0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 3 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
The Fundamentals of Economic Research - Władysław Milo

The Fundamentals of Economic Research

In this monography there are presented and discussed the following categories of concepts: truth and causes, randomness, isomorphism, homomorphism, models, modelling, expectations, tools and effect...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Advances in Contemplative Social Research - Krzysztof T. Konecki

Advances in Contemplative Social Research

This book is unique and audacious, and fits very well with current tendencies within qualitative research. It introduces new, fresh threads to questions and concerns that are highly significant for...
20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The role and functions of controllers in organization management - Marta Kawczyńska

The role and functions of controllers in organization management

The main objective of this monograph is to determine on the basis of the survey the role of controllers in contemporary Polish companies. The study confirmed that same of the tasks performed by con...
20,66 zł 22,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 3 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20