Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.
Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.
Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.
Przedpłata (Przelewy24) do 299 zł | od 299 zł | |
---|---|---|
ORLEN Paczka |
9,99 zł | 0 zł |
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka | 10,99 zł | 0 zł |
Pocztex | 11,99 zł | 0 zł |
InPost Paczkomaty 24/7 |
13,99 zł | 0 zł |
Kurier DPD |
12,49 zł | 0 zł |
Punkty odbioru DPD |
10,99 zł | 0 zł |
Odbiór w Księgarni PWN |
0 zł | 0 zł |
Płatność przy odbiorze do 299 zł | od 299 zł | |
---|---|---|
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka | 14,99 zł | 0 zł |
Pocztex | 15,99 zł | 0 zł |
Kurier DPD |
16,49 zł | 0 zł |
Rozmowa z chorym to jedno z najtrudniejszych zadań, przed jakim stają lekarze, pielęgniarki i bliscy osób chorych. Współczesna pielęgniarka nie może być prawdziwą profesjonalistką bez zdolności właściwego przekazywania swojej wiedzy i bez dobrej umiejętności odpowiedniej interpretacji wiadomości przekazywanych jej przez pacjenta. Niewiele jest jednak publikacji, które całościowo ujmują komunikację w praktyce pielęgniarskiej.
Nawiązanie kontaktu z osobą chorą nie jest łatwe, dlatego sprawnego komunikowania powinno się nauczać już w podczas studiów. Znajomość komunikacji werbalnej i niewerbalnej pozwala pielęgniarce lepiej zrozumieć pacjenta i jego potrzeby, pacjent zaś ma zagwarantowane poczucie bezpieczeństwa i nie odczuwa negatywnych emocji wynikających z poczucia niezrozumienia.
W książce, stworzonej przez zespół złożony z lekarzy, pielęgniarek, psychologów, logopedów i filozofów, przystępnie przedstawiono sposoby komunikowania w pielęgniarstwie.
Wprowadzenie 1. Spotkanie - komunikacja - dialog. Warunki wstępne 2. Podstawy teoretyczne procesu komunikowania 3. Komunikowanie się w pielęgniarstwie - zasady ogólne 4. Specyficzne problemy komunikowania się z osobami w różnych stanach chorobowych 5. Komunikacja interpersonalna w promocji zdrowia 6. Etyczne i prawne aspekty komunikowania się pielęgniarki z pacjentem 7. Komunikowanie w działalności badawczej i naukowej
Prof. dr hab. n. med. Elżbieta Krajewska-Kułak – lekarka, naukowiec, pedagog, społecznik, współtwórczyni oraz wieloletnia Dziekan i Prodziekan Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, kierownik Zakładu Zintegrowanej Opieki Medycznej UMB; Prodziekan Wydziału Nauk o Zdrowiu UMB, przewodnicząca Centrum Wolontariatu Wydziału Nauk o Zdrowiu UMB, pomysłodawczyni i organizatorka dorocznych Międzynarodowych Konferencji Naukowo-Szkoleniowych „Życiodajna śmierć – pamięci Elizabeth Kübler-Ross”. Kierownik Zakładu Zintegrowanej Opieki Medycznej UMB.
Aktywność zawodową nieustannie łączy z działalnością społeczną i charytatywną, przede wszystkim na rzecz dzieci chorych i niepełnosprawnych. Organizatorka wielu akcji dobroczynnych dla potrzebujących w kraju i na świecie – kwest, koncertów, aukcji itp.
Członek komitetów redakcyjnych i naukowych 12 czasopism naukowych. Redaktor naczelna czasopisma ,,Progress in Health Sciences”. Autor/współautor ponad 560 prac, 165 podręczników/monografii, 664 rozdziałów w podręcznikach/monografiach, 517 komunikatów zjazdowych. Odznaczona Srebrnym i Złotym Krzyżem Zasługi, a także Nagrodami Ministra Zdrowia za 2 podręczniki.
Zainteresowania naukowe obejmują interdyscyplinarne badania naukowe związane z promocją zdrowia i samoopieką w zdrowiu i chorobie, jakością życia pacjentów w różnych stanach chorobowych, narażeniami zawodowymi pracowników ochrony zdrowia, zachowaniami ryzykownymi oraz mikologię lekarską, laboratoryjną i środowiskową, problemy stygmatyzacji, opieki paliatywnej i wielokulturowości w medycynie, tanatoedukację.