0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

The Personalization Paradox

(Książka)

Why Companies Fail (and How To Succeed) at Delivering Personalized Experiences at Scale

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
205,31 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

The Personalization Paradox

According to Infosys, 86% of consumers surveyed indicated that personalized content has some impact on what they purchase and 25% said that personalization plays a large role in their purchases.


And yet, looking at the data, two things stand out:


1) Most companies say that personalizing the customer experience is a critical "must have," and they have the statistics to back it up.

2) Very few companies believe they are delivering enough personalized content, or deliver it well.


What's holding these companies back from their personalization goals? And how can you avoid the pitfalls and make personalization possible with your own enterprise content?


In this book, global content strategy expert Val Swisher and senior content strategist Regina Lynn Preciado show you exactly what it takes to deliver personalized experiences at scale. You'll learn:

  • Why personalized content is imperative to the enterprise
  • Why so many companies fail to deliver - and how to avoid the pitfalls
  • The five dimensions of content standardization
  • How to bring people, technology, and process together
  • The impact of big data and artificial intelligence


The only way to deliver personalized content at scale is to automate the process at the point of delivery. And for that to work, you've got to change how you "do" content.


The Personalization Paradox: Why Companies Fail (and How to Succeed) at Delivering Personalized Experiences at Scale shows you how.

  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki ścisłe i przyrodnicze
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9781937434724
  • Liczba stron: 242
  • Wymiary: 19.1x23.5cm
  • Data premiery: 01.01.2021
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

45,78 zł 95,00 zł
Do koszyka

The Uncertainty Paradox

How much do we reply upon certainty? And, how does the way we deal with uncertainty impact our future and our lives?Uncertainty is one of the defining issues of our time. The stability we once had is disappearing, and fast. Vast changes in ...
34,07 zł 49,90 zł
Do koszyka

The Atlas Paradox

The Atlas Paradox– ekscytująca kontynuacja The Atlas Six, powieść w stylu dark academia, bestseller„Sunday Timesa”! W Towarzystwie Aleksandryjskim wrze – sojusze wystawione na próbę, złamane serca i najtrudniejsze decyzj...
30,77 zł 49,90 zł
Do koszyka

Chlorek sodu

Dziewiąty tom bestsellerowej serii o DEPARTAMENCIE Q, pięć części zekranizowano. Maja Petersen popełnia samobójstwo w swoje 60. urodziny. Śmierć kobiety prowadzi do wznowienia nierozwiązanej sprawy z 1988 roku, tamto dochodzenie połączyło ...
20,73 zł 26,90 zł
Do koszyka

Zagadki z dziurką dla dzieci w wieku 5+

Dzieci uwielbiają zagadki, a Zagadki z dziurką są wyjątkowo ekscytujące!Zagadki z dziurką dla dzieci 5+ to edukacyjna książeczka stworzona z myślą o ciekawych świata pięciolatkach. Znajdziecie w niej 38 zgadywanek przedstawionych w wyjątkow...
90,77 zł
Do koszyka

The Paradox of God and the Science of Omniscience

In his most ambitious book yet, Clifford Pickover bridges the gulf between logic, spirit, science, and religion. While exploring the concept of omniscience, Pickover explains the kinds of relationships limited beings can have with an all-knowing God. P...
90,82 zł
Do koszyka

Paradox and Virtue

Most of us work hard to resolve the never ending "either/or" dilemmas of our lives. But what if a central lesson for all people was to learn instead to embrace many of these paradoxes? In this book, a university president speaks to his students usi...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!