0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Intercultural Communication

(Książka)

A Critical Perspective

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
382,13 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Intercultural Communication

Intercultural Communication: A Critical Perspective is grounded in a framework based on key dimensions of power in relation to intercultural communication. A macro-micro focus is applied throughout the book to theorize the ways in which larger structures of power intermingle and reconfigure private/one-on-one encounters and relations between different cultures, both domestically and internationally. The textbook introduces students to both the hidden and visible aspects of power that constitute intercultural communication encounters and relations.

 

The book begins by introducing the concept of intercultural communication and demonstrating how ubiquitous it is in our everyday lives. Subsequent chapters address the ties between culture, power, and intercultural communication; how powerful ideologies develop from cultural views and ways of life; and the interplay of cultural representation and speaking for or about a cultural group. Students learn the ways in which individuals and structures of power shape identity, how different structures and groups remember and forget the past, and how racialization relates to intercultural communication. The final chapters explore power dynamics with regard to globalization, intercultural relationships and desire, and our roles in intercultural communication.

 

The second edition features new and updated research studies and illustrative examples throughout. Every chapter has a new narrative opening, introducing new identity positionalities and characters located in different cultural contexts, and connecting to the ACT Framework for Intercultural Justice to highlight agency, resistance, and structural change.

  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki humanistyczne
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9781793519467
  • Liczba stron: 400
  • Wymiary: 17.8x25.4cm
  • Data premiery: 01.01.2021
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

86,83 zł
Do koszyka

Intercultural Communication for Managers

People have always found a way to trade with one another, overcoming enormous barriers. Business and trade relationships are often the foundation for nations to thrive in peace. This book will help you learn about building a successful global relations...
314,46 zł
Do koszyka

Working Memory and Communication in Adults and Elderly Population

This book is aimed at sharing the findings, which can serve as a basis for many future studies. Working memory, being interest for many present researchers, is evident to be strongly related to communication. In elderly population, when physical functi...
97,95 zł
Do koszyka

CAPE Communication Studies

CAPE Communication Studies: A Practical Guide to Paper 02 Essays has been a long time in the making but I just knew that I had to write this book for students who are looking for guidance in writing their best essays of CAPE Communication Studies Pa...
59,19 zł
Do koszyka

Multiplying Leaders in Intercultural Contexts

Develop Leaders in Culturally Relevant Ways?Often, church planters, disciplers, and pastors struggle to identify grassroots leaders and develop them in their context. As leaders who want t...
59,19 zł
Do koszyka

How To Talk To Anyone - Communication Skills Training

If you are looking to better your conversation skills, or are trying to break out of your introverted shell, this is the book for you. With ten amazing tips on ranging from how to approach people to how to end a conversation, you will find yourself ...
393,78 zł
Do koszyka

Communication Behaviour of Livestock Farmers

Communication behavior of the farmers refers to the degree to which a farmer exposes himself to various information sources communicating livestock technology, the extent to which he processes the information so received and the extent to which he uses...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!