0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

They Buy Your Because

(Książka)

Closing the Sale in a Crowded Market

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
93,95 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

They Buy Your Because

Learn the missing link to influence and closing sales in crowded, competitive markets.


The former Brand Manager of Coors Light reveals how they made over $1 Billion turning the mountains blue and how you can use the same strategies in your business.


Many companies in crowded, competitive markets struggle to stand out in the sea of sameness and close sales.


That's because there is a missing link to creating influential marketing and sales messages that most companies don't know about and almost none are using.


It's called your Because.


The Because Framework reveals why customers buy-and how to influence them to buy from you. It is the intersection of age-old advertising strategies and the science of decision-making, applied to today's toughest marketing and sales challenges. It draws from billion-dollar brand strategies, Harvard research,

and Nobel laureate work on influence, and results in practical application.


The Framework includes seven steps and answers the question: Why do people buy this vs. that, and how do we influence those choices? The book includes 17 techniques for creating your Becauses and over 40 case studies of companies that have done it.


In this book, Gerry O'Brion combines his years as a corporate executive with over a decade of real-world experience implementing the Framework in companies around the globe. His keynote address reaches thousands of CEOs, businesses owners, executives, sales professionals, franchisees, and marketers every year.


Companies who use the framework focus their messages, drive innovation, increase trust, generate more referrals and close more sales.


  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki ekonomiczne
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9781774584033
  • Liczba stron: 224
  • Wymiary: 14.0x21.6cm
  • Data premiery: 12.10.2023
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

78,93 zł
Do koszyka

How to Build a Global Supply Chain For Your Business

How to build a global supply chain for your business is a guide for new and experienced professionals on how to go global with your supply chain by award-winning Chilean author Sergio Retamal. Great read!
67,08 zł
Do koszyka

Mind Your Money

Let's be real: most books about money are boring! Our brains crave stories, not seminars. Mind Your Money delivers all the personal finance basics through insightful stories with a splash of sass. Yanely Espinal knows how t...
59,19 zł
Do koszyka

Don't Give Up In Your Storm

The Storms Of Life can prove to be seemingly unbearable. So often, our major shortcoming is simply to doubt that we could go through life experiences and come out...
74,82 zł
Do koszyka

Save Your Asks

Save Your Asks helps people navigate the art and science of building mutually beneficial relationships in business.The title is designed to address one of the biggest problems with business networking--people ask others for too muc...
25,98 zł 51,00 zł
Do koszyka

Everyone Knows Your Mother is a Witch

Known for her herbal remedies and successful children - among them Johannes, Imperial Mathematician and author of the laws of planetary motion - Katharina's life is changed by an accusation of witchcraft. Facing financial ruin, torture and even executi...
29,12 zł 44,90 zł
Do koszyka

I Want Your Life

Emma Douglas studiuje dziennikarstwo na uniwersytecie w Pensylwanii. Podobnie jak inni studenci z uwagą śledzi artykuły ukazujące się w plotkarskiej gazecie uczelnianej „Last but not Least”. W zasadzie to pismo jest prawdziwą biblią dla stu...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!