0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Brand Equity

(Książka)

Metody badania siły marek

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 119,00 zł
101,15 zł
Stan magazynowy:
Duża liczba
Dostępność:
w magazynie
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Brand Equity

Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zarówno akademickie jak i komercyjne. Książka Dariusza Kubuja przeprowadza czytelnika przez ten labirynt pojęciowy, głęboko wnikając w genezę i ewolucję poszczególnych podejść na gruncie psychologii, socjologii, ekonomii, marketingu i zarządzania. Czytelnicy z pewnością docenią bardzo rzeczowe recenzje najpopularniejszych metod badania marek dostępne na polskim rynku – nigdy dotychczas nie zaprezentowano aż tylu szczegółów tych metodologii i nie poddano ich krytyce naukowej. Ważnym atutem jest przy tym unikalna wiedza praktyczna Autora, co pozwala na omawianie zalet i wad poszczególnych metod z uwzględnieniem doświadczeń zebranych w ciągu trzydziestoletniej pracy w biznesie. W książce nie zabrakło także ujęcia tematu z punktu widzenia najnowszych osiągnięć psychologii mówiących o roli nieświadomości i wywodzących się z tego nurtu badań neuromarketingowych. Jest to cenne źródło aktualnej wiedzy dla wszystkich praktyków marketingu, którzy zarządzają markami, pracowników firm badawczych oraz osób zajmujących się markami naukowo lub studiujących marketing, biznes i psychologię konsumenta. Książka odwołuje się do bardzo zaawansowanej i rzetelnej wiedzy z zakresu marketingu (badania cenowe), ekonomii i matematyki (rachunek prawdopodobieństwa), wiedzy o reklamie (jej rola w kontekście budowania marek) oraz postaw i procesów nieświadomych (psychologia). Ta interdyscyplinarność jest w mojej opinii ogromną zaletą. Nawet osoba dobrze znająca się na opisywanym zagadnieniu może się wiele nowego dowiedzieć. Autor odnosi się bardzo krytycznie do wielu podejść do rozumienia i badania marek (obecnych w nauce i praktyce), często stosowanych bezrefleksyjnie („bo zawsze się tak robi”), dyskutuje z nimi i argumentuje, dlaczego powinny być inaczej prowadzone. Prof. dr hab. Dominika Maison Katedra Psychologii Biznesu i Innowacji Społecznych, Uniwersytet Warszawski To interdyscyplinarne studium fenomenu marki. Po tę pozycję powinien koniecznie sięgnąć każdy, kto zajmuje się marketingiem, a także wszyscy ci, którzy interesują się światem wokół nas. Marki bowiem ten świat w znacznym stopniu zdominowały. Einstein powiedział kiedyś, że zagadnienia naukowe powinny być przedstawiane tak prosto, jak to możliwe. Ale nie prościej. Dariusz Kubuj tak właśnie przedstawia zagadnienia marki. Nikt w Polsce nie wie o tym temacie więcej niż on. prof. dr hab. Dariusz Doliński, kierownik Katedry Psychologii Społecznej, Wydział Psychologii we Wrocławiu, Uniwersytet SWPS

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Matematyka
  • Język wydania: polski
  • EAN: 9788301223250
  • Liczba stron: 420
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Data premiery: 19.10.2022
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

71,71 zł 84,00 zł
Do koszyka

Inwestycje private equity/venture capital

Teoretyczne i praktyczne kompendium wiedzy o szczegółach procesu inwestycyjnego i współpracy z funduszami private equity/venture capital. • przygotowania przedsiębiorcy (biznesplan, due diligence, wycena spółki) • umowa i...
32,60 zł 39,90 zł
Do koszyka

Mądrość dziecka

Kolejna publikacja z serii „Edukacja dla Mądrości”, inspirowanej koncepcją i dokonaniami Roberta J. Sternberga (teaching for wisdom), stanowi syntetyczne i zarazem nowe ujęcie kategorii mądrości dziecka. Oparta została na wynikach badań wła...
22,98 zł 29,95 zł
Do koszyka

Nierówne koalicje Liderzy miejscy w poszukiwaniu nowego modelu zarządzania rozwojem

Autorzy analizują uwarunkowania lokalnego rozwoju ekonomicznego. Ukazują znaczącą rolę czynników politycznych i społecznych. Opisują zastosowanie metody stymulacji rozwoju bazującej na wzajemnym oddziaływaniu przywództwa politycznego i lo...
56,99 zł 79,99 zł
Do koszyka

Lego Master Brand Buduj i naklejaj Roboty

Zestaw z książką z pomysłami na konstrukcje, naklejkami i klockami LEGO• Kreatywna zabawa w świecie LEGO• Książka pełna zadań, wyzwań i stron do pokolorowania• 52 klocki LEGO i 3 wyjątkowe modele robotów do zbudo...
217,06 zł
Do koszyka

Brand Intervention

Brand Intervention, 33 Steps to Transform The Brand You Have into the Brand You Need, is the first book written for CEOs, entrepreneurs, brands, and startups that don’t have time to read a book on branding. <...
47,21 zł
Do koszyka

How to Build a Winning Brand

Antonio H. Adad, or “Tito” to close friends and family, devoted his whole corporate life to only one company: S.C. Johnson ' Son (SCJ), a family-owned company based in Racine, Wisconsin. SCJ is renowned as a world leader in the area of i...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!