Sprawdzone recepty na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić.Kreatywność S.A. to książka dla menedżer...
Media społecznościowe w służbie Twojej firmySocial media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której f...
Zakupy w biznesie w praktycznym wydaniuRelacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiści...
Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „50...
Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca!UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane ...
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsume...
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowa...
Dowiedz się, jak być odpornym na wstrząsy i przygotować firmę do przetrwania oraz prosperowania podczas nawet najbardziej radykalnych zmian.Jonathan Brill jest cenionym ekspertem w dzie...
Fascynująca opowieść o wynalezieniu rewolucyjnego lekuW tej książce o pieniądzach i nauce Nathan Vardi, doświadczony dziennikarz finansowy, pokazuje, że ryzyko wiążące się z wynalezieniem dw&...
A gdybyś potrafił sprzedać cokolwiek komukolwiek? Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi...
Niektórzy lekarze w obliczu zagrożenia nie poddają się terapiom, które ordynują pacjentom. Podobnie jest z doradcami finansowymi - najczęściej nie korzystają z produktów, kt&oa...
• Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje przemysł muzyczny?
• Czy maszyny zastąpią twórców i artystów?
• Jak osiągnąć sukces jako twórca, artysta, menedżer i wydawca?
• Czego słuchamy i jak zmi...
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowanaTę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie...
Bracia Arthur, Raymond i Mortimer Sacklerowie w ciągu kilku dekad zbudowali imperium. Niczym Medyceusze obejmowali mecenatem artystów, a setki milionów dolarów przeznaczali na ...
Psychologia w służbie Twojego biznesuJedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez ...
W prostocie tkwi siłaDowiedz się więcej o dobrych rynkach, złym monopolu i inflacjiZrozum, skąd biorą się deficyt budżetowy i zyski z handluPoznaj naukę o dobrob...
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla w...
Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera Dobra strategia – zła strategia, pokazuje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania firmy oraz stworzyć dynam...
Do you think you are in control of your life? Do you think your communication game is on point? And do you think the channels of communication around you are great resources to knowledge? You may b...