0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki i Audiobooki: Informatyka

Znaleziono: 25 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Modelowanie warunków termicznych chłodniczego przewozu żywności - Krzysztof Bieńczak

Modelowanie warunków termicznych chłodniczego przewozu żywności

W rozprawie przedstawiono czynniki kształtujące jakość żywności w ogniwie transportowym łańcucha żywnościowego. Z wykonanego przeglądu literatury wynika, iż na jakość żywności szybko i łatwo psując...
12,60 zł 14,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Modelowanie lokalizacji podmiotów sieci recyklingu pojazdów samochodowych - Agnieszka Merkisz-Guranowska

Modelowanie lokalizacji podmiotów sieci recyklingu pojazdów samochodowych

Praca dotyczy metodyki modelowania lokalizacji podmiotów sieci recyklingu pojazdów samochodowych. Celem pracy jest opracowanie metod modelowania sieci recyklingu, wraz z aplikacją kom...
24,30 zł 27,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Metody różnicowej i liniowej kryptoanalizy szyfrów blokowych - Krzysztof Chmiel

Metody różnicowej i liniowej kryptoanalizy szyfrów blokowych

Symetryczne szyfry blokowe należą do podstawowych narzędzi nowoczesnej kryptografii. Ponieważ nie są znane konstrukcje, których bezpieczeństwo można udowodnić, ocena tych szyfrów jest...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Integrative clinical decision support systems: foundations and implementations - Szymon Wilk

Integrative clinical decision support systems: foundations and implementations

Autor: Szymon Wilk
The book is concerned with theoretical and methodological foundations of clinical decision support systems (CDSSs), i.e., systems designed to help healthcare professionals make clinical decisions. ...
12,60 zł 14,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Mining Social-Driven Data - Mikołaj Morzy

Mining Social-Driven Data

AbstractThe Web 2.0 revolution spreading over the Internet has dramatically changed the way data is gathered and processed by web applications. The static, authoritarian model of the We...
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Sprzężone modele systemów napędów elektromagnetycznych i ich wykorzystanie do celów sterowania - Sławomir Stępień

Sprzężone modele systemów napędów elektromagnetycznych i ich wykorzystanie do celów sterowania

W pracy przedstawiono modele: matematyczny i numeryczny trójwymiarowej analizy systemów napędów elektromagnetycznych.Zaprezentowano nowe techniki obliczania sił i moment&...
27,90 zł 31,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
System Identification. Discrete-time parametric methods - Andrzej Królikowski

System Identification. Discrete-time parametric methods

Podręcznik jest materiałem pomocniczym przygotowanym na potrzeby wykładów i ćwiczeń laboratoryjnych z przedmiotu identyfikacja obiektów sterowania prowadzonych na kierunku automatyka ...
63,00 zł 70,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Problemy społeczne i zawodowe informatyki - Tomasz Bilski

Problemy społeczne i zawodowe informatyki

Autor: Tomasz Bilski
Problemy społeczne i zawodowe informatyki to obecnie obszerna dziedzina wiedzy, ważna z punktu widzenia informatyka, ale także każdej osoby żyjącej w zinformatyzowanym świecie. Wśród nich mo...
36,90 zł 41,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bezpieczeństwo systemów informatycznych - Michał Szychowiak

Bezpieczeństwo systemów informatycznych

Celem niniejszego skryptu jest praktyczne zapoznanie studentów kierunków informatycznych z podstawowymi problemami bezpieczeństwa systemów informatycznych. Aby ten cel osiągnąć...
20,70 zł 23,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Technologia teleinformatyczna w organizacji wirtualnej - Aleksander Jurga

Technologia teleinformatyczna w organizacji wirtualnej

Tematem badań opisanych w tej publikacji jest związek między poziomem wirtualności przedsiębiorstwa, jego specjalizacją oraz nasyceniem technologią teleinformatyczną kreatora organizacji wirtualnej...
14,40 zł 16,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Sieci komputerowe. Laboratorium - Marek Retinger

Sieci komputerowe. Laboratorium

Podręcznik zawiera materiał stanowiący teoretyczne i praktyczne wprowadzenie do sieci komputerowych. Przedstawiono w nim zagadnienia związane z: funkcjonowaniem sieci, konfigurowaniem i działaniem ...
39,60 zł 44,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Grafika komputerowa dla mechaników

Grafika komputerowa dla mechaników

Redaktor: Piotr Krawiec
Skrypt jest przeznaczony dla studentów wydziałów: Inżynierii Lądowej i Transportu, Inżynierii Mechanicznej oraz Inżynierii Materiałowej i Fizyki Technicznej Politechniki Poznańskiej, ...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing na rynku międzynarodowym - Wojciech Grzegorczyk

Marketing na rynku międzynarodowym

W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia: w jaki sposób prowadzone są ba...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku - Katarzyna M. Staszyńska

Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku

W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjn...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jakość i marketing usług medycznych - Katarzyna Krot

Jakość i marketing usług medycznych

Seria: PORADNIKI ABC
Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniający...
46,80 zł 52,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie marką - Adam Sagan

Zarządzanie marką

Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczyn...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kreacja w reklamie - Magdalena Sobocińska

Kreacja w reklamie

Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze s...
46,80 zł 52,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing usług - Agata Jonas

Marketing usług

Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych ...
38,70 zł 43,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing usług zdrowotnych - Beata Nowotarska-Romaniak

Marketing usług zdrowotnych

.. Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadniendotyczacych marketingu placówek sluzby zdrowia, zasad budowania ich przewagikonkurencyjnej i u...
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 25 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20