0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 3 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Paradygmaty gospodarowania zasobami informatycznymi w organizacjach biznesowych - Małgorzata Pańkowska

Paradygmaty gospodarowania zasobami informatycznymi w organizacjach biznesowych

Publikacja składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy traktuje o zarządzaniu zasobami informatycznymi oraz o konieczności dokonania rozróżnienia między zarządzaniem i gospodaro...
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Modele techniczno-społeczne wirtualizacji udostępniania na żądanie zasobów IT - Joanna Palonka

Modele techniczno-społeczne wirtualizacji udostępniania na żądanie zasobów IT

Zasadniczą inspiracją autorów do podjęcia rozważań na temat wirtualizacji była różnorodność interpretacji tej koncepcji, a celem − przedstawienie rozwiązań organizacyjno-technic...
25,20 zł 28,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Management and marketing information systems - Henryk Sroka

Management and marketing information systems

This book aims to provide knowledge on role and significance of Management Information Systems and Marketing Information Systems in contemporary business organisations. The book includes explanatio...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 3 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20