Świadomość marki wśród młodzieży w Bombaju
Szybki wzrost gospodarczy doprowadził do zmian w wydatkach konsumpcyjnych, co ma daleko idące konsekwencje dla producentów, marketerów i sprzedawców detalicznych towarów i usług konsumpcyjnych. . Zmiany demograficzne w Indiach otwierają nowe możliwości gospodarcze wraz ze wzrostem liczby ludności produkcyjnej, która napędza wzrost gospodarczy i konsumpcję indywidualną. Marki stają się wszechobecne i stanowią część codziennego życia, szczególnie wśród młodych ludzi na całym świecie. Dzisiejsza młodzież jest niezwykle świadoma różnych marek na rynku i jest świadoma produktów, których używa lub konsumuje. Świadomość marki jest orientacją zakupową, która charakteryzuje się stopniem, w jakim konsument jest zorientowany na zakup znanych produktów markowych. Lepsze zrozumienie pojęcia świadomości marki w środowisku VUCA - zmienność, niepewność, złożoność i niejednoznaczność pomogą marketerom odpowiednio ukształtować swoje strategie marketingowe. Niniejsza książka jest próbą zbadania poziomu świadomości marki wśród młodzieży.