0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 2984 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
50 praw marketingu Kotarbińskiego - Jacek Kotarbiński - 30 %

50 praw marketingu Kotarbińskiego

Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „50 praw marketingu Kotarbińs...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Afryka Subsaharyjska - Bara Ndiaye - 30 %

Afryka Subsaharyjska

Potencjał, problemy i możliwości dla Polski

W XXI wieku sytuacja Afryki i jej postrzeganie podlega szybkiej ewolucji. Wzrost zapotrzebowania tamtejszych mieszkańców na bardziej zaawansowane produkty, liberalizacja przepływów ha...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Analiza dynamiczna wpływu usieciowienia na wartość przedsiębiorstwa - Dariusz Siudak - 30 %

Analiza dynamiczna wpływu usieciowienia na wartość przedsiębiorstwa

Praca dotyczy aktualnego tematu w naukach o zarządzaniu, jakim są sieci przedsiębiorstw i wpływ pozycji sieciowej na określone efekty ekonomiczne przedsiębiorstwa.Przedstawiony problem ma cha...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa - Paweł Mielcarz - 30 %

Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa

Podstawą funkcjonowania każdej firmy jest tworzenie wartości dla właścicieli. Dlatego idea zarządzania wartością przedsiębiorstwa zdobywa coraz większą popularność w praktyce gospodarczej. W myśl t...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Analiza zaufania w sieciach badawczo-rozwojowych - Anna Sankowska - 30 %

Analiza zaufania w sieciach badawczo-rozwojowych

Uwarunkowania zaufania w sieciach B&R Badania empiryczne - analiza zaufania w sieciach B&R
30,80 zł 44,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
B2B E-commerce - Justyna Skorupska - 30 %

B2B E-commerce

Podręcznik menedżera

• Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? • Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? • ...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Biała Księga. Blockchain - Paweł Oksanowicz - 30 %

Biała Księga. Blockchain

Na czym polega „rewolucja blockchain” i kogo konkretnie dotyczy? Jak zmieni modele biznesowe, finanse firm i jak wpłynie na życie pojedynczych ludzi? Będzie ułatwieniem czy zagrożeniem?...
44,80 zł 64,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bogactwo brandingu - Adam Lis - 30 %

Bogactwo brandingu

Rozmowy z twórcami największych polskich marek

Autor: Adam Lis
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski -...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Business Intelligence - Jerzy Surma - 30 %

Business Intelligence

Systemy wspomagania decyzji biznesowych

Autor: Jerzy Surma
Książka jest owocem wieloletnich doświadczeń autora w zakresie budowy inteligentnych systemów wspomagania decyzji zarówno w wymiarze badawczym, jak i praktycznych zastosowań biznesowy...
37,80 zł 54,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ceny minimalne i maksymalne w modelowaniu i prognozowaniu zmienności oraz zależności na rynkach finansowych - Piotr Fiszeder - 30 %

Ceny minimalne i maksymalne w modelowaniu i prognozowaniu zmienności oraz zależności na rynkach finansowych

Książka mieści się w centralnym obszarze światowej ekonometrii finansowej. Jej wyjątkowośćpolega na tym, że prezentuje modele teoretyczne i wyniki empiryczne związanez wykorzystaniem w ...
34,30 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Chiny, Stany Zjednoczone i Świat w oczach Wielkiego Mistrza Lee Kuan Yewa - Ali Wyne - 30 %

Chiny, Stany Zjednoczone i Świat w oczach Wielkiego Mistrza Lee Kuan Yewa

Lee Kuan Yew jest wśród mężów stanu minionego półwiecza unikatem. Ten „ojciec założyciel”, i przez ponad pięć dekad dominująca w Singapurze postać, przejął biedne, ...
41,30 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Content Marketing i Social Media - Barbara Stawarz - 30 %

Content Marketing i Social Media

Jak przyciągnąć klientów

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i ...
44,80 zł 64,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Cyfrowa przestrzeń biznesowa - Matt Mayewski - 30 %

Cyfrowa przestrzeń biznesowa

Przyszłość internetowych serwisów biznesowych.

Autor: Matt Mayewski
E-book prezentuje nową branżę serwisów internetowych tworzących tzw. cyfrową przestrzeń biznesową. Nowe technologie przeniknęły już do każdej dziedziny naszego życia, zmieniając nie tylko ur...
20,93 zł 29,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Cyfryzacja życia w erze Big Data - Jerzy Surma - 30 %

Cyfryzacja życia w erze Big Data

Człowiek - Biznes - Państwo

Autor: Jerzy Surma
Korzystając ze smartfona, serwisów społecznościowych, poczty elektronicznej czy kart kredytowych pozostawiamy ślady cyfrowe, które podlegają, z wykorzystaniem metod Big Data, analizie...
34,30 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Czego nie można kupić za pieniądze? - Michael J. Sandel - 30 %

Czego nie można kupić za pieniądze?

Cela więzienna o podwyższonym standardzie: 82 dolary za noc.Donoszenie ciąży przez indyjską matkę zastępczą: 6250 dolarów.Wynajęcie przestrzeni reklamowej na czole człowieka: 777...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Cztery przyszłości - Peter Fraser - 30 %

Cztery przyszłości

Wizje świata po kapitalizmie

Autor: Peter Fraser
Technologia i natura – dwa czynniki, które nieustannie zmieniają nasz świat. Zdaniem Petera Frase’a postępująca automatyzacja i rozwój technologiczny oraz drastyczne zmian...
37,80 zł 54,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Czy Polska dogoni Niemcy - Witold M. Orłowski - 30 %

Czy Polska dogoni Niemcy

Przez 25 lat transformacji nikt nie próbował jeszcze poważnie odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób Polska mogłaby nie tylko zmniejszyć dystans, ale naprawdę dogonić kraje rozwinięte...
34,30 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Data Driven Decisions - 30 %

Data Driven Decisions

Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?

Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcz...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dekada polskiego e-commerce - Izba Gospodarki Elektronicznej - 30 %

Dekada polskiego e-commerce

Na książkę „Dekada polskiego e-commerce” składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elek...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dokumentacja biegłego rewidenta z badania sprawozdań finansowych - Agnieszka Kryśkiewicz-Burnos - 30 %

Dokumentacja biegłego rewidenta z badania sprawozdań finansowych

Książka, przeznaczona dla osób zajmujących się audytem zewnętrznym, szczegółowo wyjaśnia, jak przygotowywać dokumentację badań sprawozdań finansowych z uwzględnieniem przepisów...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 2984 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20