0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

First Sentences For Network Marketing

(Książka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
51,13 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

First Sentences For Network Marketing

Start your network marketing prospecting and presentations with first sentences that work.

Your network marketing prospects pre-judge you, so manage that judgment in your favor.

For many distributors, the hardest part of prospecting and presenting is the first sentence. If the first sentence is good, the prospect becomes interested and engaged. If the first sentence is bad, it is hard to recover the prospect's interest and confidence.

Do new distributors have proven first sentences when they join?

Do they feel confident that their first sentence will get the prospects on their side? No. And that means they are fearful of talking to prospects, or in some cases, won't talk to prospects at all.

Our prospects guard their time, so they are especially brutal when judging our first sentences. They want to limit their time spent listening to presentations that won't interest them. And most times, they make that entire judgment in the first few seconds.

Discover many types of successful, fun first sentences in this book that get positive engagement from prospects.

You want your prospects on 'your side' when presenting.

You can't start with a second sentence, so your first sentence better be good.

  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki ekonomiczne
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9781892366375
  • Liczba stron: 148
  • Wymiary: 14.0x21.6cm
  • Data premiery: 01.01.2015
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

34,07 zł 49,90 zł
Do koszyka

Biblia content marketingu

Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CELSą dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania,...
134,16 zł 156,00 zł
Do koszyka

Objective First Student's Book without Answers

Fourth edition of the best-selling Cambridge English: First (FCE) course, updated to prepare for the 2015 revised exam. The Student's Book without answers contains fresh, updated texts and artwork that provide solid language development, lively class d...
31,08 zł 34,90 zł
Do koszyka

Email marketing

To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pi...
78,26 zł 91,00 zł
Do koszyka

Objective First Workbook without Answers with Audio CD

Fourth edition of the best-selling Cambridge English: First (FCE) course, updated to prepare for the 2015 revised exam. This Workbook without answers provides practice of the language covered in the 24 units of the Objective First Fourth edition Stude...
12,70 zł 17,00 zł
Do koszyka

Freddie and His First Concert

Freddie is faced with a mighty challenge. The day of his first public concert is approaching. What if the little pianist’s hands get tangled up or the keyboard starts playing tricks? Find out how Freddie copes with his nerves and what advice he g...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka

50 praw marketingu Kotarbińskiego (wersja limitowana z autografem)

„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej 30 lat swoje...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!