0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Świadomość marki wśród młodzieży w Bombaju

(Książka)

Studium

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
258,98 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Świadomość marki wśród młodzieży w Bombaju

Szybki wzrost gospodarczy doprowadził do zmian w wydatkach konsumpcyjnych, co ma daleko idące konsekwencje dla producentów, marketerów i sprzedawców detalicznych towarów i usług konsumpcyjnych. . Zmiany demograficzne w Indiach otwierają nowe możliwości gospodarcze wraz ze wzrostem liczby ludności produkcyjnej, która napędza wzrost gospodarczy i konsumpcję indywidualną. Marki stają się wszechobecne i stanowią część codziennego życia, szczególnie wśród młodych ludzi na całym świecie. Dzisiejsza młodzież jest niezwykle świadoma różnych marek na rynku i jest świadoma produktów, których używa lub konsumuje. Świadomość marki jest orientacją zakupową, która charakteryzuje się stopniem, w jakim konsument jest zorientowany na zakup znanych produktów markowych. Lepsze zrozumienie pojęcia świadomości marki w środowisku VUCA - zmienność, niepewność, złożoność i niejednoznaczność pomogą marketerom odpowiednio ukształtować swoje strategie marketingowe. Niniejsza książka jest próbą zbadania poziomu świadomości marki wśród młodzieży.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • EAN: 9786202570091
  • Liczba stron: 104
  • Wymiary: 15.2x22.9cm
  • Data premiery: 01.01.2021
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

50,25 zł 74,90 zł
Do koszyka

Bajki, które uczą, jak żyć wśród innych

Wszyscy rodzice pragną, aby ich dzieci umiały żyć wśród innych. Będzie tak, jeśli rodzice przekażą swym dzieciom właściwe wartości. Te wartości, jak umiejętność współpracy, odwaga, uprzejmość czy uczciwość, jeśli zostaną przez dziecko prz...
31,88 zł 39,90 zł
Do koszyka

Siastra rozróżniająca świadomość uwarunkowaną i świadomość pierwotną wraz z komentarzami

Siastra rozróżniająca świadomość uwarunkowaną i świadomość pierwotną jest jednym z najsłynniejszych dzieł kultury buddyjskiej Tybetu. Napisana w roku 1335 przez III Karmapę Rangdźunga Dordźe – wielkiego filozofa i mistrza medytacji –...
37,58 zł 45,00 zł
Do koszyka

Seksualność dzieci i młodzieży

Od Autora:Oddaję do rąk czytelników monografię poświęconą rozwojowi seksualnemu dzieci i młodzieży. Problematyka zawarta w tym opracowaniu jest dla osób pracujących z dziećmi i młodzieżą szczególnie ważna. Nie można przecież ...
46,60 zł 49,90 zł
Do koszyka

Transdiagnostyczna terapia zaburzeń emocjonalnych młodzieży. Poradnik

Nastolatki, przeżywając silne emocje takie jak strach, lęk, smutek czy złość, mogą doświadczać dystresu, niepokoju, dyskomfortu. Choć nie zawsze werbalizują trudne doznania, to ich zachowanie i emocjonalna ekspresja komunikują, że trudno im znieść włas...
45,63 zł 63,00 zł
Do koszyka

Zaburzenie osobowości borderline u młodzieży

Zaburzenie osobowości borderline ma bardzo różne oblicza, które określa się mianem obrazu klinicznego tego zaburzenia. Jednakowoż każda jego postać przykuwa uwagę i jest źródłem cierpienia młodego człowieka i jego najbliższych z po...
182,59 zł
Do koszyka

Lojalność marki wpływająca na zachowania zakupowe konsumentów

W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym rozwój lojalności wobec marki wśród klientów jest niezbędny, aby przyciągnąć ich ciągłe intencje zakupowe i zachowania dotyczące produktów i usług firmy. Celem tego badania jest zbadanie, w jaki sposób...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!