0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Box2D

(eBook)

Fizyczny świat w pudełku

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2014

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Łukasz Grządka, Marcin Różański

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 41,30 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

44,25 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Box2D

Czy wiesz, co wpłynęło na sukces Angry Birds? Realistyczna fizyka, za którą stoi Box2D – silnik fizyczny wykorzystywany dzisiaj w setkach gier. Autorom, posiłkującym się silnikiem Box przez ostatnie kilka lat działalności w branży, nie udało się co prawda napisać gry na porównywalnym poziomie, niemniej jednak są oni współtwórcami kilku projektów, które odniosły wymierny sukces komercyjny. Publikacja ta, dzięki odsłonięciu technik implementacyjnych, ma na celu zachęcić czytelników do tworzenia ciekawych i oryginalnych gier, co z pewnością przyczyni się do podniesienia rangi polskiego GameDevu na świecie i dalszego pomyślnego rozwoju tej sfery polskiej wytwórczości.
Z książki dowiesz się, jak: - napisać dobrą, zgodną z obecnymi standardami grę na swojego smartfona, - zaimplementować funkcjonalność podobną do zastosowanej w sztandarowych tytułach, - tworzyć własne rozwiązania z uwzględnieniem fizyki, - wzbogacić swój program o fizykę.
Czytając tę książkę powinieneś znać: - C++ w stopniu podstawowym, - zintegrowane środowiska programistyczne, w tym Microsoft Visual Studio, - podstawy mechaniki Newtona.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Informatyka
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-18142-0
  • ISBN druku: 978-83-01-18055-3
  • Liczba stron: 214
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Rozdział 1. Wprowadzenie       9

1.1. Dla kogo jest ta książka?         10
1.2. Dlaczego Box2D?        11
1.3. Platformy docelowe        13
1.4. Materiały uzupełniające         14

Rozdział 2. Principia physica, czyli podstawy fizyki gier      15

2.1. Teoria           15
2.1.1. Podstawowe wielkości fizyczne      17
2.1.2. Rachunek wektorowy       18
2.2. Rigid body physics, czyli fizyka ciała sztywnego     34
2.2.1. Struktura silnika fizycznego        35
2.3. Soft body physics, czyli fizyka ciała deformowalnego?      39

Rozdział 3. Przygotowujemy środowisko, czyli decyzje projektowe     41

3.1. Zintegrowane środowisko programistyczne       41
3.1.1. Konfiguracja        41
3.1.2. Portowalność        42
3.2. Wizualizacja obiektów fizycznych        42
3.3. Debug framework – szablon roboczy      43

Rozdział 4. Otwieramy pudełko!        45

4.1. Faza zerowa: inicjalizacja i parametryzacja świata Box2D  45
4.2. Faza pierwsza: tłusta oliwa       48
4.2.1. Prymitywny start           48
4.2.2. Obiekty „wielkie i ciężkie”        55
4.2.3. Podłoże          60
4.2.4. Lokomotywa        67
4.3. Faza druga: para buch           82
4.3.1. Siły         82
4.3.2. Kolizje            87
4.4. Faza trzecia: koła w ruch         102
4.4.1. Liny       102
4.4.2. Mosty          107
4.4.3. Ciała złożone           109
4.4.4. Cięcie obiektów         115
4.4.5. Ciała miękkie           126
4.4.6. Obiekt ragdoll           129
4.4.7. Profiler          135

Rozdział 5. Piszemy „prawdziwą” grę!      141

5.1. Nowy, lepszy szablon aplikacji          142
5.1.1. Klasa gry        170
5.1.2. Dodajemy Box!         172
5.1.3. Mini Birds        173
5.2. Port na Android OS      179
5.3. Port na iOS            181
5.4. Port dokądkolwiek        185

Rozdział 6. Podsumowanie          187

Bibliografia           189
Dodatek 1. C++. Materiał referencyjny       191
Dodatek 2. OpenGL ES 1.1. Materiał referencyjny         195
Skorowidz             209
Słowa kluczowe: programowanie informatyka gry

Inni Klienci oglądali również

48,00 zł 64,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie publiczne

Jedyna książka, w której zarządzanie publiczne przedstawione jest z punktu widzenia praktyków – swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się premierzy RP, którzy sprawowali urząd po 1989 roku. Książka dotyczy spraw związanych z z...
26,91 zł 29,90 zł
Do koszyka

Kocham Polskę. Elementarz dla dzieci

Wielkie, zbiorcze wydanie na zakończenie pierwszej edycji jednej z najbardziej popularnych serii wydawniczej dla dzieci "Kocham Polskę". "Kocham Polskę" to propozycja dla rodziców, którzy swoim pociechom chcą przekazać...
8,10 zł 9,00 zł
Do koszyka

Poznań Fantastyczny. MIEJSKA PARALAKSA

Miejska Paralaksa najsilniej występuje w Poznaniu. Czym jest? Skąd się bierze? Jakie są jej skutki? Czy można ją ujarzmić? Na te pytania próbowali odpowiedzieć laureaci trzeciej edycji konkursu „Poznań Fantastyczny”. W ty...
48,00 zł 64,00 zł
Do koszyka

Wycena przedsiębiorstwa

Książka prezentuje proces wyceny zintegrowany z procesem prognozowania sprzedaży, wykorzystujący metodę scenariuszy do określenia przedziału wartości oraz pokazuje zależności między poszczególnymi etapami tych procesów. Może stanowić głos...
22,41 zł 24,90 zł
Do koszyka

Old Man Tutt

America’s wisest and kindliest lawyer tackles a series of impossible cases and wins. Mr. Ephraim Tutt is a wily old lawyer who supported the common man and always had a trick up his sleeve to right the law’s injustices. Based on author Arth...
32,13 zł 35,70 zł
Do koszyka

Dyskursy o emocjach – pedagogika i codzienność szkolna

Problematyka pracy w najszerszym rozumieniu dotyczy emocji i ich znaczenia w wychowaniu, dlatego adresowana jest do praktyków i teoretyków zainteresowanych edukacją, a szczególnie tym, co dzieje się na styku wychowania i kultury em...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!