0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

The Economics of Crowdfunding

(Miękka ze skrzydełkami)

Current Research Issues

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 36,00 zł
24,59 zł
Stan magazynowy:
Duża liczba
Dostępność:
w magazynie
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

The Economics of Crowdfunding

Jedna z pierwszych książek na europejskim rynku wydawniczym, która ujmuje całościowo problematykę crowdfundingu. Walory naukowe, zaprezentowana w pracy obszerna wiedza empiryczna i faktograficzna czynią to dzieło przystępnym dla szerokiego spektrum czytelników. Praktykom wskazuje możliwości wykorzystania technologii informacyjnych oraz lepszej aktywizacji zasobów posiadanych przez mikro-podmioty, a naukowcom metody i kierunki dalszych badań nad nowymi formami działalności ekonomicznej w warunkach globalizacji i nowoczesnej teleinformatyki. Z książką powinni się zatem zapoznać studenci i wykładowcy szkół ekonomicznych, uczestnicy studiów podyplomowych ekonomii i zarządzania, w szczególności wszystkich studiów MBA z zakresu finansów oraz z zakresu informatyki gospodarczej. Również menedżerowie instytucji, przedsiębiorstw, fundacji prowadzących swoją działalność w oparciu o środki społeczne (charytatywne, kulturalne, oświatowe), dla których crowdfunding jest lub może być ważną formą pozyskiwania funduszy. A dla projektantów i administratorów systemów e-commerce oraz informatycznych platform crowdfundingu książka profesora Dziuby to literatura obowiązkowa.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: angielski
  • ISBN: 9788380220133
  • EAN: 9788380220133
  • Liczba stron: 182
  • Wymiary: 13.0x20.0cm
  • Waga: 0.22kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

54,28 zł 65,00 zł
Do koszyka

Crowdfunding

The advent of crowdfunding is linked to the changes that transpired in the economy after 2008 triggered by the financial crisis and the very rapid progress in the digitalization of the economy across the globe. The financial crisis compelled businesses...
84,18 zł 98,00 zł
Do koszyka

Crowdfunding Podręcznik

Podręcznik opisuje wszystko, co jest potrzebne do ogłoszenia udanej kampanii i do realizacji twych projektów!Termin crowdfunding, który można przetłumaczyć jako „finansowanie oddolne", jest efektem połączenia dwu wy...
82,68 zł 99,00 zł
Do koszyka

Crowdfunding - finansowanie społecznościowe

Finansowanie społecznościowe to alternatywa dla tradycyjnych źródeł pozyskiwania kapitału zewnętrznego, zwłaszcza gdy banki i inwestorzy niechętnie lokują pieniądze w ryzykowne projekty.Monografia w prosty i zwięzły sposób prz...
31,42 zł 49,99 zł
Do koszyka

Good Economics Nowe Rozwiązania globalnych problemów

Fascynująca opowieść o naszej rzeczywistości i głos, którego potrzebujemy, by odzyskać wiarę w przyszłość. Świat, jaki znamy, na naszych oczach gwałtownie się zmienia. Masowe migracje powodowane wojną i biedą. Rosnące ceny podstawowych produkt&o...
39,92 zł 49,00 zł
Do koszyka

Introducing Economics a graphic guide

A comic-book introduction to economics from David Orrell, the author of Economyths: 11 Ways Economics Gets it Wrong. With illustrations from Borin Van Loon. Part of the internationally-recognised Introducing Graphic Guide series.Today, it s...
41,65 zł 49,00 zł
Do koszyka

Media Economics Economic Issues in the Media Theory and practice

In general, when we think about media, and especially mass media, we seldom associate them with economy. Meanwhile, the freedom of communication is closely related to the fi nancing sources. The Americans say: “he who pays the piper calls the tun...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!