0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Treating People Not Patients

(Książka)

Transformational Insights on Hospitality and Human Connection to Provide High Quality Care Experiences for People and Practitioners

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
67,08 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Treating People Not Patients

YOUR PRACTICE (BUSINESS) IS MORE THAN JUST ANOTHER PROCEDURE


In Treating People Not Patients, Dr. Michael Sonick provides an invaluable look into the principles that have allowed him to create a state-of-the-art patient centric practice. His back and front stage processes are not only applicable to the practice of dentistry, but to any business that serves people. His insights will empower you to grow your practice or business by changing how you view the people you serve and your role as a professional. You will . . .


• Discover the role hospitality plays to make people feel better

• Understand the power of great service through human connection

• Learn how to create a first-class impeccable office environment

• Build a servant hearted team that provides a WOW experience

• Value mentorship to build excellence into your practice

• Establish and exercise integrity in all of your work.

Alleviate Fears and Establish Trust to Relate Better with Your Patients and Customers Today!



  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki ekonomiczne
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9781636800950
  • Liczba stron: 286
  • Wymiary: 14.0x21.6cm
  • Data premiery: 19.12.2023
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

79,61 zł
Do koszyka

How to Become a People Magnet

Improve your people skills with these simple habits.Do you feel awkward when you are around people?You don't really know what to say or how to start a conversation on a Networking event?
365,22 zł
Do koszyka

Oral Hygiene and Periodontal Status in Cleft Lip and Palate Patients

The cleft lip, alveolus, and/or palate is the most common congenital malformation of the face. The annual incidence ranges from 1/2,000 to 1/5,000 births. Non-syndromic clefts are believed to be caused by a combination of genetic and environmental fact...
444,46 zł
Do koszyka

Prevalence and distribution of bone defects in periodontitis patients

Unless we will not count it, weigh it we cannot treat it. This comprehensive book is a research study on periodontal bone defects and their distribution in various segments in the oral cavity. It focuses on osseous defects and reviews all the classific...
74,98 zł
Do koszyka

Nature's People

When Emily Dickinson died in 1886, her sister learned of a cache of unknown poems which she was determined to see published. In time the task fell to Mabel Loomis Todd, a socialite in town who just so happened to be having a long-term affair with th...
144,15 zł
Do koszyka

Let My People Breathe! Unmasking the Mask Controversy With Science and Scripture

The title, Let My People Breathe!, is adapted from the Exodus when God sent Moses to Pharoah with His demand: "Let my people go!" When you read this book, you will understand the urgency that is reflected in the...
74,32 zł
Do koszyka

When God's People Pray Participant's Guide

In this small group study, award-winning author Jim Cymbala shows what the Holy Spirit can do when believers get serious about prayer and the Gospel. Cymbala tells how God moves in life-changing ways when we set aside our own agendas, take him at his W...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!