Grafika komputerowa zazwyczaj kojarzy się z wyretuszowanymi zdjęciami modeli i modelek. W rzeczywistości daje nam o wiele większe możliwości.Piksele, wektory i inne stwory to wprowadzenie do ...
Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (European Computer Driving Licence – ECDL) potwierdza zdobycie umiejętności w zakresie obsługi komputera i programów użytkowych po odby...
Rozdziały 9-10 z publikacji pt."JAVA. Uniwersalne techniki programowania", redakcja naukowa: Krzysztof Barteczko. Rozdział 9. KolekcjeRozdział 10. Przetwarzanie strumieniowe. ...
Rozdziały 7-8 z publikacji pt. "JAVA. Uniwersalne techniki programowania", redakcja naukowa: Krzysztof Barteczko.Rozdział 7. Lambda-wyrażeniaRozdział 8. Proste narzędzia.
Książka przedstawia sposoby i techniki programowania użyteczne we wszelkich zastosowaniach języka Java. W publikacji akcentowany jest kontekst praktyczny: jak i do czego poszczególnych narzę...
Grafika rastrowa daje nam ogromne możliwości zarówno w retuszu fotografii, jak i tworzeniu różnych projektów, począwszy od prostych ulotek, a skończywszy na złożonych ilustracj...
Rozdziały 1-2 z publikacji pt. "Java. Uniwersalne techniki programowania", redakcja naukowa: Krzysztof Barteczko. Rozdział 1. KlasyRozdział 2. Ponowne wykorzystanie klas.
Responsywne strony internetowe to podstawa współczesnego podejścia do projektowania. Korzystając tylko z języka HTML oraz arkuszy stylów, każdy element należy opisać osobno.Dzię...
Arduino dla dzieci to wprowadzenie do elektroniki i programowania. Dzięki niej dzieci dowiedzą się, a rodzice przypomną sobie, czym różni się prąd stały od zmiennego oraz poznają podstawowe ...
Książka w przystępny sposób przedstawia najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem stron internetowych dostosowanych do różnych urządzeń. Opisano w niej nowoczesne sposoby tworze...
Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (European Computer Driving Licence – ECDL) potwierdza zdobycie umiejętności w zakresie obsługi komputera i programów użytkowych po odby...
Rozdziały 13-14 z publikacji pt."JAVA. Uniwersalne techniki programowania", redakcja naukowa: Krzysztof Barteczko. Rozdział 13. Dynamiczna JavaRozdział 14. Lokalizacja i inter...
Książka omawia konstrukcje oraz wybrane narzędzia języka Java przydatne we wszystkich rodzajach praktycznego programowania. Przeznaczona jest zarówno dla całkowicie początkujących programist...
Rozdziały 5-6 z publikacji pt. "JAVA. Uniwersalne techniki programowania", redakcja naukowa: Krzysztof Barteczko. Rozdział 5. Typy i metody sparametryzowane (generics)Rozdział...
Rozdziały 3-4 z publikacji pt. "JAVA. Uniwersalne techniki programowania", redakcja naukowa: Krzysztof Barteczko. Rozdział 3. WyjątkiRozdział 4. Interfejsy i klasy wewnętrzne....
Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (European Computer Driving Licence – ECDL) potwierdza zdobycie umiejętności w zakresie obsługi komputera i programów użytkowych po odby...
Z grafiką wektorową nie wiążą się wyłącznie proste rysunki złożone z figur geometrycznych, ale też całkiem zaawansowane projekty, nierzadko trójwymiarowe.Wektory, czyli jeszcze więcej ...
Rozdziały 11-12 z publikacji pt. "JAVA. Uniwersalne techniki programowania", redakcja naukowa: Krzysztof Barteczko.Rozdział 11. Wejście-wyjścieRozdział 12. Programowanie wsp&o...