0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 132 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
System zintegrowanego planowania rozwoju w warunkach polskich. Założenia – zasady kierunkowe – koncepcja - Dominik Drzazga

System zintegrowanego planowania rozwoju w warunkach polskich. Założenia – zasady kierunkowe – koncepcja

Założenia – zasady kierunkowe – koncepcja

W polskiej literaturze naukowej brakuje kompleksowego opracowania eksperckiego poświęconego systemowemu ujęciu zagadnień integracji planowania. Książki o tematyce planowania przestrzennego i planow...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Liderki gospodarki społecznej. Studia przypadków - Janusz Reichel

Liderki gospodarki społecznej. Studia przypadków

W książce zostały przedstawione wyniki badań autora oparte na wywiadach z liderkami prowadzącymi podmioty gospodarki społecznej. Rozmowy koncentrowały się na poznaniu opinii kobiet zarządzających p...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Transparentność dokonań uczelni wyższej - Jacek Kalinowski

Transparentność dokonań uczelni wyższej

Perspektywa zewnętrznych interesariuszy

Celem głównym monografii jest identyfikacja poziomu transparentności dokonań polskich uniwersytetów z perspektywy zewnętrznych interesariuszy – w wymiarze finansowym i niefinans...
26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wybrane metody ilościowe w finansach - Dorota Witkowska

Wybrane metody ilościowe w finansach

W monografii przedstawiono wiele zagadnień związanych z prowadzeniem analiz finansowych za pomocą metod ilościowych. Walorem opracowania jest omówienie problemów, z jakimi spotykają s...
26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Prognozowanie upadłości przedsiębiorstw - Paweł Kopczyński

Prognozowanie upadłości przedsiębiorstw

Firma, która chce utrzymać się na rynku, powinna analizować swoją sytuację finansową w celu identyfikacji pojawiających się problemów i jak najszybszego ich rozwiązywania. Znajomość m...
26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Controlling działań marketingowych - Wojciech Grzegorczyk

Controlling działań marketingowych

Pojęcie, narzędzia, etapy

Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczn...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość Łodzi

Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość Łodzi

Tom 2. Przestrzeń miasta przemysłowego. Zbiór studiów z okazji 200 lat Łodzi przemysłowej

W roku 2020 Łódź obchodziła dwusetlecie swojej historii przemysłowej. Jubileusz ten stał się podstawą do zorganizowania debaty naukowej nad historią przemysłową i przyszłością naszego miasta...
26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Internacjonalizacja przedsiębiorstw a procesy innowacyjne w globalnej gospodarce - Jerzy Różański

Internacjonalizacja przedsiębiorstw a procesy innowacyjne w globalnej gospodarce

Autorzy monografii koncentrują się na problematyce niezbyt często podejmowanej zarówno przez badaczy polskich, jak i obcojęzycznych, a mianowicie na wzajemnych związkach występujących między...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Influencer Marketing - Anna Łaszkiewicz

Influencer Marketing

Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami

Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych tw&o...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Leksykon zintegrowanego planowania rozwoju

Leksykon zintegrowanego planowania rozwoju

Konieczność zintegrowanego podejścia do współczesnej polityki rozwoju narzuca potrzebę wprowadzenia do języka naukowego i praktyki planistycznej nowych pojęć, pozostających dotychczas poza b...
34,11 zł 37,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Narodowe kultury biznesowe i korporacyjne Polski i Ukrainy - Beata Glinkowska-Krauze

Narodowe kultury biznesowe i korporacyjne Polski i Ukrainy

Czynniki doskonalenia i integracja międzynarodowa

Znaczna część monografii została opracowana w kontekście realizacji przez autorów złożonego projektu badawczego o temacie: „Narodowe kultury biznesowe Polski i Ukrainy: doskonalenie na...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dostawca w procesie rozwoju produktu - Grażyna Kędzia

Dostawca w procesie rozwoju produktu

W publikacji w sposób kompleksowy zaprezentowano problematykę angażowania dostawców w rozwój produktów (Supplier involvement in product development, SIPD). Zawarte w nie...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Pomiar i komunikowanie wartości ekonomicznej operacyjnego majątku trwałego w systemie rachunkowości - Marcin Michalak

Pomiar i komunikowanie wartości ekonomicznej operacyjnego majątku trwałego w systemie rachunkowości

Ujęcie teoretyczne, studia przypadków, model

W niniejszej monografii objaśniono istotę i znaczenie miernika wyceny w postaci „wartości ekonomicznej” na tle procesu strategicznego zarządzania wartością przedsiębiorstwa w sferze inw...
20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Elastyczność mikro i małych przedsiębiorstw w kontekście finansowania zewnętrznego - Edward Stawasz

Elastyczność mikro i małych przedsiębiorstw w kontekście finansowania zewnętrznego

Tematem przewodnim monografii jest elastyczność mikro i małych polskich przedsiębiorstw opisana z punktu widzenia jej relacji z finansowaniem zewnętrznym z udziałem środków publicznych. Rozw...
20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

Redaktor: Kamila Szymańska
Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację...
20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rozwój gospodarczy Azji Środkowej - Natasza Duraj

Rozwój gospodarczy Azji Środkowej

Historia i współczesność

Autor: Natasza Duraj
Zasadniczym celem monografii jest przedstawienie problematyki dotyczącej rozwoju gospodarczego i społecznego republik radzieckich Azji środkowej w aspekcie historycznym oraz w odniesieniu do aktual...
19,31 zł 21,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wewnątrzorganizacyjna mobilność pracowników – perspektywa organizacji - Izabela Bednarska-Wnuk

Wewnątrzorganizacyjna mobilność pracowników – perspektywa organizacji

Współczesne zmiany w relacji pracownik–organizacja sprawiają, że obecnie kwestie mobilności znajdują się w centrum zainteresowań teoretyków i praktyków gospodarczych. Pod...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ewaluacja środowiskowa w relacjach z dostawcami - Piotr Cezary Sosnowski

Ewaluacja środowiskowa w relacjach z dostawcami

Niniejsza monografia stanowi odpowiedź na rosnące znaczenie ograniczania negatywnego oddziaływania na środowisko w łańcuchu dostaw.W opracowaniu zostały omówione m.in. takie zagadnieni...
20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Gospodarka i społeczeństwo Rosji - Natasza Duraj

Gospodarka i społeczeństwo Rosji

Historia i współczesność

Autor: Natasza Duraj
Prezentowana praca poświęcona jest problematyce dotyczącej rozwoju gospodarczego i społecznego Federacji Rosyjskiej w aspekcie historycznym oraz w odniesieniu do sytuacji, jaka ukształtowała się w ...
19,31 zł 21,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rewitalizacja i jej wpływ na gospodarkę miasta – studium przypadków - Ewa M. Boryczka

Rewitalizacja i jej wpływ na gospodarkę miasta – studium przypadków

Tematyka monografii łączy trzy interesujące poznawczo zagadnienia odnoszące się do miasta poprzemysłowego, transformacji gospodarczej oraz rewitalizacji ośrodków miejskich o przemysłowym rod...
22,01 zł 24,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 132 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20