0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2016

  • Seria / cykl: HR

  • Autor: Marek Kozłowski

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 76,00 zł
68,40 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku

Employer branding to stosunkowo nowa, interesująca koncepcja w dziedzinie HR, obejmująca te działania podejmowane przez organizację, które mają na celu budowanie jej wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, a także wspierają jej strategiczne cele biznesowe. Autor pokazuje, jak wiele firma może zyskać dzięki odpowiedniemu zarządzaniu swoją marką, i udowadnia, że czasem nawet niewielka zmiana, niewymagająca dużych nakładów finansowych, może przynieść zaskakująco dobre rezultaty. Zastosowanie tej koncepcji w praktyce ułatwi organizacjom doskonalenie się, budowanie przewagi konkurencyjnej, zwiększanie zysków oraz osiąganie celów, jakie powinny przyświecać każdemu innowacyjnemu przedsiębiorstwu. W książce szczegółowo omówiono:

ideę i kształtowanie się employer brandingu,
zmiany w podejściu do narzędzi wizerunkowych w świetle ostatnich przemian gospodarczo-ekonomicznych,
kontekst socjologiczny koncepcji budowania wizerunku pracodawcy,
trendy w employer brandingu na polskim rynku,
główne obszary zainteresowań ekspertów od employer brandingu,
sposoby uwzględnienia koncepcji employer brandingu w strategii organizacji,
zagadnienia zwrotu z inwestycji w employer branding,
analizę wizerunku firmy na podstawie monitoringu mediów,
najważniejsze obszary employer brandingu wewnątrz przedsiębiorstwa,
problematykę employer brandingu zewnętrznego,
koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu i korzyści z jej wdrażania,
najważniejsze działania w zakresie employer brandingu,
aplikacje chmurowe dające dostęp do najnowszych rozwiązań w dziedzinie HR.

Adresaci:
Książka została wzbogacona o przykłady dobrych praktyk w dziedzinie budowania wizerunku pracodawcy na polskim rynku. Pracownicy działów zasobów ludzkich, a także menedżerowie i właściciele firm znajdą w niej wiele inspirujących przykładów i praktycznych wskazówek.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Wydawnictwa prawnicze
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8092-796-4
  • ISBN druku: 978-83-8092-484-0
  • EAN: 9788380927964
  • Liczba stron: 224
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
O autorze | str. 7

Podziękowania | str. 9

Wstęp | str. 11

Rozdział 1. Wprowadzenie do idei employer brandingu | str. 13
1.1. Rys historyczny - employer branding dawniej i dziś. Zmiany w podejściu do narzędzi wizerunkowych w świetle ostatnich przemian gospodarczo-ekonomicznych | str. 15
1.2. Kontekst socjologiczny - nowe generacje nowymi wyzwaniami dla pracodawców | str. 21
1.3. Trendy w Polsce oraz na świecie. Dokąd zmierzamy i dlaczego? | str. 30
1.4. Główne obszary zainteresowań ekspertów od employer brandingu | str. 34

Rozdział 2. Ujęcie employer brandingu w strategii organizacji | str. 39
2.1. Proces budowania strategii | str. 40
2.2. SWOT EB - uważnie przyjrzyj się swojej firmie | str. 43
2.3. Zwrot z inwestycji w employer branding. Jak zmierzyć, policzyć i sprawdzić skuteczność naszych działań? | str. 46
2.4. Analiza wizerunku firmy na podstawie monitoringu mediów | str. 48

Rozdział 3. Najważniejsze obszary employer brandingu wewnątrz przedsiębiorstwa | str. 51
3.1. Komunikacja wewnętrzna. Czy wiemy co z nią robić? | str. 53
3.2. Implementacja badań satysfakcji, zaangażowania i ocen pracowniczych i ich wpływ na zasoby ludzkie | str. 64
3.3. Programy rozwojowe, szkolenia, programy lojalnościowe | str. 69
3.4. Zbudowanie kultury organizacyjnej opartej na wartościach i ich przestrzeganiu w codziennym życiu firmy. Czy to w ogóle możliwe? | str. 74
3.5. Mapowanie stanowisk i planowanie sukcesji - znajdź źródło swojej przewagi konkurencyjnej, opierając się na kluczowych zasobach ludzkich organizacji | str. 76
3.6. Waga motywowania podczas budowania dobrego wizerunku | str. 77
3.7. Jedziemy na teambuilding. Integracja i eventy jako element wizerunku | str. 84
3.8. Pożegnanie z pracownikiem | str. 86
3.9. Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna - spójność w budowaniu dialogu z rynkiem pracy | str. 88

Rozdział 4. Employer branding zewnętrzny | str. 92
4.1. Nowe formy komunikacji na rynku. Employer branding w wyszukiwarkach | str. 94
4.2. Dobór mediów do grup docelowych | str. 108
4.3. Jak komunikować markę pracodawcy, by o niej pamiętano? | str. 111

Rozdział 5. CSR - wymiar pracowniczy społecznej odpowiedzialności biznesu | str. 136

Rozdział 6. Wsparcie głównego biznesu firmy jako kluczowy element działań employer brandingowych | str. 142

Rozdział 7. Nowoczesny HR w chmurze | str. 145

Rozdział 8. Studia przypadków. Opisy dobrych praktyk prowadzonych przez firmy na polskim rynku | str. 157
8.1. Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris | str. 157
8.2. JTI Polska Sp. z o.o. | str. 169
8.3. Kompania Piwowarska SA | str. 182
8.4. BRE Bank SA | str. 188
8.5. Mars Polska Sp. z o.o. | str. 202

Zakończenie | str. 211

Literatura | str. 213

Indeks | str. 219

Inni Klienci oglądali również

16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka

Krok w kierunku kreatywności

Prezentowany program jest jedynym programem z zakresu stymulowania twórczości dzieci przedszkolnych, chociaż z powodzeniem mogą korzystać z niego nauczyciele klas początkowych. Stanowi integralną całość z książką „Krok...w kierunku kreatyw...
52,92 zł 58,80 zł
Do koszyka

Microsoft Word 2016 Krok po kroku

• Prosta nauka podstawowych zadań• Duże demonstracje• Pliki ćwiczeń do budowy umiejętnościSzybka nauka programu Word!Nauka nigdy nie była tak łatwa. Osiągnij produktywność przy pracy z Word 2016 i znajdź odpowiedz...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka

Obowiązki pracodawcy związane z ochroną danych osobowych pracownika

W książce omówiono problematykę gromadzenia i przetwarzania danych osobowych pracowników, która niejednokrotnie stanowi wyzwanie dla działów kadr i płac. Czytelnicy znajdą tu wyjaśnienia dotyczące m.in.:...
13,68 zł 15,20 zł
Do koszyka

Wizerunek Kuby we współczesnych polskich reportażach podróżniczych

W swojej książce, która jest pierwszą w polskim piśmiennictwie naukowym próbą przedstawienia wizerunku Kuby, autorzy skupiają się na fenomenie, jakim jest magnetyczna siła przyciągania wyspy, próbując jednak zaprezentować pró...
49,68 zł 55,20 zł
Do koszyka

Nowe emerytury. Obowiązki pracodawcy po zmianach od 1 października 2017

Publikacja przedstawia najważniejsze zmiany w powszechnym systemie emerytalnym obowiązujące od 1 października 2017 r. Obniżenie wieku emerytalnego dla kobiet i mężczyzn pociąga za sobą wiele zmian dla pracodawców m.in. zmiana sposobu obliczania ...
20,70 zł 23,00 zł
Do koszyka

Amazoński Inny. Wizerunek rdzennych mieszkańców Amazonii we współczesnych tekstach kultury

W kulturze euroamerykańskiej Indianie przedstawiani byli albo jako prymitywni, brudni, dzicy, albo jako „szlachetne dzikusy”, żyjący w zgodzie z naturą. Taki ich obraz został utrwalony już w pierwszych dekadach kolonizacji. Współcześ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!