0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Strumieniowanie energii klienta. Transmisja znaczeń

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2016

  • Autor: Kazimierz Perechuda

  • Wydawca: CeDeWu

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 53,00 zł
47,70 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Strumieniowanie energii klienta. Transmisja znaczeń

„Orgazm zakupowy" jest momentowy; możemy zdefiniować go jako incydentalne stopienie się energii sprzedawcy i klienta. W rzeczywistości, tak jak w trakcie rozkoszy seksualnej, mamy do czynienia z wyzerowaniem racjonalnej, chłodnej, przemyślanej i wielokrotnie przetestowanej energii sprzedającego oraz emocjonalnej, irracjonalnej energii klienta. Rozkosz tego typu nie jest miesiącem miodowym, jest tylko chwilowym spełnieniem kupującego, no i oczywiście, innego typu, sprzedającego.

W nowoczesnym biznesie można rozróżnić cztery poziomy przepływów energii, fluktuujących z pola znaczeń firmy do pola znaczeń klienta i odwrotnie:
• poziom oddziaływań duchowych (energia spirytualna),
• poziom oddziaływań emocjonalnych (energia emocjonalna),
• poziom oddziaływań mentalnych (energia mentalna),
• poziom oddziaływań fizycznych (energia fizyczna).

Strumieniowanie energii spirytualnej (duchowej, transcendentalnej) powinno być nadrzędną wartością, wizją i misją nowoczesnych przedsiębiorstw, zwłaszcza ulokowanych w sektorze przemysłów kreatywnych.

Można już odnotować pierwsze zwiastuny organizacji gospodarczych „grających" na energii spirytualnej szczęścia, dobrostanu, radości, błogości etc. ogółu, a nie tylko poszczególnych, „wybranych", sprytniejszych w grze rynkowej jednostek.

Baw się strumieniowaniem energii biznesowej i rynkowej, ale nie traktuj ich materialnych (pałace, wille, jachty itp.), jak również niematerialnych (sława, bogactwo, tytuły, godności itp.), przejawów jako wartości ostatecznych - nie są nimi, bo przemijają.

Modele i trajektorie strumieniowania energii w układzie sprzedający - kupujący, zawarte w książce, stanowią niekonwencjonalne narzędzia komponowania biznesu inteligentnego.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7941-539-7
  • EAN: 9788375569117
  • Liczba stron: 169
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Wstęp 7

Rozdział 1
Paradygmat strumieniowania energii 17
1.1. Istota energii 17
1.2. Koncepcja gry w polu znaczeń 43
1.3. Interferencja pola znaczeń firmy i klienta 55

Rozdział 2
Współkreowanie pola znaczeń firmy i klienta 77
2.1. Dematerializacja energii wszechświata - substancjalizacja pola znaczeń przedsiębiorstwa 77
2.2. Okiełznanie chaosu - wyłanianie pól znaczeń firmy i klienta 84
2.3. Gra na polach znaczeń klienta i sprzedawcy 86
2.4. Komponowanie przestrzeni czasu 90
2.5. Trajektorie energii 92
2.5.1. Trajektoria energii nr 1: Kreowanie przestrzeni zasysającej (energia spirytualna) 92
2.5.2. Trajektoria energii nr 2: Salon Porsche we Wrocławiu (energia estetyczna) 99
2.5.3. Trajektoria energii nr 3: Salon BMW we Wrocławiu (energia skondensowano-asymetryczna) 101
2.5.4. Trajektoria energii nr 4: Pałac - Spa - pole golfowe (energia emocjonalna kontra energia fizyczna) 105
2.5.5. Trajektoria energii nr 5: Agroturystyka konna (energia spirytualna) 108
2.5.6.Trajektoria energii nr 6: Fala piękna (energia spirytualna) 112
2.5.7. Trajektoria energii nr 7: Dekonstrukcja spójności grupy turystycznej (energia emocjonalna) 118
2.5.8. Trajektoria energii nr 8: Zawieszenie sieci (energia spirytualna) 121
Rozdział 3
Modele strumieniowania energii klienta 125
3.1. Logika identyfikacji i dekodowania strumieni energii 125
3.2. Identyfikacja i dekodowanie strumieniowania energii klienta 135
3.2.1. Model strumieniowania energii nr 1: GAW „Ardene" w Toskanii (Włochy) 135
3.2.2. Model strumieniowania energii nr 2: GAW „Pataky Borporta" w Tokaju (Węgry) 147

SYNTEZA 161
Spis tabel 165
Spis rysunków 167

Inni Klienci oglądali również

37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka

Towarowa giełda energii jako instrument liberalizacji rynku gazu w Polsce

Dr hab. Łukasz Wojcieszak - Prawnik i politolog. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego. W 2016 roku otrzymał stopień doktora habilitowanego nauk społecznych. Zatrudniony na Politechnice Świętokrzyskiej w Kielcach. Autor licznych publikacji poświęconyc...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

Bezpieczeństwo transmisji informacji w sieci cyfrowej radiołączności kolejowej

W kolejnych rozdziałach przedstawiono: problematykę Europejskiego System Zarządzania Ruchem Kolejowym – ERTMS; ogólną charakterystykę systemu GSM-R (jego architekturę i strukturę, analizę usług i funkcji możliwych do realizacji, zwłaszcza ...
4,50 zł 5,00 zł
Do koszyka

Metody stochastyczne w badaniach porównawczych wybranych rynków energii elektrycznej

Celem pracy jest analiza ryzyka zmiany ceny na rynku energii elektrycznej oraz porównane ryzyka zmiany ceny na polskim rynku energii elektrycznej z ryzykiem zmiany ceny występującym na rynkach niemieckim i skandynawskim z wykorzystaniem metod st...
20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka

Telewizyjna transmisja sportowa w ujęciu genologii lingwistycznej

„Można sport lubić albo nie, można się nim aktywnie rozkoszować bądź tylko biernie fascynować; jedno jest pewne – nie ma dziś sportu bez mediów, ale i nie ma mediów bez sportu”. Jest to pierwsze w Polsce opracowanie mono...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka

Transmisja kultury w rodzinie i w szkole

Pierwsze całościowe omówienie dorobku Basila Bernsteina, w którym autorka: przedstawia model transmisji kultury w obszarze socjolingwistyki i socjologii edukacji;porządkuje podstawową terminologię dotyczącą procesu trans...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie

Problematyka podjęta w monografii dotyczy wartości dla klienta i jej innowacji oraz sieci biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie, w których ta wartość jest definiowana, kształtowana, komunikowana i dostarczana,...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!