie zarządzania strategicznego, realizacja strategii w praktyce, propozycje metod skutecznej realizacji strategii.
Książka jest przeznaczona dla osób zajmujących się kreowaniem i wdrażaniem strategii.
Wstęp
Rozdział 1
Istota współczesnej strategii
Współczesne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw
Rola strategii w dzisiejszej gospodarce
Pojęcie strategii i jej pożądane cechy
Rozdział 2
Realizacja strategii w procesie zarządzania strategicznego
Kierunki rozwoju zarządzania strategicznego
Uczestnicy procesu zarządzania strategicznego
Procedura zarządzania strategicznego
Miejsce i treść etapu realizacji strategii w procesie zarządzania strategicznego
Rozdział 3
Realizacja strategii w praktyce: studia przypadków
Metoda badania praktyki realizacji strategii
Forma strategii
Program realizacji strategii
Angażowanie wykonawców w realizację strategii
Kontrola strategiczna
Rozdział 4
Metody skutecznej realizacji strategii: propozycje
Program realizacji strategii
Angażowanie wykonawców strategii
Kontrola strategii
Zakończenie
Załącznik
Bibliografia