0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Media for Man. Participation and Use of Media – Creativity, Competence, Ethics

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2023

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Katarzyna Drąg

  • Wydawca: Petrus

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 37,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 35,15 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

33,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Media for Man. Participation and Use of Media – Creativity, Competence, Ethics

Media for Man – this formulation clearly shows the view of the modern media world that guides the authors of this volume. The media are for people, not people for the media. It is a simple concept to express, but a challenging one to put into practice. Evolving communication technology often makes people feel like objects rather than subjects of media interactions. However, the same technology is the result of human capabilities and can serve man in his individual and social development. The title Media for Man refers to man as the subject of media communication. At the same time, it does not indicate that the authors have a negative attitude towards the media, on the contrary, it is an affirmation of the person in the media world. We see the dangers, and we see the benefits as well.

Participation and Use of Media – Creativity, Competence, Ethics – this subtitle indicates that we are interested in a person who plays different roles in the media reality. One who receives the media, participates in it, co-creates it. It is the person who can be creative, competent. (…)

In this volume, we present to our readers the result of a scientific reflection on the mediosphere and its object-technological richness, a reflection that places man in his rationality and freedom at the center.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Pedagogika, edukacja
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Psychologia
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Socjologia
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7720-769-7
  • Liczba stron: 176
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Inni Klienci oglądali również

34,20 zł 38,00 zł
Do koszyka

Kryminalistyka w mediach. Wpływ seriali kryminalnych na postępowanie karne

Pasjonująca lektura dla wszystkich miłośników seriali kryminalnych.Ze Wstępu: Seriale, które pokazują pracę w laboratorium kryminalistycznym oraz służbę w Policji, cieszą się nieustannie wysoką oglądalnością. Tym samym wielu widz&oa...
13,50 zł 15,00 zł
Do koszyka

Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19

Celem publikacji jest prezentacja wybranych zagadnień dotyczących wykorzystania nowych technologii i nowych mediów w komunikacji marketingowej w kontekście pandemii COVID-19. W rozważaniach poruszono kwestie: – content marketingu jak...
20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka

New Media Behind the Iron Curtain

During the years of the Polish People’s Republic, Poles were cut off from the western world. Travel was restricted, as was access to out- side culture and goods. This unique situation led to a period of great ingenuity in the realm of new media. ...
12,60 zł 14,00 zł
Do koszyka

Media i poznanie

Książka podejmuje niezwykle ważne problemy współczesności, epoki w której większość naszych reakcji jest upośredniona symbolami pochodzącymi z mediów masowej komunikacji, a życie społeczne, łącznie z wojnami i rewolucjami, przenosi...
35,82 zł 39,80 zł
Do koszyka

Media globalne Media lokalne

Publikacja ta jest próbą zaznaczenia współistnienia mediów w skali makro i mikro, a zatem również pewnych więzi, zależności tych dwóch, wydawałoby się, skrajnych zjawisk w kontekście społeczno-edukacyjnym. W tytule ce...
47,70 zł 53,00 zł
Do koszyka

New Media in higher education market

The general mission of this book is to help academicians and administration staff from higher education institutions to create new approach to use new technologies and media in teaching processes as well for internal and external communication. The tar...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!