0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

The Seven Pillars of Customer Success

(Książka)

A Proven Framework to Drive Impactful Client Outcomes for Your Company

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
78,93 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

The Seven Pillars of Customer Success

As a customer success leader, whose insight do you rely on for success?


Your field is still maturing, yet your profession is one of the fastest growing in the world. There are tons of books and blogs written by success professionals sharing their experiences and strategies, but how do you know what will work for your specific situation? Whose advice is the expertise you can trust?


Wayne McCulloch has more than 25 years of experience in the software industry-years spent in training, adoption, and customer experience, the building blocks for customer success. Now he's sharing what he knows as a chief customer officer leading global success functions. In The Seven Pillars of Customer Success, Wayne provides an adaptable framework for building a strong customer success organization. From customer journey actions to the development of transformation advisors, you'll read detailed examples of how companies have put these seven pillars to the test. To create a culture of customer success and stand out in the marketplace, you need a proven framework and knowledgeable perspective-this book provides both, and more.

  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki ekonomiczne
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9781544516608
  • Liczba stron: 344
  • Wymiary: 14.0x21.6cm
  • Data premiery: 01.01.2021
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

67,08 zł
Do koszyka

Money Habits For Success

When you read Money Habits for Success and pair it with Bill Bloom's Your Money Jo...
484,22 zł
Do koszyka

THE ROAD TO SUCCESS

Millions of people in the world still suffer from the weight of their past, do not have a strong productivity mentality, lack goals or vision, do not dare to take the plunge because of procrastination, fear and criticism, cannot get rid of negative inf...
422,54 zł
Do koszyka

Service Quality & Customer Satisfaction

Digitalization and automation have created unlimited dependencies on the services provided by the telecom industry. There has been an elevation in calling, texting, gaming, and internet-related applications with dependencies on telecom services.To acqu...
82,64 zł
Do koszyka

Arnold Palmer's Success Lessons

Golf pro Brad Brewer shares the secrets his mentor taught him on and off the course in Arnold Palmer's Success Lessons, an inspiring book about living well and playing for the love of the game.
675,80 zł
Do koszyka

Academic and professional success

This work, inscribed in particular in the field of Sociology of Education and Social, Work and Organizational Psychology, even if we get to the trans discipline, has as its axis the analysis of factors related to Success (academic and professional) and...
142,51 zł
Do koszyka

Engineering Customer Relationship Management System

Customer relationship management is one of the techniques that was defined and developed in the 90's along with the development of information and communication technologies as an important approach in business and with the aim of returning to personal...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!