0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki obcojęzyczne - nauki ekonomiczne

Znaleziono: 11 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Strategic Marketing Management, 9th Edition - Alexander Chernev

Strategic Marketing Management, 9th Edition

Wydawca: Cerebellum Press
Strategic Marketing Management (9th Edition) outlines the essentials of marketing theory and offers a structured approach to identifying, understanding, and solving marketing problems. ...
Strategic Brand Management, 3rd Edition - Alexander Chernev

Strategic Brand Management, 3rd Edition

Wydawca: Cerebellum Press
In Strategic Brand Management (3rd Edition), Alexander Chernev, professor of marketing at the renowned Kellogg School of Management at Northwestern University, lays out a syst...
Customer Science - Alexander Chernev

Customer Science

Behavioral Insights for Creating Breakthrough Customer Experiences

Wydawca: Cerebellum Press
Customer Science examines the strategic principles that define the customer experience. Building on the recent findings in the domains of behavioral econom...
The Marketing Plan Handbook, 6th Edition - Alexander Chernev

The Marketing Plan Handbook, 6th Edition

Wydawca: Cerebellum Press
The Marketing Plan Handbook (6th Edition) presents a streamlined approach to writing succinct and meaningful marketing plans. By offering a comprehensive, step-by-step method ...
The Difference Maker - John C. Maxwell

The Difference Maker

Making Your Attitude Your Greatest Asset

Wydawca: Nelson Thomas
John Maxwell shows you how to overcome the five biggest attitude obstacles, he teaches the skills you need to make attitude your biggest asset. You'll learn not only how to develop an attitude that...
Developing the Leader Within You 2.0 - John C. Maxwell

Developing the Leader Within You 2.0

Wydawca: Nelson Thomas
In this thoroughly revised edition of his classic bestseller, John C. Maxwell reveals how to develop the vision, value, influence, and motivation required of successful leaders.
Strategic Marketing Management - The Framework, 10th Edition - Alexander Chernev

Strategic Marketing Management - The Framework, 10th Edition

Wydawca: Cerebellum Press
Strategic Marketing Management: The Framework delineates the fundamentals of marketing strategy, offers a systematic approach to marketing management, and presents a value-based fr...
Znaleziono: 11 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20