0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Zorientowane na procesy biznesowe oraz interakcję systemy wspomagania zarządzania wiedzą

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2020

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Mariusz Żytniewski

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 18,00 zł
16,20 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Zorientowane na procesy biznesowe oraz interakcję systemy wspomagania zarządzania wiedzą

Głównym celem pracy jest analiza koncepcji zorientowanych na procesy biznesowe oraz interakcje systemów wspomagania zarządzania wiedzą, a także przeprowadzenie badań empirycznych w obszarze ich zastosowania do minimalizowania luki relacji i wiedzy w organizacji. W monografii zaprezentowano wyniki kilkuletnich badań Autora nad zastosowaniem technologii informatycznych ukierunkowanych procesowo w obszarze wspomagania organizacji opartych na wiedzy.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7875-670-5
  • ISBN druku: 978-83-7875-669-9
  • Liczba stron: 190
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie	7

Rozdział 1
Procesowość wiedzy oraz systemów zarządzania wiedzą w organizacjach	11
1.1. Procesowa natura wiedzy organizacyjnej	12
1.2. Procesy zarządzania wiedzą w organizacji	16
1.3. Modele procesów zarządzania wiedzą w organizacji	19
1.4. Zarządzanie wiedzą jako strategia działania organizacji	21
1.5. Wspomaganie informatyczne zarządzania wiedzą w organizacji	24
1.6. Nowoczesne technologie wspierające zastosowanie systemów zarządzania wiedzą w organizacjach	29
1.7. Problemy badawcze	35

Rozdział 2
Zorientowane na procesy biznesowe systemy zarządzania wiedzą	39
2.1. Procesy biznesowe a wiedza organizacyjna	40
2.2. Zorientowane na wiedzę procesy biznesowe	42
2.3. Postulaty formułowane w stosunku do zorientowanych na procesy biznesowe systemów zarządzania wiedzą	50
2.4. Zorientowane na procesy biznesowe systemy zarządzania wiedzą jako element strategii organizacji	56
2.5. Zorientowany na procesy biznesowe model zarządzania wiedzą	64

Rozdział 3
Znaczenie interakcji w obszarze oddziaływania technologii informatycznej na uczestników procesów biznesowych	69
3.1. Znaczenie interakcji w badaniu oddziaływania technologii informatycznych na człowieka	70
3.2. Interakcja oparta na dialogu jako podstawa budowy relacji	71
3.3. Epistemiologiczne spojrzenie na wiedzę uczestników procesów biznesowych	74
3.4. Autopojeza interakcyjna w systemach społeczno-technicznych	77
3.5. Propozycja mechanizmu kreacji wiedzy w ujęciu autopojetycznych interakcji uczestników dialogu	79
3.6. Propozycja spojrzenia na system zarządzania wiedzą w nurcie autopojetycznych interakcji społeczno-technicznych	83

Rozdział 4
Wyniki badań w obszarze opracowanego modelu zorientowanego na procesy biznesowe i interakcję zarządzania wiedzą	95
4.1. Założenia wstępne	96
4.2. Integracja organizacyjna i międzyorganizacyjna z zastosowaniem zorientowanych na wiedzę procesów biznesowych	97
4.2.1. Modelowanie struktury procesu biznesowego	99
4.2.2. Określenie zaangażowania wiedzy w zadania procesu	101
4.2.3. Identyfikacja i kodyfikacja wiedzy organizacyjnej	105
4.3. Ocena autopojetycznych interakcji uczestników procesów biznesowych	107
4.3.1. Wprowadzenie do metodyki badawczej	110
4.3.2. Model formalny opracowanej metody badawczej oraz wyprowadzone wskaźniki	112
4.3.3. Wyniki badań złożoności autopojetycznych interakcji uczestnika	119

Podsumowanie	123
Załącznik 1. Wybrane zagadnienia zarządzania procesami biznesowymi w organizacji	129
Załącznik 2. Wprowadzenie do teorii autopojezy w opisie działania organizacji	137
Załącznik 3. Oprogramowanie do badania użyteczności systemu agentowego	157
Załącznik 4. Rozszerzony schemat procesu BPMN	161
Załącznik 5. Semantyczny opis wiedzy organizacyjnej w obszarze ochrony danych osobowych	162
Załącznik 6. Przesłanki zastosowania autopojezy w opisie działania organizacji	163
Bibliografia	167
Spis rysunków	187
Spis tabel	189

Inni Klienci oglądali również

66,75 zł 89,00 zł
Do koszyka

Wiedza a świat społeczny

Książka jest pionierskim dziełem rozwijającego się w ostatnich dziesięcioleciach paradygmatu epistemologii społecznej. W opozycji do zainspirowanych przez T.S. Kuhna relatywizujących nurtów w rodzaju różnych odmian konstruktywizmu społecz...
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka

Zmiany w świadczeniach pielęgnacyjnych i zasiłkach dla opiekunów oraz wybrane problemy pomocy społecznej

Z dniem 15 maja 2014 r. weszła w życie ustawa z 4 kwietnia 20014 r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów realizująca wyrok Trybunału Konstytucyjnego z 2013 r. , który uznał, że pozbawienie części osób opiekujących s...
35,82 zł 39,80 zł
Do koszyka

Wybrane aspekty dotyczące możliwości prowadzenia działań wspierających rozwój małych dzieci zagrożonych niepełnosprawnością lub niepełnosprawnych oraz ich rodziny

Prezentowana praca składa się z siedmiu rozdziałów części teoretycznej i trzech rozdziałów części empirycznej. W pierwszych rozdziałach części teoretycznej przedstawiono m.in. dostępne dane statystyczne, które uzasad...
25,52 zł 28,35 zł
Do koszyka

Nowe idee zarządzania publicznego

Zarządzanie publiczne stanowi jedną z kluczowych orientacji badawczych na gruncie praktycznie zorientowanych nauk społecznych. Jednocześnie jest to kluczowy wymiar funkcjonowania sfery publicznej. Refleksja nad problemami tak rozumianego zarządzania po...
75,60 zł 84,00 zł
Do koszyka

Proces inwestycyjno-budowlany w praktyce. Rozwiązania najważniejszych problemów

Książka obejmuje analizę trudnych i spornych zagadnień procesu inwestycyjno-budowlanego, z którymi muszą się mierzyć jego uczestnicy.Opracowanie zawiera omówienie:konsekwencji prawnych realizacji inwestycji na pods...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

System rezerwy federalnej

Jest to pierwsza w literaturze polskiej książka, w której omówiono w sposób systematyczny kluczowe zagadnienia związane z funkcjonowaniem banku centralnego Stanów Zjednoczonych tj. Systemu Rezerwy Federalnej. Autor przedstaw...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!