0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 340 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Punkt Zero - Mariusz Huk

Punkt Zero

Punkt Szczęścia

Autor: Mariusz Huk
Wydawca: Złote Myśli
Czy istnieje miejsce, w którym czulibyśmy się zawsze bezpieczni? Czy istnieje wymiar, w którym jesteśmy szczęśliwi bez względu na wszystko? ...
17,91 zł 19,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Składniki Twojego Sukcesu - Piotr Stawiński

Składniki Twojego Sukcesu

Wydawca: Saga
Piotr Stawiński to świetny handlowiec i wieloletni menadżer, od kilkunastu lat zarządzający zespołem kilkudziesięciu osób. W swojej książce poddaje osądowi zgromadzone przez lata doświ...
31,49 zł 34,99 zł
Do koszyka Zobacz więcej
DBAM. Czyli rebelia w korporacji - Radek Matuszewski

DBAM. Czyli rebelia w korporacji

Wydawca: 4 Results
Czy da się stworzyć w korporacji taki styl pracy, w którym hierarchia została wywrócona do góry nogami i najwięcej do powiedzenia mają tzw. “szeregowi pracownicy”? ...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone - Marcin Żukowski

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone

Wydawca: Onepress
Media społecznościowe w służbie Twojej firmySocial media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której f...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jak zarabiać na giełdzie. Rady najsłynniejszego spekulanta XX wieku - Jesse Livermore

Jak zarabiać na giełdzie. Rady najsłynniejszego spekulanta XX wieku

Wydawca: Tomys Publishing
Jesse L. Livermore, legendarny spekulant, związany z giełdą od 15-ego roku życia, uznawany jest za najsłynniejszego gracza giełdowego w historii XX wieku. Podczas gdy w czasie paniki giełdowej w 19...
49,41 zł 54,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bitcoin i Blockchain. Narodziny kryptowalut - Mateusz Wiatr

Bitcoin i Blockchain. Narodziny kryptowalut

Wydawca: Tomys Publishing
Publikacja „Bitcoin i Blockchain. Narodziny kryptowalut” sięga do początków tej technologii, przybliżając okoliczności jej powstania oraz rozwoju, prowadząc nas do czasów ...
26,91 zł 29,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Impuls. Wydanie finalne - Cass R. Sunstein

Impuls. Wydanie finalne

Wydawca: Zysk i S-ka
Do audiobooka jest dołączony plik PDF z materiałami z wydania drukowanego!!! Przełomowa książka o wykorzystaniu zdobyczy nowej nauki – architektury wyboru – do
49,41 zł 54,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach - Adrian Prościak

Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach

Wydawca: Onepress
Zakupy w biznesie w praktycznym wydaniuRelacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiści...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - Dariusz Puzyrkiewicz

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Wydawca: Onepress
Na początku było słowoRozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
50 praw marketingu Kotarbińskiego - Jacek Kotarbiński

50 praw marketingu Kotarbińskiego

Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „50...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Szybko, coraz szybciej - Azeem Azhar

Szybko, coraz szybciej

Jak postęp technologiczny zostawia nas w tyle i co możemy z tym zrobić

Autor: Azeem Azhar
Wydawca: Literackie
Pytanie, czy (lub: jak szybko) sztuczna inteligencja przejmie kontrolę nad naszą cywilizacją, coraz częściej na poważnie zaprząta nam głowy. Oto jedna z najlepszych książek na ten temat, jakie w os...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych - Tomasz Dmuchowski

Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych

Wydawca: Onepress
Znaj(dź) swojego klientaGrowth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe ...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych - Wojciech Aleksander

UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych

Wydawca: Onepress
Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca!UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane ...
71,10 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone - Jerzy Gut

Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone

Wydawca: Onepress
Szanowny Czytelniku!Oddajemy w Twoje ręce książkę szczególną — i nie jest to slogan marketingowy.Ta książka jest szczególna na naszym rynku, ...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Sapiens na zakupach - Piotr Bucki

Sapiens na zakupach

O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy

Autor: Piotr Bucki
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsume...
80,10 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Sztuka feedbacku - Grzegorz Radłowski

Sztuka feedbacku

Jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej?

Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowa...
71,10 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dzikie fale - Jonathan Brill

Dzikie fale

Jak budować biznes gotowy na wszystko

Dowiedz się, jak być odpornym na wstrząsy i przygotować firmę do przetrwania oraz prosperowania podczas nawet najbardziej radykalnych zmian.Jonathan Brill jest cenionym ekspertem w dzie...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Giełda. Jestem lepszy niż indeks! Jak to zrobić? - Christian Thiel

Giełda. Jestem lepszy niż indeks! Jak to zrobić?

Wydawca: Kos
Nadal trzymacie swoje pieniądze w banku? Jeśli tak, to już wiecie, że pieniędzy z odsetek nie wystarczy nawet na wykwintny posiłek dla całej rodziny. Przekonał się o tym na własnej skórze r&...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dla krwi i pieniędzy. Miliarderzy, biotechnologia i poszukiwania leku, który przyniesie fortunę - Nathan Vardi

Dla krwi i pieniędzy. Miliarderzy, biotechnologia i poszukiwania leku, który przyniesie fortunę

Autor: Nathan Vardi
Wydawca: Prześwity
Fascynująca opowieść o wynalezieniu rewolucyjnego lekuW tej książce o pieniądzach i nauce Nathan Vardi, doświadczony dziennikarz finansowy, pokazuje, że ryzyko wiążące się z wynalezieniem dw&...
62,91 zł 69,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko - Jim Edwards

Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko

Autor: Jim Edwards
Wydawca: MT Biznes
A gdybyś potrafił sprzedać cokolwiek komukolwiek? Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi...
53,91 zł 59,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 340 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20